دستگیری باندی مخوف در پایتخت
کد خبر: ۳۳۳۱
تاریخ انتشار: 2015 June 28    -    ۰۷ تير ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۲
اعضاب باند "یاکوزا"ی پایتخت که با انواع سلاح‌های سرد و گرم اقدام به زورگیری از شهروندان می‌کردند، توسط پلیس شناسایی و دستگیر شدند.
در پی مراجعه تعدادی از شهروندان به پایگاه دوم پلیس امنیت عمومی فاتب در حالیکه مرجوعه ای از دادسرای ناحیه ۳۴ تهران در دست داشتند مبنی بر شرارت و ضرب و جرح آنان توسط یك باند مخوف به سركردگی "احسان" معروف به "یاکوزا" پرونده ای در این رابطه تشکیل و رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

باند "یاکوزا"ی پایتخت متلاشی شد

تحقیقات ماموران حکایت از آن داشت که تعداد ۸ نفر از اراذل و اوباش منطقه غرب پایتخت باند مخوفی را تشکیل دادند که این افراد ضمن سرقتهای بزرگ در غرب تهران اقدام به زورگیری می نمایند و پس از ضرب و جرح و گرفتن فیلم از طعمه های خود اموال مالباخته را گرفته و آنان را رها می کنند.

در ادامه تحقیقات پلیسی و با بهره گیری از منابع اطلاعاتی مشخص شد متهمان دارای چندین پاتوق و مخفیگاه می باشند این افراد مسلح به سلاح گرم و سرد بوده و به صورت گروهی اعمال شرورانه خود را انجام می دهند و لذا مراتب به صورت ویژه در دستور كار ماموران پایگاه دوم پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ قرار گرفت.

در ادامه پس از گسترده نمودن چتر اطلاعاتی و تشكیل پرونده و همچنین اخذ دستور از بازپرس دادسرای ناحیه ۳۴ تهران اطلاع حاصل شد كه این افراد در منزل فردی به هویت "منصور" واقع در بلوار فردوس جمع شده و در حال قمار بازی می باشند که سریعا اكیپی از عوامل مجرب این یگان به موقعیت اعزام شدند اما كه متاسفانه قبل از حضور مامورین از محل رفته بودند و در آن مكان دو نفر به نام های "رامین" معروف به "احسان یاكوزا" اراذل اوباش سطح۲ و "منصور"به همراه آلات استعمال مواد مخدر از نوع شیشه دستگیر و در بازجویی از متهمان انان عنوان داشتند كه همدستان دیگرشان به مخفیگاه دیگری واقع در محدوده جنت آباد رفته اند.

اعضاب باند یاکوزای پایتخت که با انواع سلاحها اقدام به زورگیری از شهروندان می کردند، توسط پلیس شناسایی و دستگیر شدند

سرهنگ علیرضا لطفیرییسپلیس اطلاعات و امنیت عمومی تهران بزرگ درباره این خبر به باشگاه خبرنگاران گفت:در ادامه ماموران در یک عملیات منسجم و هماهنگ با حضور و عزیمت به محدوده جنت آباد در یك اقدام ضربتی و غافلگیرانه تعداد ۶ نفر دیگر به هویت های "ارسلان"،کیوان"،"قدرت،"سیاوش"،اژدر" و اردشیر" را دستگیر و به مقر پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ منتقل کردند.
افکار نیوز
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار