ده برند گرانقیمت لباس در سال 2015
کد خبر: ۳۸۷۸
تاریخ انتشار: 2015 July 04    -    ۱۳ تير ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۶
در اینجا ما به بررسی ده نمونه از گران‌قیمت ترین برندهای لباس در سال 2015 می‌پردازیم.
 در حال حاضر لباس، طلا و جواهر جز مسائل اساسی زندگی ما شده‌اند. گرایش ما به سوی زیباترین، شیکترین و جذاب‌ترین  پوشاک، طلا و جواهر است. در جهان امروز برندهای مختلف مد، بهترین لوازم و تجهیزات مد را به ما ارائه می‌دهند.

ده برند گرانقیمت لباس در سال 2015


لویی ویتون


این برند مطرح فرانسوی، کامل‌کننده همه برندهای مجلل و لوکس است. همچنین دارای سابقه تولید در زمینه  مد و چرم از جمله کیف‌های دستی و کفش راحتی با کیفیت بالاست. این برند تولیدکننده لباس‌های جذاب و زیبایی است که متناسب با هر فصل تغییر کرده و دارای تنوع و نوآوری بسیاری است.  این برند سالانه به صورت متوسط 2/7 میلیارد دلار درآمد داشته است.

ولنتینو


این برند معتبر ایتالیایی نیز از جمله برندهای شگفت انگیزی است که تمامی مردان و زنان جهان، از جمله زنان ثروتمند را تحتتأثیر خود قرار داده است. دوستداران مد که با برندهای گران قیمت آشنایی دارند ارزش این برند را می‌دانند.  Valentino نامی تجاری در طراحی لباس و تجهیزات برندهای مختلف تخصصی مد است.


Guess


Guess برندی امریکایی است. دلیل شهرت این برند تولید شلوار جین و عطرهایش است. این شرکت تولید کننده محصولاتی از قبیل: شلوار جین، تیشرت و لباس‌های مختلف برای مصرف‌کنندگان جهانی است. همچنین  دارای بهترین کیفیت و قابلیتی است که تاکنون به شما ارائه شده است.

ده برند گرانقیمت لباس در سال 2015


 آرمانی


این برند از جمله برندهای گران‌قیمت جهان است که طیف گسترده‌ای از لباس، کفش و کیف‌های دستی شیک را طراحی و تولید می‌کند . این برند ابتدا به تولید عطر و سپس به تولید لباس و سرانجام به تولید لباس بچه‌گانه پرداخت.

 دولچه و گابانا


 برند معتبر دولچه و گابانا که توسط دو نفر به همین نام در ایتالیا راه‌اندازی شده معمولا با عنوان D&G شناخته می‌شود. این برند را همه می‌شناسند. این نام، برندی تجاری برای لباس‌های زیباست  و محصولاتش هم شامل مردان، زنان و کودکان می‌شود. در حال حاضر این برند در بیش از صد کشور به فروش محصولات خود پرداخته است.

- پرادا


این برند عموما در میان جوانان شهرت دارد و دارای لباس‌های جذاب و گران‌قیمت و لوکس  است. هدف این برند جلب رضایت خریداران است. قیمت محصولات این شرکت متفاوت است، هم دارای محصولات ارزان‌قیمت و هم محصولات گران‌قیمت است. درآمد سالانه این برند 1 میلیارد و 700 میلیون دلار در سال بوده است.

 کریستین دیور

دیورعمدتا برندی جذاب، ظریف و مدرن برای لباس‌های زیبا و عطرهاست. خریداران این برند افرادی مدگرا هستند و تمامی افراد جهان از جمله خانم‌ها جذب این محصولات مانند لباس‌های زیبا و کیف‌های دستی جذاب این برند می‌شوند.
 دیور در LVMH سهام دارد و دفتر مرکزی آن در پاریس است. این برند در سال 1946 تاسیس شد و بهترین ارایه همزمان مد و همچنین لوازم جانبی و کالاهای چرمی است. با بیش از 160 فروشگاه خرده فروشی در سراسر جهان ، تعجب آور نیست که درآمد آن حدود 18 میلیارد دلار در سال است. 

ده برند گرانقیمت لباس در سال 2015

مارک جاکوب


این برند عمدتا تولید کننده کفش، کیف‌های دستی ، جواهرات و همچنین طیف گسترده‌ای از پوشاک در فصول مختلف سال است. از جمله ویژگی‌های این برند محبوب، تغییرات فصلی محصولات، برندهای لوکس و خرید و فروش منحصر بفرد آنها است.


گوچی


گرانی و کیفیت برند گوچی Gucci  کاملا  شناخته شده است. گوچی نام تجاری محبوب‌ترین برند ایتالیا است که تولیدکننده کیف‌های دستی، دامن، کفش، چمدان و موارد دیگر است. این برند محصولات فوق‌العاده و استثنایی را برای ما به ارمغان می‌آورد، بطوری که دیدگاه ما را نسبت به مد جذاب روز تغییر می‌دهد. درآمد سالانه این برند جهانی  2 میلیارد و 200 میلیون دلار بوده است.

ده برند گرانقیمت لباس در سال 2015


 شانل


شانل یکی از مورد اعتمادترین برندهای دنیاست که توسط خانم کوکوشانل راه‌اندازی شده و امروزه بسیار مورد توجه قرار گرفته است. عطر شانل ، لباس شانل و محصولات آرایشی و متعلقات، از جمله مهمترین محصولات این برند ممتاز است. شانل در زمینه طراحی و تولید لباس زنانه، سرآمد همه برندهاست و در میان افراد مشهور و ثروتمند جهان شناخته شده است. این برند دارای لوازم و محصولات خلاقانه‌ای است که حاصل ذوق و خلاقیت طراحان آن است.

مدآنلاین
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار