رونالدویی که روزی پوست و استخوان بود!
کد خبر: ۴۱۴۳
تاریخ انتشار: 2015 July 07    -    ۱۶ تير ۱۳۹۴ - ۰۷:۳۰
كريستيانو رونالدو يكي از بهترين‌هاي فوتبال است. پسر پرتغالي پرحاشيه كه فوتبالش را در نوجواني در تيم آندورينها آغاز كرد هيچ وقت تصورش را نمي‌كرد كه روزي بهترين و گران‌قيمت‌ترين بازيكن جهان شود. در عين حال كه نوجوان بود بسيار لاغراندام و بلندقامت بود و از همين‌رو نظر الكس فرگوسن سرمربي وقت منچستريونايتد را به خود جلب كرد و در سال ۲۰۰۳ به منچستريونايتد پيوست. آن زمان نظرات منفي زيادي به رونالدو نسبت داده مي‌شد و همين باعث شد تا رونالدو تحريك شود و به فيزيك چشمگير امروزش دست پيدا كند.


رونالدو آميزه‌اي از سرعت، قدرت بدني، شوت‌هاي پرقدرت و تكنيك است، او سريع‌ترين بازيكن جهان و ركورددار بلندترين پرش در بين فوتباليست‌هاي جهان است. او در حال حاضر جزو يكي از پردرآمدترين ورزشكاران جهان به شمار مي‌آيد.

وي حرف‌هاي جالبي درباره دوران كودكي‌اش گفته است. او مي‌گويد كه وقتي كم‌سن و سال‌تر بود، خيلي به او مي‌گفتند زيادي پوست و استخواني هستي. هميشه از اين موضوع ناراحت مي‌شده است.  اين روزها، رونالدو در ۳۰ سالگي براي بدنسازي خوبش كاملاً شهرت دارد و همه موفقيتش را مديون اين است كه وقت اضافي‌اش را در باشگاه بدنسازي مي‌گذراند.

او مي‌گويد: بايد سخت كار كنيد. من هر روز اين كار را مي‌كنم. براي همين هم هست كه سال‌هاست كه در اين سطح بالا هستم. ورزش به معناي كار زياد است. اين جزئيات كوچك تفاوت زيادي ايجاد مي‌كند. براي همين هم انجام اين كار خيلي مهم است و براي من هم خيلي خوب بوده. براي همين من اين همه سال هميشه خوب بودم. من جوري كار كرده‌ام كه بايد كار مي‌كرده‌ام. اين بخشي از وجود من است.

منبع : روزنامه جوان
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار