زنانی که از ازدواج می ترسند
کد خبر: ۴۰۹۰۷
تعداد نظرات: ۷ نظر
تاریخ انتشار: 2016 June 25    -    ۰۵ تير ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۲
نکته جالب اینکه این‌ها در ازدواج موفق به حساب می آیند، چون تمام موارد احساسی رو بچگانه و روابط زناشویی رو کوته فکرانه می‌بینند و درگیر مسائل مهمتری هستند غالباً با یک تیکه پاره آجر مثل خودشون ازدواج می‌کنن و اینقدر خشک و قفل منطق هستند که حرف هیچ کس رو نمی‌پذیرند...
زنانی که از ازدواج می ترسند این‌ها خیلی خطرناک دارن حرکت می‌کنند. افرادی هستند که زیر نگاه شدید اطرافیان قرار دارند و مسلماً نمی‌خواهند که پس از ازدواجشان بشنوند: اِهه، یارو رو. این همه صبر کرد آخرش با این تحفه ازدواج کرد.

از طرفی بی‌اعتمادی به در و دیوار و عدم شناخت فاکتورهای صحیح یک نفرقدرت بله گفتن را ازشون سلب می‌کند. آن‌ها یه فرد کاملاً تضمین شده رو از هر نظر می‌خواهند. اون‌ها هزینه زمانی گزافی رو دارن پرداخت می‌کنند و مسلماً می‌خواهند از اینهمه هزینه سودی عایدشون بشه وهمچنین مشت محکمی بر دهان یاوه گویان بزنند. دخترانی که باید یه چیزهایی رو به بعضی‌ها ثابت کنند و برای یک مرتبه هم که شده پوزشون رو بزنند. این گروه باید به چند نکته توجه کنند.
 
زنانی که از ازدواج می ترسند 

 ۱-این هزینه سنگینی رو که شما در حال پرداختش هستید باعث می‌شه که سطح انتظاراتتون بالا بره. شما معمولاً بعد از ازدواج خیلی بیرحم می‌شین. چون زمانی دیگه برای از دست دادن ندارین و شوهرتون نبایددر خوشبخت کردنتون فس فس کنه. شما شانس هیچ آزمایشی رو بهش نمی‌دین و اون فرد نگونبخت باید تمامی هزینه‌هایی که شما کردید رو سریعاً بهتون پس بده!. مسلماً اگر فرد توانایی کافی برای این مهم نداشته باشه و کسی باشه که درک حسی بلد نباشه شما وی را خواهید کشت.
 
۲-بدونین هر ثانیه رو که اضافه می‌کنین ۶ برابرش شرط انتخاب یک نفر رو سخت‌تر می‌کنین. شما همواره انتظار یک فرد خاص رو دارید... یه خبر بد هم که باید بهتون بدم اینه که اکثراً پیداش نمی‌کنین. واقعیت اینه انتخابهای شما بعد از مدتی شروع می‌کنه به کم شدن. بلایی هم که از آسمون ممکنه نازل بشه. اینه که بعد از مدتی دچار وحشت تنهایی بشین و در نتیجه به اولین کور و کچلی که یک هزارم خواسته‌های قبلتون رو نداره شوهر کنین و مجبورین کلی هم ازش در مقابل تعجب اطرافیان دفاع کنین.

 ۳-شما از یک فرد معمولی انتظار بیشتری از همسرتون دارید. شما عموماً خودتون رو سرکوب حسی و جنسی می‌کنید. دچار یک افسردگی پنهان می‌شید و نهایتاً همواره منتظرین که فرد مورد نظرتون بیاد و رل فرمان زندگی رو ازتون بگیره تا شما یه نفسی بکشین و دیگه مسؤل رانندگی نباشین. شما می‌خواین کولر رو بزنین و یکم چشماتون رو ببندین و استراحت کنین.

 مشکل اینجاست که شوهرتون هم دقیقاً همین وضعیت رو داشته که خواسته ازدواج کنه. حالا اون هم دیگه توان نداره و می‌خواد فرمان رو ول کنه و کنار شما استراحت کنه. خب، حالا کدوم دره رو می‌پسندین که بیوفتین توش؟ زنانی هستند که از مرد‌ها متنفر شدن و اگه بتونن نسلشون رو منقرض می‌کنن. این‌ها کمبود‌ها و ضربات عاطفی و همچنین نگرش غلطی که به روابط مرد و زن داشتن باعث شده من برای جن هم آرزوی چنین زنانی رو نکنم. البته این‌ها بیشتر دارن پوست خودشون رو می‌کنن تا دیگران.

نکته جالب اینکه این‌ها در ازدواج موفق به حساب می آیند، چون تمام موارد احساسی رو بچگانه و روابط زناشویی رو کوته فکرانه می‌بینند و درگیر مسائل مهمتری هستند غالباً با یک تیکه پاره آجر مثل خودشون ازدواج می‌کنن و اینقدر خشک و قفل منطق هستند که حرف هیچ کس رو نمی‌پذیرند و در نتیجه کاملاً راحتند. من خیلی سوال از این گروه دارم ولی چون می‌دونم دارم آب تو هاون می‌کوبم حرفی نمی‌زنم.
زن روز
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۵۶ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۵
7
4
شاید بهتر باشد نویسنده برود و سوالات خود را از یک تیکه پاره آجر بپرسید چون از متن بنظر میاد مشاور سالمی نیست و یا شناخت ناکافی از محیط و افراد دارد.
ناشناس
|
United States
|
۲۳:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۵
0
4
من دخترانی رو سراغ دارم که تک تک موارد بالا در اون ها صدق می کنه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۴۱ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۶
6
4
در شرایط جامعه ما و با قوانین مردسالارانه کشور ما واقعا ازدواج برای دختران ترسناک است .
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۲۱ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۶
3
4
جوینده یابنده است! هیچ مرد و زنی نباید همینجوری ازدواج کنه و تا کسی رو که واقعا میتونه کاملش کنه پیدا نکرده ازدواج نکنه بهتره چون بعدا احتمالش زیاده کسی دیگه رو خوشش بیاد و پایه های زندگیش سست بشه
پاسخ ها
ناشناس
| |
۱۳:۵۸ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۶
احسنت گل گفتی که من خودم همین اشتباه و کردم و بیشترشم به خاطر پاستوریزه زندگی کردنم بود و یجورایی باید بسوزم و بسازم.......
ناشناس
| |
۱۷:۵۵ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۶
احسنت ناشناس 13 و 58 من هم دقیقا مثل تو هستم، هر وقت زنم میپرسه تو که عرضه نداشتی چرا ازدواج کردی، تو دلم میگم غلط کردم، کاش بیشتر خاستگاری و جاهای بیشتری میرفتم و زیر فشار خانوادم برای ازدواج نمیرفتم و یکی مطابق میلم پیدا میکردم، الان این رو دوستش ندارم ولی به قول تو باید بسوزم و بسازم
ناشناس
| |
۱۶:۰۵ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۷
مشکل اینجاس که عموما معیارهایی که دارند از سر بلوغ فکری نیست و تخیلیه و هیچ وقت برآورده نمیشه.
بهتره شرایط جامعه عوض بشه و ملت بفهمن که ازدواج اشتباه پایان زندگی نیست. البته کم کم داریم میریم به این سمت.
ولی این که بشینیم تا فرد رویاییمون یهویی بیاد و خوشبخت بشیم کاملا اشتباهه.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار