آموزش تصویری درست کردن کیف زیپی
کد خبر: ۳۷۸۹۱
تاریخ انتشار: 2016 May 25    -    ۰۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۲
این‌بارابتکاری دیگربا زیپ. وقتی ببنید که چطورمی‌شود با زیپ‌های لباس و شلوارهایی که بعد ازخراب شدن دورمی‌اندازید چه کیف بامزه‌ای می‌توانید درست کنید بعد از این حواس‌تان به لباس‌های کهنه‌اتان است که زیپ‌هایش را اول جدا کنید وبعد دور بیاندازیدشان.
آموزش تصویری درست کردن کیف زیپی
این‌بارابتکاری دیگربا زیپ. وقتی ببنید که چطورمی‌شود با زیپ‌های لباس و شلوارهایی که بعد ازخراب شدن دورمی‌اندازید چه کیف  بامزه‌ای می‌توانید درست کنید بعد از این حواس‌تان به لباس‌های کهنه‌اتان است که زیپ‌هایش را اول جدا کنید وبعد دور بیاندازیدشان..البته می‌توانید این زیپ‌ها را از بازار هم تهیه کنید .با ما همراه باشید.

وسایل مورد نیاز:
زیپ 50 سانتی 24 عدد
سنجاق ته گرد
سوزن و نخ
قیچی

برای ساخت این کیف دستی ابتکاری زیپ‌ها را از رنگ‌های متفاوت انتخاب کنید. سپس زیپ‌ها را روی سطح صافی یک درمیان به صورت افقی کنارهم قراردهید.11 ردیف افقی کنارهم درست کنید سپس برای ردیف‌های عمودی زیپ‌ها را یکی از زیرو یکی از رو از لای زیپ‌های افقی رد کنید.
هر ردیف عمودی که کارگذاشتید ردیف بعدی را کاملا کنارردیف قبلی بکشید تا سطح بافت محکم کنارهم قرار گیرد. هنگامی که تمام 11 ردیف عمودی روی ردیف‌های  افقی کار گذاشته شد باید مانند تصویر زیر یک سطح صاف به وجود آید.

برای این که زیپ‌ها ازهم بازنشود می‌توانید لبه‌های پارچه‌ای آن را به هم بدوزید. اما ترجیحا سعی کنید آن‌ها را بدون دوخت کنارهم نگه دارید که ظاهر طبیعی آن حفظ شود. اگراز برخی زیپ‌ها اضافی باقی ماند با قیچی آن را جدا کنید. سپس لبه‌ها را روی هم قراردهید تا یک مکعب کوچک درست شود. به وسیله نخ و سوزن درزهای کناره را بدوزید. سر زیپ‌ها را روی کیف قراردهید تا جلوه کیف زیباترباشد. برای دسته کیف هم از 2 زیپ دیگر استفاده کنید و از زیبایی و خلاقیت خود لذت ببرید.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار