حیواني كه به خوردن گوشت کودکان علاقه دارد+عکس
کد خبر: ۴۳۶۸۴
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار: 2016 July 20    -    ۳۰ تير ۱۳۹۵ - ۲۱:۳۶

شماری از ساکنان روستاهای شمال منطقه حائل، حیوان خطرناکی را مشاهده کرده‌اند که به خوردن گوشت انسان‌ها به ویژه کودکان شهرت دارد.

روزنامه الوطن تصویر این حیوان رعب‌آور را که یکی از ساکنان این منطقه توانسته‌‌اند آن را به دام بیندازد و بکُشد، منتشر کرده است.

برخی از ساکنان محلی از طرف‌های ذیربط خواسته‌اند برای یافتن این حیوان خطرناک پیش از آنکه به مردم روستاهای این مناطق صحرایی حمله کند،  اقدام کنند. برخی از ساکنان این روستاها معتقدند که این حیوان نتیجه جفت‌گیری گرگ و کفتار است این در حالی است که آنها تصور می‌کردند که نسل این حیوان منقرض شده است.

این حیوان که در این مناطق به المساره معروف است، بینی بلند و دندان‌های تیز و درنده دارد که طعمه خود را در داخل این دندان‌های تیز گرفتار کرده و آن را از هم متلاشی می‌کند.

  این حیوان خطرناک به خوردن گوشت کودکان علاقه دارد

نایف الفهید از ساکنان روستای ام القلبان در 40 کیلومتری شمال حائل عربستان گفته است این حیوان اخیرا وارد منزلش شده بود و خانواده‌اش بلافاصله به وی اطلاع دادند و پس از آنکه با کمک کارشناسان صحرا این حیوان را تعقیب کردند، آنها نام این حیوان را المساره اعلام کردند.

الفهید تاکید کرد المساره از حیوانات خطرناک درنده و آدمخوار قلمداد می‌شود و سرعت بسیار زیاد در جابجایی و فرار از نقطه‌ای به نقطه دیگر و پرش بیش از دو متر از ویژگی‌های این حیوان است.

وی افزود این حیوان خوردن گوشت کودکان را ترجیح می‌دهد. وی داستان قدیمی یکی از ساکنان بادیه را تعریف کرد که این حیوان، کودکش را از داخل رختخوابش ربود و درید.

 خبرگزاری تسنیم

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۰۶ - ۱۳۹۵/۰۴/۳۰
2
11
این راسو هست بابا

جنوب بهش موش خرما هم میگند

بیچاره چه مزخرفاتی براش جور کردند
دل و رودش هم در اوردند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۲۴ - ۱۳۹۵/۰۴/۳۱
0
0
این حیوان در منطقه آذربایجان پیدا میشه و اغلب مرغ و پرندگان رو شکار می کنه در منطقه ما به این حیوان دله یا سمسار می گویند این حیوان نوعی سمور هستش که از گربه یکم بزرگتره خیلی هم هریسه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۴۹ - ۱۳۹۵/۰۴/۳۱
1
0
حالا اگه آدمها این بدبخت رو به این وضع فجیع بکشند وحشتناک نیست!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۷
0
0
جون یه بچه مهم تره یا این درنده درسته باید طرفدار جانوران ومحیط زیست باشیم ولی نه باهر بهایی
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار