توضیح الهام چرخنده درباره خبر سوءقصد به وی
کد خبر: ۳۴۳
تاریخ انتشار: 2015 May 21    -    ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۵
زمانی که انتشار خبر سوءقصد را شنیدم خیلی تعجب کردم و جای سؤال بود که چطور به این سرعت چنین خبری در فضای رسانه‌ای منتشرشده چون کیفیت ماجرا به آن شکلی که مطرح‌شده نیست.
طی روزهای گذشته، اخبار گسترده‌ای در شبکه‌های مجازی مبنی بر سوءقصد به «الهام چرخنده» در مشهد منتشر شد که با پیگیری‌هایی از سوی جامعه رسانه‌ای مشهد همراه بود.

در این خبر آمده بود که چرخنده پس از خروج از حرم مطهر رضوی مورد سوءقصد توسط افراد ناشناس قرار گرفته است و در بیمارستان بستری است. پس از پیگیری‌های متعدد مشخص شد که اصلا بستری وی در بیمارستان صحیح بوده، اما آن‌چه به عنوان دلیل این بستری منتشر شده صحت نداشته است.

«الهام چرخنده» گفته است: «زمانی که انتشار خبر سوءقصد را شنیدم خیلی تعجب کردم و جای سؤال بود که چطور به این سرعت چنین خبری در فضای رسانه‌ای منتشرشده چون کیفیت ماجرا به آن شکلی که مطرح‌شده نیست. اینجا مشهد امام رضا (ع) است، این حریم، حریم امن مؤمنان است و این‌که چنین اتفاقی بیفتد نمی‌تواند موضوعیت داشته باشد.»

وی افزود: «اصل موضوع این است که، من هم همچون دیگر زائران امام رئوف پس از زیارت در حال بازگشت به محل اقامتم بودم که هنگام عبور از جوی آب، پایم لغزید و به‌شدت زمین خوردم. تردد وسایل نقلیه از نزدیکی من و احساس درد شدیدی که در من به وجود آمد این ذهنیت را به‌اشتباه برای اطرافیان ایجاد کرد اتفاقی جز زمین خوردن برای من حادث‌شده که متأسفانه کیفیت رخ دادن این اتفاق به این شکل منتشر شد.»

منبع: خبرآنلاین
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار