استراحت اجباری گوینده خبر صدا و سیما!+عكس
کد خبر: ۳۷۴۰۵
تعداد نظرات: ۵ نظر
تاریخ انتشار: 2016 May 20    -    ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۰
محمدرضا حیاتی گوینده باسابقه رادیو و تلویزیون است که امروز ۳۱ اردیبهشت ماه شایعاتی مبنی بر تصادف وی در شبکه های اجتماعی منتشر شد. وی حدود یک ماه است که فعالیت چندانی در بخش خبری شبکه یک ندارد و از ابتدای اردیبهشت ماه حضور وی کمرنگ شده است.

حیاتی فعالیت خود را از سال ۱۳۶۰ در سازمان صداوسیما آغاز کرد و تیر ماه سال ۹۴ بازنشسته شد با این حال به فعالیت خود در این رسانه ادامه داد. با انتشار شایعاتی درباره تصادف وی، حال این گوینده قدیمی را جویا شدیم که وی از سلامتی خود خبر داد و بیان کرد که تصادفی نداشته است.

 استراحت اجباری گوینده خبر صدا و سیما!

حیاتی در سخنان کوتاهی درباره نبودش در این یک ماه به عنوان گوینده بخش خبری گفت: من امسال تا ابتدای اردیبهشت ماه به عنوان گوینده حضور داشتم و بعد از آن به نوعی به استراحت اجباری رفتم که انشاء الله رفع می شود.

وی ادامه داد: امیدوارم با تغییرات جدید مشکلات ما هم رفع شود و من نیز دوباره بتوانم، فعالیت کنم.

این گوینده با سابقه خبر سیما در پایان با اشاره به تغییر رییس سازمان صداوسیما عنوان کرد: امیدوارم با حضور آقای علی‌عسگری رییس جدید سازمان صداوسیما شرایط مساعدی برای همگان فراهم شود.

مهر

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۱۸ - ۱۳۹۵/۰۲/۳۱
1
8
تو که 35 سال کارکردی ناراحتی کنار گذاشتنت. مارو که با20سال سابقه کار و 20 روز حقوق بارنشسته اجباری کردند چی بگیم. امان ا بی عدالتی.
حسین
|
United States
|
۰۷:۳۲ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۱
6
1
معلوم هست صدا سیما چه خبره؟ افرادی مثل حسنی آزادانه به فعالیتشون ادامه میدن بعد شخصی مثل ایشون میرن مرخصی اجباری به قول خودشون
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۲۷ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۱
4
10
با احترام به آقای حیاتی. ایشان بازنشست شده اند. چرا باید دوباره به کار گرفته شوند در حالی که جوانان بسیاری هم اکنون در این حرفه گاها حرفه ای تر از ایشان هم حضور دارند. و باز هم با احترام بیشتر، ایشان تپق هایشان بسیار هست. کمی دقت کنید متوجه میشید.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۳۲ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۱
3
3
جناب حیاتی واقعا در کار گویندگی خبر مسلط و نبود ایشان در ارائه برنامه خبری کاملا محسوس میباشد .
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۳۳ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۱
0
1
تمام زندگی که کار نیست. بعد از 35 سال فعالیت و یکجا موندن بد نیست آدم به فکر استراحت باشه و یه کم تنوع به زندگیش بده، بره دنیا رو بگرده و کارهای مورد علاقه شو انجام بده. بعضی از ما انسانها هوش مالی، هوش زندگی و هیجانی خوبی نداریم و نمیدونیم از زندگی چی میخوایم و بیشتر شبیه یه ربات یا یه دستگاه مکانیکی هستیم و ماشینی وار زندگی میکنیم و زندگی تکراری و خسته کننده ای داریم تا روزی که از پا بی افتیم.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار