معرفی بازیگران مشهوری که در آغاز راه تست بازیگری دادند
کد خبر: ۴۰۸۸۴
تاریخ انتشار: 2016 June 23    -    ۰۳ تير ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۵
اینبار در گزارش ویژه به سراغ معرفی بازیگران مشهوری رفته ایم که پیش از به شهرت رسیدن شان در تست های بازیگری شرکت می کردند و ویدئوهایی نیز از این تست های بازیگری منتشر شده است .
معرفی بازیگران مشهوری که در آغاز راه تست بازیگری دادند
هر بازیگری برای ورود به عرصه بازیگری مستلزم گذراندن تست های بازیگری مختلف می باشد. در این بین برخی از افراد انجام بازیگری را به راحتی می پذیرند وعده ای دیگر نیز با توجه به سابقه شان، آن را رد می کنند. اینبار در گزارش ویژه به سراغ معرفی بازیگران مشهوری رفته ایم که پیش از به شهرت رسیدن شان در تست های بازیگری شرکت می کردند و ویدئوهایی نیز از این تست های بازیگری منتشر شده است.

سلنا گومز ( Selena Gomez ) : سلنا گومز خیلی زود و از دوران کودکی وارد دنیای هنر شد و به بازیگری پرداخت. البته او بعدها فعالیتش در عرصه موسیقی را جدی تر دنبال کرد و در آن به ستاره ای مشهور مبدل شد. اما با اینحال آغاز راه او با بازیگری بود و تست بازیگری او برای « Wizards of Waverly Place » نیز باقی مانده است.
 
Selena Go454535

استیو کارل ( Steve Carell ) : کمدین مشهور آمریکایی و ستاره سریال « اداره » در سال 2003 برای بازی در فیلم « گوینده » تست بازیگری داد و پس از آن هم دیدیم که در « دیلی شو » و « بروس قدرتمند » وی در نقش یک گوینده خبر به ایفای نقش پرداخت.

office45454

اسکارلت جوهانسون (Scarlett Johansson ) : شاید بسیاری از مخاطبین سینما اسکارلت جوهانسون را با نقش آفرینی هایش در بزرگسالی به خاطر بیاورند اما وی در سال 1994 در حالی که تنها 11 سال داشت، برای بازی در نقش جودی شپرد در فیلم « جومانجی » تست بازیگری داد. با اینحال نقش به کریستین دانست رسید.

scarlett johanss434

ناتالی پورتمن (Natalie Portman ) : ناتالی پورتمن ستاره بودن را خیلی زود آغاز کرد. او در سن 11 سالگی برای بازی در فیلم « لئون : حرفه ای » تست بازیگری داد و با این فیلم به شهرت جهانی رسید.

Natalie Portman23424

هیو جکمن (Hugh Jackman ) : هیو جکمن ابتدا برای بازی در نقش ولورین تست بازیگری داد اما مورد قبول واقع نشد. با اینحال زمانی که موعد فیلمبرداری فرا رسید، بازیگر نقش ولورین که دگری اسکات نام داشت، دچار مصدومیت شد و برایان سینگر دوباره به سراغ گزینه های تست رفت و جکمن را برای بازی در این نقش برگزید.

 hugh jack344

جولیا رابرتز (Julia Roberts ) : سه سال پیش از اینکه جولیا رابرتز در فیلم « رضایت » به ایفای نقش بپردازد، وی برای بازی در یک درام نوجوانانه به نام « دقایقی در بهشت » تست بازیگری داده بود که در سال 1985 به نمایش درآمد. با اینحال رابرتز در نهایت نقش را با جنیفر کانلی واگذار کرد که در آن زمان نسبت به او بازیگر شناخته شده تری محسوب می شد.

Julia Rober34343

لئوناردو دیکاپریو (Leonardo DiCaprio ) : دیکاپریو زمانی که 15 سال داشت برای بازی در « The Outsiders » تست بازیگری داد و توانست نقش کوتاهی هم در این مجموعه ایفا نماید. اما کمپانی فاکس بعدها تصمیم گرفت تا این شوی تلویزیونی را کنسل نماید.

leonardo 3434

رابرت دنیرو ( Robert De Niro ): در سال 1971رابرت دنیرو برای بازی در فیلم « پدرخوانده » تست بازیگری داد اما نه برای نقش جوانی های دون کورلئونه، بلکه برای نقش سانی! این نقش البته در نهایت به جیمز کان رسید و دنیرو هم ایفاگر نقش جوانی ویتو کورلئونه شد که بخاطرش موفق به دریافت اولین اسکارش شد.

Robert DiNiro23424

مووی مگ
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار