حجامت برای افراد مسن، باردار و کودکان خطرناک است
کد خبر: ۴۱۷۷۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: 2016 July 10    -    ۲۰ تير ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۳
افراد غیرمتخصص و سودجویان به دلیل عدم آگاهی با حجامت بی‌موقع باعث افزایش خشکی بدن، ضعف و غلبه سردی شده و سلامت فرد را به خطر می‌اندازند و با توجه به این مسأله، مردم باید با آگاهی نسبت به دریافت برخی خدمات اقدام کنند...
حجامت برای افراد مسن، باردار و کودکان خطرناک است  رئیس سلامتکده طب سنتی دانشگاه علوم پزشکی شیراز نسبت به شیوع انجام حجامت توسط افراد غیرمتخصص در شیراز ابراز نگرانی کرد.
 
جلادت اظهار داشت: انجام حجامت و خون گیری در شیراز توسط افراد غیرمتخصص نگران کننده است و مردم باید نسبت به این مسئله حساس باشند چرا که برخی بدون توجه به اصول علمی با انجام حجامت باعث بروز عوارض جبران ناپذیری در افراد می‌شوند.
 
 حجامت برای افراد مسن، باردار و کودکان خطرناک است
 
این متخصص طب سنتی دانشگاه علوم پزشکی شیراز یادآور شد: برخی افراد که به صورت تجربی و کاملا غیرعلمی حجامت انجام می‌دهند نه تنها سودی به بدن افراد متقاضی نمی‌رسانند بلکه با ناآگاهی، مشکلاتی نیز برای آن‌ها به وجود می‌آورند. جلادت گفت: شیوع انجام حجامت توسط افراد غیرمتخصص در شیراز نگران کننده است و رشد قارچ گونه مراکز غیرمعتبر در این حیطه مشکلاتی را به وجود آورده است.
 
 حجامت برای افراد مسن، باردار و کودکان خطرناک است
 
افراد غیرمتخصص و سودجویان به دلیل عدم آگاهی با حجامت بی‌موقع باعث افزایش خشکی بدن، ضعف و غلبه سردی شده و سلامت فرد را به خطر می‌اندازند و با توجه به این مسئله، مردم باید با آگاهی نسبت به دریافت برخی خدمات اقدام کنند و در این خصوص نیز مراجعه به متخصصان طب سنتی و مراکز زیر نظر دانشگاه علوم پزشکی شیراز می‌تواند نقش بسزایی در کاهش مشکلات احتمالی داشته باشد.
 
انجام حجامت برای برخی افراد از جمله سالمندان، زنان باردار و کودکان خطرناک است و متاسفانه افراد غیرمتخصص به مواردی از این قبیل و عدم انجام حجامت بی‌موقع توجهی نمی‌کنند.

خبرجنوب
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۱۳ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۱
0
1
اینا که ابزار بادکش کردن هست
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار