طرز بستن مدل موی دم‌اسبی گره‌دار
کد خبر: ۴۲۲
تاریخ انتشار: 2015 May 31    -    ۱۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۳
در این مطلب شما را با یک مدل ساده بستن مو بدون نیاز به کمک آشنا می کنیم.
1- فر ملایمی به تمای موی سر می‌دهیم.

۲- مو‌ها را به جهت‌های مختلف فر کنید تا به یک ساختار به هم‌ریخته برسید. وقتی کار فرکردن تمام شد، سعی کنید مو‌ها را شانه نکنید؛ و یا در صورت نیاز، این کار را با انگشتان دست انجام دهید.

۳- مقداری پودر حالت‌دهنده اضافه کنید. مقدار کمی برای تمام مو کافی است و مقدار بیش از حد، باعث چسبنده شدن و بدحالت شدن مو‌ها می‌شود. علت اصلی استفاده از پودر حالت‌دهنده جلوگیری از بازشدن و تغییر حالت مو‌ها است. همینطور احتمال جداشدن سنجاق سر را کم می‌کند.

۴- وقتی پودر حالت‌دهنده جذب مو‌ها شد، از بخش جلویی سر (درست از اطراف شقیقه‌گاه)، دو دستهٔ کوچک از مو‌ها را جدا کنید و به سمت پشت بکشید.
 
۵- آن‌ها را نیم‌گره بزنید.

۶- از دو سنجاق سر استفاده کنید و نیم‌گره را به شکل ضربدری ببندید.

۷- حال قسمت مشکل کار! آن دو دسته‌ای که گره زدید از قسمت پایانی بگیرید و به صورت ضربدری از پشت موی دم اسبی، نزدیک قسمت پشتی گردن، عبور دهید. از یک کلیپس خیلی کوچک استفاده کنید و گره دومی را در پشت قسمت دم اسبی ببندید. کلیپس را در بخش دم اسبی فرو کنید تا مخفی شود.



۸- قبل از آنکه دوباره دو دستهٔ جداشده را به دور موی دم‌اسبی گره بزنید، مقداری از موهای پشت سر را به دو دسته اضافه کنید تا ضخیم‌تر شود.

۹- هر چند بار که دوست دارید این عمل را تکرار کنید؛ اگر طول مو‌هایتان اجازه داد، می‌توانید یک بار، دو بار یا پنج بار انجام دهید.

۱0 – بهتر است برای ایجاد یک حالت بیشتر در مو‌ها، آن‌ها را به ارامی بکشید. می‌توانید پودر حالت‌دهنده هم استفاده کنید.

منبع: thebeautydepartment. com
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار