عاقبت «رحمت خروس‌ باز» در «پایتخت»
کد خبر: ۳۲۱۶
تاریخ انتشار: 2015 June 26    -    ۰۵ تير ۱۳۹۴ - ۲۱:۰۰
هومن حاجی عبداللهی، بازیگر نقش «رحمت خروس باز» که از سری دوم سریال «پایتخت» با خانواده نقی معمولی همراه شد می‌گوید: این شخصیت نماینده‌ی قشر نوکیسه‌ای از جامعه است که ترجیح می‌دهند بیشتر در چشم مردم باشند.

این بازیگر و مجری تلویزیون در توصیف شخصیتش در سریال «پایتخت» گفت: شخصیت رحمت که از سری دوم وارد قصه «پایتخت» شد، در ابتدا یک خروس باز بود اما در سری سوم این مجموعه از خروس بازی فاصله گرفت و به سمت ویلا سازی رفت تا اینکه ورشکست شد و به زندان افتاد و مجبور شد ماشین شاسی بلندش را بفروشد اما از آنجا که شخصیت‌هایی مثل رحمت نماینده قشر نوکیسه‌ای است که مدام دلشان می‌خواهد در چشم باشند، دوست دارند ماشین شاسی بلند گران بخرند تا همه بدانند که وضعشان خوب است، مجددا هر طور شده یک ماشین شاسی بلند دیگر خرید؛ امثال رحمت معمولا اشتباه زیاد می‌کنند.

عاقبت «رحمت خروس‌ باز» در «پایتخت»

وی افزود: رحمت در سری سوم سریال «پایتخت» پرادو سفید رنگ داشت اما در سری چهارم آن را به خاطر ورشکستگی‌اش فروخت ولی دوباره به محض اینکه از زندان آزاد شد، شاسی بلند خرید و ماشینش به سانتافه مشکی تبدیل شد. این شخصیت کلا ماشین شاسی بلند دوست دارد و برایش فرقی نمی‌کند که مدل و رنگش چه باشد.

صداپیشه شخصیت عروسکی «پنگول» در ادامه در پاسخ به اینکه آیا حضور «رحمت» تا پایان قصه «پایتخت» پررنگ‌تر خواهد شد و این شخصیت تا انتهای داستان حضور دارد؟ اعلام کرد: شخصیت رحمت در سری دوم با یک قسمت آمد ولی در سری سوم در هشت قسمت اول کامل حضور داشت. رحمت به واسطه نسبت فامیلی‌ای که با نقی معمولی دارد تا انتهای قصه حضور دارد و در ادامه به جایی می‌رسد که این شخصیت نقشش تاثیرگذارتر می‌شود و در پی داستان اتفاقاتی می‌افتد که گره‌های جدیدی برای خانواده معمولی پیش می‌آید. شاید خیلی روند حضور «رحمت» در پایتخت به شکل نسیم‌وار باشد اما تا انتها حضور دارد و اتفاقات جدیدی برایش خواهد افتاد.

بازیگر نقش رحمت در «پایتخت» سپس یادآور شد: سریال «پایتخت» ویژگی‌های بزرگی دارد که می‌توانیم زنجیر‌ه‌وار آن را ادامه بدهیم. به خاطر ذهنیت و طراحی که محسن تنابنده از «پایتخت» دارد به نظرم ما می‌توانیم پایتخت‌های بعدی هم داشته باشیم.

عاقبت «رحمت خروس‌ باز» در «پایتخت»

حاجی عبداللهی در ادامه درباره‌ی اینکه چقدر شخصیت رحمت در سریال «پایتخت» را باور کرده و چقدر نقشش را دوست دارد؟ اظهار کرد: قطعا نقشم در سریال «پایتخت» را خیلی دوست دارم و سعی می‌کنم به خوبی از عهده‌اش بربیایم.

وی سپس درباره‌ی دیدگاه برخی مخاطبان که می‌گویند «پایتخت 4» به دلیل گستردگی قصه، ریتم کندتری را طی می‌کند، توضیح داد: من توصیه می‌کنم به تماشاگران «پایتخت» که صبر کنند و بیشتر سریال را تماشا کنند. ما در ایام نوروز با یک کار 12 الی 15 قسمتی طرف بودیم اما در ماه مبارک رمضان مسلما دستمان خیلی بازتر شد و روی برخی مسائل تمرکز بیشتری می‌کنیم، به همین خاطر شاید اینگونه به نظر برسد که ریتم قصه کند پیش می‌رود اما پیشنهاد من این است که صبر کنید.

سریال پایتخت هر شب ساعت 22 از شبکه اول سیما پخش می‌شود.

منبع: ایسنا

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار