استیکرهای جناب خان هم آمد!
کد خبر: ۳۲۱۰
تاریخ انتشار: 2015 June 26    -    ۰۵ تير ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۰
عروسکی که در مجموعه‌ی «کوچه مروارید» متولد شد و در «خندوانه» به شهرت و محبوبیت دست‌یافت، حالا پایش به شبکه‌های ارتباطی و مجازی هم بازشده است.

امیر تقوی: اگر رامبد جوان دست جناب خان را نمی‌گرفت و این لبوفروش آبادانی را از «کوچه مروارید» به «خندوانه» نمی‌آورد، حالا ما با یکی از محبوب‌ترین شخصیت‌های عروسکی تلویزیون پس از سال‌ها مواجه نبودیم.

رامبد جوان که در کوچه مروارید نقش یک بستنی‌فروش را ایفا می‌کرد، همسایه‌ای جنوبی به نام جناب خان داشت که لبو می‌فروخت.

صداپیشه‌ی این عروسک هم کسی نبود جز محمد بحرانی که پیش‌ازاین به‌جای آقوی همساده و ببعی در مجموعه‌ی کلاه قرمزی به ایفای نقش پرداخته بود. 

«کوچه مروارید» پس از سال‌ها یکی از مجموعه‌های موفق عروسکی بود که توانست عروسک‌های جدیدی را خلق و دنیای خاص آن‌ها را شکل دهد. این مجموعه برای شبکه نمایش خانگی تولید شد. کارگردان این مجموعه سعید سالار بود که بدون حمایت مالی آستین بالا زد و مجموعه‌ای برای کودکان و نوجوانان تولید کرد.

جناب خان با حضور در خندوانه خیلی زود به یک عروسک محبوب تلویزیونی تبدیل شد و تکیه‌کلامش ورد زبان مردم شد. طوری که حالا نگران حضور او در برنامه هم هستند.

حالا برای این عروسک دوست‌داشتنی، استیکرهایی هم با استفاده از تکیه‌کلام‌های او ساخته‌شده تا کاربران اپلیکیشن‌های ارتباطی بتوانند از او و تکیه‌کلام‌هایش در محاورات روزانه خود استفاده کنند.

استیکرهای جناب خان هم آمد!
در تلگرام 18 استیکر برای این شخصیت با تکیه‌کلام‌هایی چون، بیام برات، ستاره بچینی، نارگیله، رااامبد، فرشته جونده و ... ساخته‌شده است.

حضور جناب خان در شبکه‌های مجازی تنها به همین موارد حتم نمی‌شود، پیش‌ازاین در فیس‌بوک، آبادانی‌ها برای محمد بحرانی  شناسنامه‌ی آبادانی صادر کردند و او هم در مقابل از آن‌ها تشکر کرد.

بحرانی که شیرازی است دلیل اجرای خوب لهجه آبادانی را زندگی دریکی از محلات شیراز می‌داند که در آن جمع زیادی از جنگ‌زدگان آبادانی زندگی می‌کرده‌اند.

جناب خان تابه‌حال در برنامه خندوانه روبروی شخصیت‌های مختلفی نشسته است و در نقش‌های مختلفی هم فرورفته است. یکی از این نقش‌ها نقش یک میلیاردر نفتی بود که با اهدای یک شیشه نفت از سوی بهروز بقایی خلق شد.

رامبد جوان به‌عنوان مجری برنامه بده بستان کلامی خوبی با جناب خان دارد و فضای خوبی برای هنرنمایی و بداهه گویی این شخصیت در برنامه خلق می‌کند.

جناب خان و رامبد جوان برای تشویق تیم ملی ایران مقابل تیم ملی آمریکا هم راهی مجموعه‌ی 12 هزار نفری آزادی شدند و از نزدیک بازی تیم ملی را دیدند.

منبع: خبرآنلاین
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار