پشت پرده مرگ "عسل بدیعی"
کد خبر: ۳۸۱۳۶
تاریخ انتشار: 2016 May 28    -    ۰۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۷:۰۰

رضا داوود نژاد بازیگر سینما و تلویزیون در خصوص مرگ عسل بدیعی در برنامه " هفت" گفت: مرحوم "عسل بدیعی" سرشار از شور و شوق زندگی بود و ابتدای سال مدام این جمله را بیان می کرد که " امسال سال من است".

وی افزود: من به دلیل بیماری ام امسال به مسافرت نرفتم و به همراه همسرم و عسل روزهای عید را سپری کردیم تا اینکه این اتفاق منجر به جدایی این رابطه شد.

وی تصریح کرد:"عسل" دختر شاد و سر زنده ای بود و از همه مهمتر در سلامت کامل به سر می برد و این شایعاتی که در خصوص افسردگی وی در سایت ها و فضاهای مجازی نوشته شده کذب محض است. همه ی ما در زندگی روزمره مان لحظات غم و شادی داریم و عسل هم از این حیث مستثنا نبود اما به این معنا که افسردگی داشته است.

داوود نژاد ادامه داد: 10 فروردین سردرد عسل شروع شد و به تدریج تهوع به آن افزوده شد. به غزل زنگ زد تا نزدش برود شرایط به گونه ای شد که غزل پس از چند ساعت با من تماس گرفت تا به آنجا بروم.

وی ادامه داد: وضعیت به گونه ای بود که ترجیح دادم با اورژانس تماس بگیرم و ساعت 1 صبح عسل را به بیمارستان بهمن رساندیم.

داوود نژاد اظهار داشت: کادر بیمارستان تمام مدت نه چیزی به ما گفتند و نه اجازه ورود ما را به اتاق می دادند بعد از مدتی گفتند تنگی نفس زیاد شده و او را به اتاق احیا بردند.

"داوود نژاد" عنوان کرد: بعد گفتند عسل ایست تنفسی کرده و علت بسیار زیادی می تواند داشته باشد من با توجه به علائم عسل گفتم شاید مسمومیت باشد چراکه 4 سال پیش خود من هم مسموم شده بودم و همین حالت ها را داشتم.

وی افزود: از من خواستند که 4 میلیون تومان به حساب بیمارستان واریز کنم و آن روز پرستار به همه بیمارستان ها زنگ زد و فقط توانست از بیمارستان لقمان پذیرش بگیرد اما چون آی سی یو بیمارستان لقمان جا نداشت عسل به بیمارستان کیان منتقل شد.

وی تصریح کرد: بعد گفتند تشنج کرده و سطح هوشیاری پایین آمده است 5 صبح بود که به خانه آمدیم.

وی در خصوص خبرگزاری ها و انتشار خبر فوت "عسل بدیعی" از زبان خود و همسرش بیان کرد: زمانی که عسل دچار مرگ مغزی شد من تنها یک مصاحبه ی 10 دقیقه ای با شبکه خبر و پس از تایید فوت وی یک مصاحبه دیگری داشتم اما متاسفانه دیگر سایت ها و خبرگزاری ها مصاحبه های متفاوتی را به زبان من منتشر کردند که باعث فضاسازی های نادرستی شد.

وی در خصوص اهدای اعضای این بازیگر جوان سینما و تلویزیون گفت: زمانی که "عسل" اعضای خود را به 7 نفر اهدا کرد باعث شد که 16 هزار نفر تشویق به ثبت نام در این مرکز شوند که این خود در 9 سال اخیر بی سابقه بود و این خود یک اتفاق ارزشمند در کشورمان است اما متاسفانه باز هم در این خصوص افراد سودجود مطالب دیگری در خصوص اهدای تمامی اعضای بدیعی در اینترنت منتشر شد که این بازیگر تمامی اعضای خود از جمله پوست خود را اهدا کرده که این خبرسازی ها دور از انسانیت است.

وی در پایان در خصوص نامه پدر "عسل بدیعی" خاطر نشان کرد: پدر مرحوم "عسل بدیعی" طی نامه ای از رئیس سازمان صدا و سیما بنیاد سینما فارابی، تمامی فعالان عرصه سینما و مردم و پزشکانی کیه در این راستا وی را همراهی می کردند و تسکینی برای تحمل این درد بزرگ بودند تشکر کرد.

باشگاه خبرنگاران
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار