تخته اسکی بدون نیاز به تایر+عکس
کد خبر: ۳۵۰۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: 2015 June 30    -    ۰۹ تير ۱۳۹۴ - ۰۷:۱۵
برای سال های متمادی طراحان و نوآوران در پی این بودند تا بتوانند بهترین ایده درباره ساخت تخته های اسکی را طراحی کنند و به نوعی تخته های اسکی "آینده" را بسازند.


عرضه تخته اسکی تا مدت ها با استفاده از تکنولوژی های سخت افزاری موجود غیر ممکن می نمود. اما در پی تلاش های زیاد  شرکت لکسوس موفق شد این مدل را طراحی کرده و برای تولید هم اقدام نماید. اعلام شرکت لکسوس درباره جزئیات این تخته اسکی خودرو شگفت انگیز به صورت پوشیده و غیر آشکار است.

 


گفته می شود این تخته اسکی با استفاده از ترکیبی از ابر رساناهای نیتروژن سرد شده مایع و آهنرباهای دائما در حال گردش و شناور که در سطح زیرین تخته اسکی که نزدیک به سطح زمین است کار گذاشته شده اند باعث می شوند کاربران با استفاده از این تخته اسکی بدون تایر ورزش های سرگرم کننده خود را انجام دهند. همچنین سطح زیرین تخته اسکی hoverboard از یک سطح فلزی متالیک ساخته شده است.


لکسوس مدعی است که توانسته است پیشرفته ترین تخته اسکی را که تا بحال می توانسته است وجود داشته باشد را بسازد. نکته جالبی که وجود دارد این است که شرکت لکسوس تصمیم ندارد تخته اسکی hoverboard را به تولید انبوه رسانده و به مشتریان عرضه کند بلکه هدف شرکت این است که یک نمونه ای شگفت انگیز را بسازد که با استفاده از آن تبلیغاتی زیادی را با کمک وسایل متحرک انجام دهد.

 

 

این در حالی است که معاون اجرایی شرکت لکسوس اعلام کرده است که ساخت این نوع وسایل از نوع چالش های است که با همفکری شرکاء  انجام می شود و هدف این است که مرز های آنچه که غیر ممکن می نمایند را در نوردند.

باشگاه خبرنگاران

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۹
0
2
تخته اسكي نه به نظر اسكيت بورد صحيح تر است
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار