تسلیت احسان علیخانی برای حبیب
کد خبر: ۳۹۸۰۸
تاریخ انتشار: 2016 June 13    -    ۲۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۰
پنجمین شب برنامه «ماه عسل» رمضان 95، با توجه به بازی های فوتبال یورو 2016 نسبت به روزهای قبل زودتر آغاز شد. در پلاتوي دوم اين برنامه كه معمولا احسان عليخاني در آن توضيحاتي از بازخوردهاي روز قبل مي گويد از كارن همايونفر ؛ آهنگساز، دلجويي كرد.

 از موسیقی کارن همایونفر حیفمان می آید استفاده نکنیم

 كارن همايونفر جمعه شب در صفحه اينستاگرامش انتقادي به احسان عليخاني براي استفاده از موسيقي هایش در ماه عسل داشت كه مجري و تهيه كننده اين برنامه رو به دوربين و خطاب به اين آهنگساز برجسته كشورمان گفت:«"عزيز دل من ، كارن همايونفر نازنين، كه هميشه كارهاي دوست داشتني داشته و نمي شود از موسيقي متن هاي بي نظيرش گذشت، از من انتقادي کرده است. بايد بگويم كه از او خيلي ممنونم براي اينكه ما در ميان خيلي از گفتگوهايمان در دل برنامه از موسيقي متن هاي او به عنوان زيرصدا استفاده كرديم. كارن يك تذكر خيلي حرفه اي و درست به من داده كه در نهايت احترام و حرفه اي گري عنوان شده است. من از همين جا روي ماهش را مي بوسم. باور كنيد در اين دوره و زمانه موسيقي توليد كردن خيلي ساده است، اما موسيقي ساختن كار خيلي سختي است كه كارن و برخي ديگر روي درام و قصه خلق مي كنند و ما حيفمان مي آيد كه استفاده نكنيم.»

  پس از آن، علیخانی مهمان برنامه را به صحنه ماه عسل خواند و با تعریف زندگینامه اش قصه او را شروع کرد: سبحان در یکی از روستاهای شهر تربت حیدریه متولد شده است و با توجه به شرایط کاری و خانوادگی  نتوانسته درس بخواند.

 سبحان درباره قصه زندگی‌اش گفت: «در سن 16 سالگی به خاطر شکست عشقی که خوردم به تهران آمدم، در حالی که این جور موقع ها همه به کوه می روند اما من به تهران آمدم. دوباره در تهران هم علاقه مند به دختری شدم که زمانی که ابراز علاقه خود را نشان دادم با برخورد تند از طرف خانواده دختر مواجه شدم.»

 بعد از این صحبت‌ها مستند سبحان پخش شد. پس از این مستند علیخانی از او دلایل نوشتن کتاب را پرسید. سبحان از زمانی گفت که برای ختم فردی دعوتش کردند که قرآن بخواند و با دیدن اسم روی قبر به یادش افتاده که این اسم آشناست؛ بعدها می فهمد که به این فرد علاقه‌مند بوده است.

 بعد از پخش يك آيتم خانواده سبحان هم به روي صحنه ماه عسل آمدند. مجری ماه عسل از همسر سبحان پرسيد: آيا ناراحت نيست همسرش چند عشق نافرجام در زندگي اش داشته و براي يكي از آنها كتاب هم نوشته است؟، كه او در پاسخ گفت:«سبحان تمام تلاشش را براي زندگي مان كرده و من واقعا از او راضي هستم.»

 تسلیت برای حمید سبزواری و حبیب

 پس از آن احسان عليخاني در بخش دوم برنامه چند نكته را عنوان كرد كه اولي تسليت به شاعران و ادیبان براي درگذشت حميد سبزواري و نكته دوم اين بود كه بيان كرد خيلي‌ها درباره حال و وضعيت پژمان بازغي از ما مي‌پرسند كه بايد بگويم خدارا شكر حال پژمان خيلي بهتر شده و اميدوارم به زودي سلامتي كاملش را به دست بياورد. اما نكته ديگري كه بايد بگويم اين است كه به جامعه موسيقي درگذشت حبيب محبيان ؛ خواننده قطعه مادر را تسليت مي گويم.

 درنهايت پنجمین قسمت از «ماه عسل» با خواندن مقدمه يكي از كتاب هاي سبحان كه در وصف فداكاري هاي همسرش نوشته بود به پایان رسید.

خبرآنلاین

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار