درمان های خانگی شگفت انگیز برای رشد سریع موها
کد خبر: ۴۰۸۸۸
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: 2016 June 23    -    ۰۳ تير ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۵
شما می‌توانید این مواد را درآشپزخانه‌تان پیدا کنید! در اینجا چند درمان خانگی شگفت‌انگیز وجود دارد که به بهبود جنس و رشد موهای شما کمک خواهند کرد.
درمان های خانگی شگفت انگیز برای رشد سریع موهاشما می‌توانید این مواد را درآشپزخانه‌تان پیدا کنید! در اینجا چند درمان خانگی شگفت‌انگیز وجود دارد که به بهبود جنس و رشد موهای شما کمک خواهند کرد.

ماساژ دایره وار با آب زنجبیل

حدودا 200 گرم زنجبیل را دردستگاه مخلوط‌کن بیندازید و ¼ پیمانه به آن آب اضافه کنید. آن را خوب مخلوط کنید ومایع را با یک تکه پارچه صاف کنید. حالا یک لیوان آب زنجبیل برای خودتان دارید. آن را با حرکات دایره‌وار روی پوست سرتان ماساژ دهید.

و اما آب  سیبزمینی

سیب‌زمینی‌ها سرشارازکلسیم، آهن، پتاسیم و پروتئین هستند که به رشد سریع ومقاوم‌ترشدن موهای‌تان کمک خواهد کرد.

ماساژروغن برای رشد مو

پوست سرتان را با ملایمت با روغن ماساژدهید تا جریان خون به سمت ریشه تحریک شود و موادمغذی لازم به موها برسد وباعث افزایش رشدموشود. ماساژسر با روغن، علاوه برتحریک کردن فولیکل‌ها، باعث استحکام موها هم می‌شود.

آلوئهورا

آلوئهورا به طورطبیعی برای هرچیزی که به بدن و مومربوط می‌شود عالی است.این ماده منافذ را پاک‌سازی می‌کند ومیزان پرهاش را کنترل می‌کند. با این حال، هنوزخیلی‌ها نمی‌دانند که آلوئهورا برای جلوگیری ازریزش موهم خوب است. دوقاشق غذاخوری ازشامپوی‌تان را داخل ظرفی بریزید. یک قاشق غذاخوری ژل آلوئهورا، شیرنارگیل و ½ قاشق چای‌خوری آرد گندم به آن بی‌افزایید. همه را با هم مخلوط کرده و موهای‌تان را با آن شامپو کنید.

معجزه سیر

سیر بیش ازهر چیز دیگری به خاطر خاصیت ضد ریزش مو معروف است. این خوراکی بدبو جریان خون در پوست سر را تقویت می‌کند و به بازسازی رشد مو کمک می‌کند. 7 تا 8 حبه سیر له‌شده را با روغن زیتون بجوشانید و آن را به ریشه فولیکول‌های موهای‌تان بزنید. این کاررا سه باردرهفته تکرار کنید تا متوجه تفاوتش بشوید.

ماسک زرده تخم مرغ

اگرموهای‌تان هنوزبه شانه‌تان نرسیده می‌شکند، یک ماسک تخم مرغ شما را نجات خواهد داد.  تخم‌مرغ حاوی لسیتین وپروتئین است که موها را تغذیه ومحکم می‌کند و ساقه موهای‌تان را درمان می‌کند. به علاوه سولفوربالای تخم‌مرغ به مشکلات شوره سرتان هم کمک خواهد کرد.

باز هم اسطوخودوس

روغن ضروری اسطوخودوس به جلوگیری ازریزش موکمک کرده و باعث افزایش رشد مو می‌شود. خیلی ازموارد ریزش مو ممکن است به خاطر یک بیماری پزشکی به نام آلوپسی آره آتا باشد. آلوپسی یک بیماری خود ایمنی است که باعث می‌شود بدن‌تان فولیکول‌های مو را چیزی غریبه در نظربگیرد. بیمارانی که روغن اسطوخودوس را روزانه به سرشان ماساژمی‌دهند، بهبود قابل رویت دررشد موهای‌شان را شاهد بوده‌اند.

شیر نارگیل

شیر نارگیل سرشار از پروتئین، آهن، پتاسیم و چربی‌های ضروری است و ریزش و شکنندگی مو را کاهش می‌دهد.

رزماری

نویسنده‌ای به نام والری‌آن‌ورموود در کتابش که «کتابی جامع درمورد روغن‌های ضروری و عطردرمانی » نام دارد روغن رزماری را برای رشد مو توصیه می‌کند. ورموود درکتابش می‌گوید که روغن رزماری رشد سلول‌ها را افزایش می‌دهد ورگ‌های خونی را منبسط می‌کند که به تحریک رشد مو کمک می‌کند.

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۴۶ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۴
0
1
البته یادتان باشد سیب زمینیهای ایران سرشار از نیترات است
ناشناس
|
Switzerland
|
۰۱:۱۷ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۵
1
2
آدم باید خیلی ساده لوح باشه که این حرفا رو باور کنه. اگه این روش ها تاثیری داش قطعا تا الان شرکت های دارویی اینو پتنت کرده بودن!
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار