حضور زنان لهستانی در سالن آزادی
کد خبر: ۳۲۱۷
تاریخ انتشار: 2015 June 26    -    ۰۵ تير ۱۳۹۴ - ۲۱:۳۱
تیم ملی والیبال ایران در نهمین مسابقه خود در لیگ جهانی ۲۰۱۵ از ساعت ۲۱ در سالن ۱۲ هزار نفری آزادی مقابل لهستان به میدان خواهد رفت، در حالی‌که تعداد زیادی از تماشاگران برای تماشای این دیدار پشت در سالن آزادی مانده‌اند، اما بازار سیاه فروش بلیت این مسابقه همچنان داغ است، به طوری‌که بلیت‌های این دیدار تا ۲۰۰ هزار تومان نیز به فروش می‌رسد.

* حضور تعدادی از اعضا و کارکنان سفارت لهستان در تهران به همراه خانواده‌هایشان در سالن ۱۲ هزار نفری نیز از دیگر حواشی جالب توجه این رقابت است که باعث تشویق تماشاگران حاضر در سالن شد به طوری‌که باعث تعجب آنها شد و در واکنش به این تشویق‌ها با تلفن‌های همراه خود اقدام به فیلم‌برداری از جمعیت حاضر در سالن کردند. مسئولان ورزشگاه جایگاهی برای تماشاگران لهستانی جدا کرده‌اند که با پرچم کشورشان به تشویق تیم خود می‌پردازند.

* علاوه بر جایگاه مهمانان ویژه، تیم‌های ملی رده سنی، کارشناسان و اعضای سفارت خانه‌های خارجی در تهران، جایگاه ویژه‌ای نیز برای هنرمندان و ورزشکاران دعوت شده در کنار جایگاه خبرنگاران ایجاد شده است.

* تیم ملی والیبال ایران ساعت ۱۹ و ۳۰ دقیقه وارد ورزشگاه آزادی تهران شد و مورد استقبال حاضران در جلوی سالن ۱۲ هزار نفری قرار گرفت.

* در ساعت ۱۹ و ۴۵ دقیقه درهای ورزشگاه ۱۲ هزار نفری بسته شد چون دیگر هیج جای خالی حتی روی پله‌ها و راهروها وجود نداشت.

* نمایش روپایی و حرکات مختلف با توپ‌های مختلف از جمله برنامه های سرگرم کننده قبل از دیدار دو تیم ایران و لهستان است.

* قرمز پوشان تیم ملی والیبال ایران ساعت ۲۰ و ۱۵ دقیقه با تشویق تماشاگران وارد زمین مسابقه شدند و ملی پوشان به احساسات تماشاگران پاسخ دادند و از آنان تشکر کردند.

* شانریت دبیرکل کنفدراسیون والیبال آسیا به عنوان ناظر و نماینده ویژه فدراسیون جهانی والیبال در این مسابقه است. جعفر علی از بحرین و اندرسون کاکادور از برزیل نیز به ترتیب به عنوان داور اول و دوم قضاوت این مسابقه را بر عهده دارند.

* تیم ملی والیبال لهستان نیز ساعت ۲۰ و ۲۰ دقیقه وارد سالن شد. کادر فنی و بازیکنان این تیم تلاش داشتند خود را نسبت به جمعیت حاضر بی تفاوت نشان دهند.
افکار نیوز
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار