سقوط یک خواننده موسیقی در حین اجرا
کد خبر: ۳۵۷۰
تاریخ انتشار: 2015 June 30    -    ۰۹ تير ۱۳۹۴ - ۲۳:۰۰
این ستاره موسیقی در حالی که به مناسبت بیستمین سالگرد تاسیس کمپانی «بد بویز رکوردز» آهنگش را با هیجان اجرا می‌کرد به داخل سوراخی که قبلاٌ پشت سن تعبیه شده بود، سقوط کرد و با کمک تماشاچیان روی صحنه بازگشت

در حاشیه پانزدهمین سال برگزاری جایزه «بت» در لس آنجلس، «دیدی» خواننده رپ معروف آمریکایی در حین اجرای آهنگش از روی صحنه سقوط کرد.

به گزارش گاردین، این ستاره موسیقی در حالی که به مناسبت بیستمین سالگرد تاسیس کمپانی «بد بویز رکوردز» آهنگش را با هیجان اجرا می‌کرد به داخل سوراخی که قبلاٌ پشت سن تعبیه شده بود، سقوط کرد و با کمک تماشاچیان روی صحنه بازگشت. این اتفاق وقتی افتاد که «لیل کیم»، «ماز»، «فیس اوانز»، «۱۱۲» و «لوکس» برای اجرای چند قطعه از آهنگ های قدیمی به او پیوسته بودند.

سقوط یک خواننده موسیقی در حین اجرا

در بخش دیگری از این جشن «آنتونی اندرسون» با پوشیدن لباس هایی شبیه لباس «سام اسمیت» خواننده انگلیسی و کلاه گیسی شبیه موهای اسمیت روی صحنه آمد و باعث خنده تماشاچیان شد. «سام اسمیت» برنده جایزه بهترین هنرمند جدید، نتوانست در این جشن حضور پیدا کند. «آنتونی اندرسون» خطاب به تماشاچیان به شوخی گفت: سام اسمیت امشب اینجا نیست چون او سفید پوست است و فکر نمی‌کرد که بتواند در جشن جایزه «بت» برنده شود. او فکر نمی‌کرد بتواند برنده شود اما ما نشان دادیم که دوستش داریم. این جایزه پیش من می ماند چون تو امشب پیش ما نیستی.

همچنین در این جشن «کندریک لامار»، « ژانل مونا» و «آلیسا کیز» روی صحنه رفتند و برنامه های خود را اجرا کردند. در ادامه «اسموکی رابینسون» خواننده سبک پاپ و آر.اند.بی جایزه یک عمر دستاورد هنری را دریافت کرد و چند قطعه از آهنگ های خود را برای حضار اجرا کرد. «نیکی میناژ» نیز برای ششمین دوره متوالی جایزه بهترین هنرمند هیپ هاپ را از آن خود کرد. او با آوردن مادرش روی صحنه از او برای تمام زحماتی که تاکنون کشیده است تشکر کرد.

مهر
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار