چگونه از زندگی مشترکتان لذت ببرید
کد خبر: ۳۵۶۴۱
تاریخ انتشار: 2016 May 04    -    ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۳
داشتن زندگی عاشقانه و زیبا خواسته و آرزوی هر زوج و دست یافتن به آن نیز کار چندان سختی نیست و با رعایت نکاتی ساده از جمله مثبت اندیشی و امید به زندگی می توان مشکلات بزرگ را از میان برداشت و زمینه به دست آوردن موفقیت ها را فراهم کرد.
چگونه از زندگی مشترکتان لذت ببرید  محمد رضا نظامی روان شناس خانواده اظهارداشت: داشتن زندگی عاشقانه و زیبا خواسته و آرزوی هر زوج و دست یافتن به آن نیز کار چندان سختی نیست و با رعایت نکاتی ساده از جمله مثبت اندیشی و امید به زندگی می توان مشکلات بزرگ را از میان برداشت و زمینه به دست آوردن موفقیت ها را فراهم کرد. 

چگونه از زندگی مشترکتان لذت ببرید

مکالمات و احوالپرسی های روزانه حتی با ارسال یک پیام کوتاه بویژه در میان زوجینی که به علت شغلشان مدتی را جدا از یکدیگر هستند نقش مهمی در تقویت روابط دارد و سبب به وجود آمدن احساس اطمینان نسبت به یکدیگر می شود.

تشکر و سپاسگزاری از یکدیگر باعث می شود تا هر یک از طرفین مطمئن شوند که تلاش ها و زحمت هایش برای خوشبختی و آسایش همسرش دارای ارزش و احترام است، همچنین انجام تفریح و پیاده روی های دو نفره در ایجاد شادی و نشاط زوجین موثر است. 

ایخوشحالی بابت داشته ها و کنار گذاشتن ترس از مشکلات مالی سبب می شود تا زوجین ارزش کنار یکدیگر بودن را بیشتر بدانند و از داشته های خود بیشتر لذت ببرند و در نتیجه احساس آرامش بیشتری کنند.

باشگاه خبرنگاران
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار