گریم های دیدنی و حیرت انگیز در فیلم های تاریخ سینما +عکس
کد خبر: ۳۳۰۵
تاریخ انتشار: 2015 June 27    -    ۰۶ تير ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۲

گریم داستین هافمن برای بازی در نقش دوروتی مایکلز در فیلم "توتسی"

ده گریم دیدنی و حیرت انگیز در فیلم های تاریخ سینما

در فیلم "توتسی" در سال 1982، داستین هافمن نقش یک بازیگر بیکار را بازی می کرد که  خودش را به شکل زن ها در می آورد تا بتواند یک شغل بازیگری پیدا کند. هافمن برای بازی در این نقش، تحت مربی گری بازیگر تغییر جنسیت داده ای به نام هولی وودلان و همچنین همکار بازیگرش مریل استریپ کار می کرد. لباس های او به گونه ای دوخته شده بود تا برجستگی گردن او را بپوشاند و یک سیلیکون مصنوعی دو کیلویی را روی سینه اش حمل می کرد. او همچنین بخش های فیلم برداری خود را سه تا چهار ساعت ادامه می داد تا از نشان داده شدن ریش هایش در دوربین اجتناب شود.

گریم جان کری برای بازی در نقش گرینچ در فیلم "گرینچ چطور کریسمس را دزدید"

ده گریم دیدنی و حیرت انگیز در فیلم های تاریخ سینما

جیم کری در هر بار فیلم برداری، مجبور به تحمل ساعات طولانی گریم بود. لباس مخصوصی که برای این نقش به تن داشت از موهای سبز درست شده بود و همچنین این گریم شامل دندان مصنوعی و لنز مخصوص می شد. او برای بازی در این نقش از مشاوره های زیادی استفاده کرد.

گریم تام کروز برای بازی در نقش لس گراسمن در فیلم "تندر گرمسیری"

 ده گریم دیدنی و حیرت انگیز در فیلم های تاریخ سینما

در این فیلم کمدی سال 2008 ، تام کروز نقش رئیس فربه یک استودیو را داشت. کروز خودش بیشتر شکل ظاهریش را با کمک کارگردان بن استیلر طراحی کرد. این گریم شامل یک کلاه تاس، یک دست لباس حجیم و دست های بسیار بزرگ مصنوعی بود. قرار بود ظاهر تام کروز در نقش گراسمن برای بیننده یک سورپرایز کامل باشد ولی به گزارش پرشین وی یک شخص پاپاراتزی عکس هایی از این بازیگر را با لباس مبدلش ، پیش از اکران فیلم منتشر کرد.

گریم رونی مارا در نقش لیزبت سالاندر در فیلم "دختری با تاتوی اژدها"

 ده گریم دیدنی و حیرت انگیز در فیلم های تاریخ سینما

این بازیگر کاملا چهره اش را برای بازی در نقش هکری به نام لیزبت در فیلم اقتباسی "دختری با تاتوی اژدها" در سال 2011 تغییر داد. او برای آماده شدن برای این نقش چندین نقطه از بدنش از جمله لب هایش را سوراخ کرد، ابروهای او کاملا دکلره شد و موهایش را به رنگ مشکی در آورده و بخشی از آن را تراشیدند. بیشتر کبودی های روی بدنش در طول فیلم واقعی است ، چرا که این فیلم شامل صحنه های فیزیکی نمایشی شامل تماس های شدید بین بازیگران است.

گریم جان تراولتا برای بازی در نقش ادنا در فیلم "اسپری مو"


ده گریم دیدنی و حیرت انگیز در فیلم های تاریخ سینما

تراولتا در این فیلم کمدی موزیکال سال 2007 نقش یک زن خانه دار به نام ادنا ترنبلاد را بازی می کرد که دچار ترس از محیط های شلوغ بود. تراولتا لباسی با وزن حدود 14 کیلو برای بازی در این نقش پوشید. گریم او شامل پنج عضو مصنوعی سیلیکونی برای صورت بود و این بازیگر باید در هر جلسه فیلم برداری پنج ساعت را با گریمورهایش می گذراند.

پرشین وی

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار