ساعتی مدرن که تعریف گذر زمان را تغییر می‌دهد
کد خبر: ۴۱۲۶۵
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: 2016 June 26    -    ۰۶ تير ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۲
زمان! ما اغلب استرس این را داریم که کاش زمان بیشتری داشتیم و یا اینکه زمان اینقدر زود نمی‌گذشت. این طراحی ساعت مدرن که «امروز» نام دارد قصد داشته این روند را تغییر دهد.
ساعتی مدرن که تعریف گذر زمان را تغییر می‌دهد  زمان! ما اغلب استرس این را داریم که کاش زمان بیشتری داشتیم و یا اینکه زمان اینقدر زود نمی‌گذشت. این طراحی ساعت مدرن که «امروز» نام دارد قصد داشته این روند را تغییر دهد.

Scott Thrift قبلاً یک ساعت مدرن دیگر با نام «زمان حال» طراحی کرده‌ بود که یک چرخش کامل آن ۳۶۵ روز به طول می‌انجامید و به جای شمارش ساعت‌ها و دقیقه‌ها، گذر فصل‌ها را نشان می‌داد.
 
حالا او میانهٔ ساعت‌های مدرن و ساعت فصل‌ها را نشانه گرفته که هر دور کامل چرخش آن ۲۴ ساعت زمان می‌برد. طراحی و رنگ‌آمیزی «امروز» از طیف رنگ‌های آسمان در ارتفاع ۱۰،۰۰۰ متری از زمین الهام گرفته شده است. این طیف از آبی آسمانی شروع شده و بعد از عبور از ابر‌ها به قعر آبی تیره رنگ تبدیل می‌شود.
 
صبح، ظهر، عصر، غروب و شب برای هزاران سال روش اصلی بیان زمان بین انسان‌ها بوده است. این ساعت با بیان این زمان، بدون نشان دادن زمان دقیق سعی در برگرداندن تعادل در الگوی خواب و الگوی رفتاری استفاده کننده دارد.

دیزاین این ساعت مدرن در ۳ مدل انجام شده، دو مدل دیواری و یک مدل رومیزی که از دو باتری قلمی نیرو گرفته و به مدت ۳ سال کار خواهند کرد.

کمپین این ساعت در کیک‌استار‌تر معرفی شد و توانست در روز اول ۲ برابر هزینهٔ لازم برای تولید محصول را به‌ دست آورد. شما هم می‌توانید نسخه‌ای برای خودتان از اینجا پیش‌ خرید کنید تا در زمستان امسال برایتان ارسال شود.
 
دیراین مترز
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۱۱ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۶
4
5
متغیر بودن طول روز و شب در فصلهای مختلف سال چی میشه.
همچنین جغرافیا. مثلا در قطب برخی از روز های سال ۲۴ ساعت شب هست
پاسخ ها
ناشناس
| |
۰۸:۰۵ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۷
تو قطب چجوری نماز میخونی؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۲۶ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۶
0
2
مسخرست
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار