از پدر شدن «ارسطو» تا دامادي «باباپنجعلي»
کد خبر: ۳۷۹
تاریخ انتشار: 2015 May 05    -    ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۱
شخصيت‌هاي سريال پايتخت در سري چهارم درگير اتفاقات جديدي مي‌شوند؛ از پدر شدن ارسطو تا دامادي بابا پنجعلي!

سري چهارم سريال پرطرفدار پايتخت سرانجام پس از اما و اگرهاي فراوان، 17 فروردين‌ماه در كشور چين كليد خورد و اين روزها تصويربرداري خود را در لوكيشن‌هاي شيرگاه استان مازندران ادامه مي‌دهد.

اين‌طور كه از شنيده‌ها برمي‌آيد، «ارسطو» در سري چهارم يكي از شخصيت‌هاي اصلي داستان است.

او كه سرانجام پس از نامزدي‌هاي ناموفق، با چوچانگ ازدواج كرد، در سري چهارم سريال پدر شده است و به همراه نقي و همسرش راهي چين مي‌شود تا در مسير اين سفر، آثار باستاني كشور چين هم به مخاطبان سريال معرفي شود.

ديگر كاراكتر محبوب سريال پايتخت، باباپنجعلي پدر نقي است كه با بيماري آلزايمرش، موقعيت‌هاي كميك فراواني را براي مخاطبان ايجاد كرده است.

باباپنجعلي در سري دوم تصميم به ازدواج مي‌گيرد و اين تصميم شرايط طنز فراواني را در سريال رقم مي‌زند.

نقي معمولي كاراكتر اصلي سريال پايتخت كه خرده داستان‌هاي مجموعه حول محور او و خانواده‌اش رخ مي‌دهد، در سري چهارم بدون تغيير در كنار كاراكتر هما با بازي ريما رامين‌فر قرار مي‌گيرد و دوقلوهاي بازيگر نقش‌هاي سارا و نيكا هم كه به دليل امتحانات مدرسه‌شان در اروپا قرار بود در سري چهارم حضور نداشته باشند، سرانجام به سريال اضافه شدند تا خانواده نقي بدون هيچگونه تحولي بار ديگر مقابل ديدگان مخاطبان سريال قرار گيرد.

يكي از جاهاي خالي خانواده نقي در سري چهارم، بهبود فريبا شوهرخواهر نقي است كه ماجراي نجات پلنگ مازندران در سري سوم، جذابيت‌هاي بسياري را گرد شخصيتش ايجاد كرده بود.

به‌رغم جاي خالي بهبود، اما شخصيت فهيمه خواهر نقي در سري چهارم در كنار نقي و ساير اعضاي خانواده‌اش حضور دارد. به هر رو اين روزها عوامل سريال پايتخت دوره تصويربرداري را در شيرگاه مي‌گذرانند و اينطور كه از شنيده‌ها برمي‌آيد، تصويربرداري تا زمان پخش سريال در ماه رمضان هم ادامه دارد.
طرفداران پر و پا قرص فيلمنامه محسن تنابنده و خشايار الوند در كنار كارگرداني سيروس مقدم كه توانست نوروزهاي خاطره‌انگيزي را رقم بزند، اين روزها بي‌صبرانه منتظر آغاز ماه رمضان و يكه‌تازي دوباره پايتختي‌ها بر آنتن رسانه ملي هستند.

مشرق
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار