رفتار وحشتانک پلیس انگلیس با دختربچه معلول
کد خبر: ۳۹۳۵۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: 2016 June 08    -    ۱۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۰
رفتار وحشتناک ماموران پلیس شهر «ساسکس» انگلیس در برخورد با یک دختر معلول جنجال آفرین شد.

بر اساس گزارش روزنامه انگلیسی ایندیپندنت، نیروی پلیس این شهر یک دختربچه معلول 11 ساله را در حالی که به دستان و پاهایش دستبند زده بودند در یک سلول انفرادی به مدت 60 ساعت حبس کردند.

خبر این اتفاق تامل‌برانگیز و جزئیات آن، توسط  «انجمن مستقل شکایات از رفتار پلیس انگلیس»(IPCC) در اختیار رسانه‌های خبری قرار گرفته است.

بر اساس گزارشی که این انجمن در این رابطه منتشر کرده، این دختر 11 ساله در چهار نوبت مختلف و در مجموع به مدت 60 ساعت تنها در یک سلول و در حالی که دستان و پاهایش با دست‌بند و پا بند بسته بودند در بازداشت نگهداری شده است.

گزارش با اشاره به مشکلات روحی و روانی این دختر که دچار معلولیت ذهنی است می‌نویسد که وی 3 بار توسط پلیس به دلیل رفتارهای چالش‌برانگیزش بازداشت شده است و پلیس او را به مدت 60 ساعت در یک سلول و بدون اطلاع دادن به خانواده‌اش حبس کرده‌است.

مادر این دختر در بیانیه‌ای که از طریق وکلای این خانواده در اختیار رسانه‌ها قرار گرفت گفت:"برخورد پلیس با دختر من یک کابوس برای هر دوی ما بود".

وی با اشاره با شرایط روانی و معلولیت دخترش افزود:"او گاهی اوقات رفتاری چالش‌برانگیزانه انجام می‌دهد که آنچه در آن زمان نیاز دارد صبوری است و حمایت مادرانه؛ نه دستبند و زندان".

وی در حالی که اشک می‌ریخت خطاب به نیروی پلیس گفت نمی‌توانم درک کنم که چطور آنها به یک دختر 11 ساله معلول دست‌بند و پابند زده‌اند.

وی در نهایت از پلیس این شهر خواست که هر چه سریع‌تر از رخدادن این اتفاق‌ها و رفتار وحشتناک با کودکان جلوگیری کنند.
منبع: تسنیم
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۲۰ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۰
0
0
واقعا متاسفم که مردم با این بنده های خدا انقدر ظالمانه برخورد میکنند.واقعا که شرم آوره.باید اینجور پرونده ها توسط سازمان ملل بررسی بشه و یه قانون براش تصویب بشه.مادر این بچه راست میگه.زندانی کردن اونها راه درمان این بیماری نیست.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار