معجزات شگفت انگیز سرکه سیب
کد خبر: ۴۰۷۸۴
تاریخ انتشار: 2016 August 29    -    ۰۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۷
سرکه سیب یکی از شگفت انگیز ترین محصولات خانگی است که بسیار ارزان و فراوان و از همه مهم تر پر از خواص درمانی است. پوست، مو، سیستم بیولوژیکی بدن انسان و حتی محیط زندگی تان را می توانید با استفاده از این ماده بهبود ببخشید.
معجزات شگفت انگیز سرکه سیب سرکه سیب طبیعی کمک به هضم غذا وگردش خون می کند و حتی می تواند سبب تسکین گلودرد شود! همچنین به منظور بهبود کارکرد کلیه و رگ های خونی که می تواند به بیماری های قلبی منجر شود از این ماده استفاده کنید. باروری نیز می تواند از طریق سرکه سیب بهبود بیابد! در نهایت، سرکه سیب یک راه حل عالی برای کاهش فشار خون و کاهش وزن شما به شمار می رود.
 
معجزات شگفت انگیز سرکه سیب 
 
سرکه سیب یکی از شگفت انگیز ترین محصولات خانگی است که بسیار ارزان و فراوان و از همه مهم تر پر از خواص درمانی است. پوست، مو، سیستم بیولوژیکی بدن انسان و حتی محیط زندگی تان را می توانید با استفاده از این ماده بهبود ببخشید. می خواهم یک معجون شگفت انگیز را به شما معرفی کنم. دو قاشق غذا خوری سرکه سیب را در ۴ قاشق غذا خوری و چند قاشق عسل طبیعی مخلوط کنید و استفاده کنید. سرکه سیب طبیعی کمک به هضم غذا وگردش خون می کند و حتی می تواند سبب تسکین گلودرد شود!

همچنین به منظور بهبود کارکرد کلیه و رگ های خونی، که می تواند به بیماری های قلبی منجر شود از این ماده استفاده کنید. باروری نیز می تواند از طریق سرکه سیب بهبود بیابد! در نهایت، سرکه سیب یک راه حل عالی برای کاهش فشار خون و کاهش وزن شما به شمار می رود. سرکه سیب می تواند به عنوان یک دارو در درمان تقریبا همه امراض به شما کمک کند.

۱ – با سرکه سیب خانه تان را سم زدایی کنید

سرکه سیب از دوبار تخمیر آب سیب به دست می آید. با جایگزینی این ماده عالی می توانیم خیلی از مواد شیمیایی غیر طبیعی را از دایره مصرف روزانه مان خارج کنیم و در عوض از خواص و کیفیت این ماده بی نطیر و کاملا طبیعی بهره ببریم.

۲ – درمان سرما خوردگی، آنفلوآنزا و گلودرد

قرقره مخلوط سرکه سیب و عسل یک درمان عالی برای تسکین گلودرد و سرفه است. همچنین به حل مشکلات معده نیز کمک می کند.

۳ – درمان سردرد

برای سردرد، دو قاشق غذاخوری سرکه سیب را با دو قاشق غذاخوری عسل خوب مخلوط کنید و کل مایع را بنوشید. سردرد شما در عرض چند دقیقه از بین خواهد رفت!

۴ – درمان فشار خون بالا

برای فشار خون بالا مخلوط دو قاشق غذا خوری سرکه سیب و یک لیوان آب را ۳ بار در روز بنوشید. این مخلوط فشار خون شما را کاهش می دهد.

۵ – خستگی مزمن

سه قاشق غذا خوری سرکه سیب را در یک فنجان عسل مخلوط کنید و این مخلوط را در یک ظرف سربسته نگه دارید. هر شب قبل از خواب دو قاشق غذا خوری از این مخلوط را برای رفع خستگی های مزمن مصرف کنید.

۶ – درد سینوس و احتقان بینی

دو قاشق غذا خوری سرکه سیب را در یک لیوان آب حل کرده و هر چند دفعه که می توانید در روز بنوشید. درد سینوزیت کم کم کاهش پیدا خواهد کرد.

۷ – درمان سوختگی

سرکه سیب را هر چند دفعه که می توانید به محل سوختگی بمالید. درد و قرمزی تا حد بسیار زیادی با این ماده از بین خواهد رفت. می توانید در درمان آفتاب سوختگی نیز از این مخلوط استفاده کنید.

۸ – درمان آکنه(جوش)

سرکه سیب را با آب به نسبت یک به دو یا سه مخلوط کنید و دو تا سه بار در روز با این محلول صورتتان را شستشو دهید.

۹ – درمان چاقی، کاهش وزن بدن

نوشیدن مخلوط دوقاشق سرکه سیب در یک لیوان آب به صورت ناشتا و معده خالی کمک زیادی به کاهش وزن خواهد کرد. البته اگر مبتلا به زخم معده یا ناراحتی های گوارشی هستید این کار را انجام ندهید  چون ممکن است به تشدید درد معده منجر شود.

۱۰ – از بین بردن لکه های روی دندان

به وسیله سرکه سیب دندان هایتان را ماساژ دهید و سپس بشویید. این کار لکه ها و جرم ها را از بین خواهد برد.

خواص سرکه سیب تقریبا نامحدود است. در مطلب دیگری باز هم از این ماده بسیار مفید صحبت خواهم کرد.
باشگاه خبرنگاران
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار