خط و نشان زنان حوثی برای آل سعود + تصاویر
کد خبر: ۴۱۶۱۱
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: 2016 June 30    -    ۱۰ تير ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۸
زنان رزمنده "جنبش انصار الله یمن"، روز گذشته با برپایی تظاهرات در شهر "صنعاء"، اعتراض خود را به جنایات و حملات وحشیانه "آل سعود" و ائتلاف عربی اعلام کردند.

این زنان رزمنده شیعه روز گذشته در حالی اقدام به برپایی تظاهرات کردند که سلاح های خود را حمایل کرده و علاوه بر رساندن مراتب اعتراض و تنفّر خود نسبت به حکام آل سعود، بر عزم خود برای مبارزه با تعدّی ها و تجاوزات آل سعود و هم پیمانانش، تاکید کردند.

در روزهای گذشته یمن شاهد برگزاری نمایشگاه جنگ افزارها و سلاح های نظامی و جنگی است و به نظر می رسد رزمندگان جنبش انصارالله و حوثی های یمن در صددند از این طریق، پافشاری خود را بر مواضع و خواسته های برحق خود اعلام دارند.

گفتنی است رژیم آل سعود از فروردین سال گذشته حملات گسترده و بی رحمانه ای را به یمن و به بهانه بازگرداندن «عبد ربه منصور هادی» رئیس جمهور مستعفی این کشور به قدرت آغاز کرده است و در این مدت هزاران غیرنظامی این کشور را به خاک و خون کشیده و عده ای زیادی را آواره کرده است.

گزارش برخی نهادهای حقوق بشری حاکی از این است که در حال حاضر و در اثر حملات دژخیمان آل سعود و همپیمانانش به یمن، بیش از ۸۰ درصد مردم این کشور، نیازمند کمک ها اولیه ضروری می باشند و از داشتن حداقل امکانات زندگی محرومند.

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۵۵ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۰
15
4
ناهار چي درست كردين
پاسخ ها
حمید م
| |
۱۳:۳۱ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۲
تو نگران ناهار خودت باش بیچاره... خانواده ی این شیرزنان نگران انسانیت و حقشون هستند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۳۲ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۰
1
13
درود بر این شیر زنان
انشاءالله یه روزی دنیا رو بدون آل سعود ببینیم.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار