آخرین خبر از افزایش قیمت آب و برق
کد خبر: ۳۸۰۵۶
تاریخ انتشار: 2016 May 27    -    ۰۷ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۰

حمید چیت چیان در حاشیه بازدید از سد "تنگ سرخ" در شهرستان بویراحمد افزود: امسال در کشور بارندگی ها مطلوب بود به گونه‌ای که وزارت نیرو برای تامین آب مورد نیاز همه شهرهای کشور برنامه‌ریزی کرده است.

وی بیان کرد: تدابیری در این وزارتخانه اتخاذ شده تا در فصل تابستان مردم با کمبود آب مورد نیاز مواجه نشوند.همچنین وزارت نیرو برنامه ریزی کرده تا روند احداث سدها در کشور با سرعت بیشتری دنبال شود.

چیت چیان با بیان اینکه احداث سد تنها راهکار برای رفع مشکلات کم آبی در کشور نیست، تصریح کرد: ایجاد پمپاژ آب در تأمین آب مورد نیاز ضروری است که وزارت نیرو در این خصوص نیز برنامه دارد.

در هنگام بازدید وزیر نیرو از سد تنگ سرخ تعداد از روستائیان محلی به پرداخت نشدن مطالباتشان از جمله وجه زمین هایشان که در حوزه سد تنگ سرخ قرار دارد اعتراض کردند و از وزیر درخواست پرداخت کردن مطالباتشان را داشتند.

چیت چیان در خصوص حل مشکلات روستائیان و صاحبان زمین ها و باغهای حوزه سد تنگ سرخ قول مساعد داد و گفت: اولین اولویت ما برای ساخت سد پرداخت کردن مطالبات روستائیان و صاحبان زمین های بالا دست سد است.

قرار است وزیر نیرو پس از بازدید از نحوه ساخت سد تنگ سرخ با بالگرد به شهرستان گچساران سفر و در آنجا یکی از بزرگترین طرح های آبرسانی به مزارع کشاورزی جنوب کشور را افتتاح کند.

همچنین در سفر وزیر نیرو به استان کهگیلویه و بویراحمد عملیات اجرایی طرح تامین آب اراضی خان احمد در شهرستان باشت آغاز می شود.
 خبرگزاری مهر

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار