همایش چشم انداز اقتصاد ایران در سال 1395
کد خبر: ۳۸۱۸۹
تاریخ انتشار: 2016 May 28    -    ۰۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۱
امیر فؤاد محسنی، مدیر روابط عمومی هلدینگ مالی، بانکی و سهام صندوق بازنشستگی کشوری، از برگزاری همایش چشم انداز اقتصاد ایران در سال 1395 در هفته آینده خبر داد و گفت: این همایش به همت صندوق بازنشستگی کشوری روز سه شنبه مورخ 11 خرداد در مرکز همایش های کتابخانه ملی برگزار می گردد.
 
 
 
محسنی عنوان کرد: این رخداد مهم با تلاش موسسه سیاست پژوهی صندوق بازنشستگی کشوری و کلیه هلدینگ های تابعه این صندوق به ترسیم چشم انداز اقتصاد ایران در سال 95 و فرصت های نوین اقتصادی می پردازد.
 
مدیر روابط عمومی هلدینگ مالی، بانکی و سهام صندوق بازنشستگی کشوری: این مراسم در دو بخش از صبح روز سه شنبه 11 خرداد با سخنرانی دکتر اسلامیان مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری آغاز می گردد. در این همایش معاونین و مسئولان وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران، سازمان بورس اوراق بهادار، پژوهشکده اقتصاد انرژی و وزارت راه و شهرسازی حضور دارند و در مورد موضوعات مختلف صحبت می کنند.
 
وی گفت:  در این برنامه که به میزبانی صندوق بازنشستگی کشوری و مشارکت هلدینگ های تابعه آن برگزار می گردد، موضوعاتی چون تحلیل ریشه های رکود اقتصادی و پیش نیاز های سیاسی و نهادی خروج از آن،چشم انداز بازار جهانی نفت و انرژی، چشم انداز بازار مسکن، چشم انداز نظام بانکی کشور و بازار سرمایه و ساختار جدید هلدینگ های صندوق بازنشستگی مورد بحث و ارائه قرار می گیرند.
 
در آخر، مدیر روابط عمومی هلدینگ مالی، بانکی و سهام صندوق بازنشستگی کشوری دعوت از اهالی محترم بازار سرمایه، فعالین اقتصادی و هم چنین نهاد های اقتصادی کشور برای شرکت در این همایش را بیان داشت.


نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار