در نبود انسان چه اتفاقی برای زمین خواهد افتاد؟
کد خبر: ۳۹۱۸۹
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: 2016 June 07    -    ۱۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۰

یک سوال قدیمی در مورد سرنوشت زمین در صورت نبودن انسان بر روی آن همیشه مطرح بوده است زیرا بشریت همیشه در حال فکر در مورد مرگ و آینده جهان است.

پس از گذشت زمان، مسلما زمین می‌تواند خود را بازسازی کرده و هرگونه نشانه‌ای از وجود انسان را پاک کند. اما شرکت Mind Warehouse به ارائه پاسخ‌های دقیق‌تری در مورد جزئیات این رویداد پرداخته که نشان می‌دهد چه اتفاقی در چه زمانی خواهد افتاد.

بر این اساس، چند ساعت پس از ناپدید شدن انسان‌ها، بیشتر چراغ‌های روی زمین خاموش خواهند شد؛ زیرا بیشتر نیروگاه‌های برق قادر به ادامه کار نخواهند بود. اگرچه نیروگاه‌های آبی برقی به کار خود ادامه خواهند داد.

10 روز بعد، حیوانات خانگی و اهلی خواهند مرد و گروهی از سگهای بزرگ به وجود خواهند آمد که حیوانات دیگر را شکار می‌کنند.

یک ماه بعد، آب سردکننده در نیروگاه‌های هسته‌ای تبخیر خواهد شد که می‌تواند باعث فجایعی در سطح چرنوبیل در سراسر جهان شود. (حادثه اتمی چرنوبیل رخداد فاجعه‌باری بود که در روز ۶ اردیبهشت ۱۳۶۵ (۲۶ آوریل ۱۹۸۶) در نیروگاه چرنوبیل در اوکراین رخ داد. انفجار و آتش‌سوزی در راکتور شماره ۴ نیروگاه چرنوبیل باعث پخش مواد رادیواکتیو در بخش بزرگی از غرب شوروی و اروپا شد).

یک سال بعد، ماهواره‌ها سقوط خواهند کرد.

25 سال بعد، پوشش گیاهی سراسر جهان را فراگرفته و برخی شهرها در زیر ماسه مدفون خواهند شد.

300 سال بعد، ساختمان‌های فلزی، پل‌ها و برجها به دلیل فرسایش شروع به از هم پاشیدن می‌کنند. از این رو برج ایفل و تمام ساختارهای نمادین بشری از بین خواهند رفت.

در نهایت 10 هزار سال بعد، تنها شاهد حضور انسان بر روی زمین، چیزهایی خواهد بود که با سنگ ساخته شده‌اند، یعنی اهرام مصر، دیوار بزرگ چین و کوهستان راشمور.

چندی پیش فیزیکدانان نجومی دانشگاه کلمبیا توضیح داده بودند که حتی اگر زمین از رویداد مخربی مانند یک انفجار عظیم هسته‌ای اجتناب کند، انسان‌ها تا کمتر از 500 میلیون سال آینده بر روی این سیاره زندگی خواهند کرد.

دانشمندان، گسترش غیرقابل کنترل خورشید را مسؤول نابودی احتمالی بشریت خوانده‌اند. رشد این ستاره منجر به غیرقابل سکونت شدن زمین خواهد شد و آن را به یک توده سوخته و بی جان سنگی تبدیل خواهد کرد.

ایسنا

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۵۷ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۸
1
3
بنده گمان ندارم بشر به تولید مثل به نرخ فعلی ادامه دهد در نتیجه تا کمتر از 1000 سال دیگر نسل بشر از روی زمین انشاءالله برداشته خواهد شد تا سایر موجودات نفس راحتی بکشند. باور کنید که حضور ما برروی کره خاکی، هیچ خیری برای طبیعت نداشته است.
پاسخ ها
ناشناس
| |
۱۱:۲۶ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۹
موافقم ....
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار