ماءالشعیر علت گرایش پسرها به تیپ های دخترانه و افزایش ناباروری دختران
کد خبر: ۳۱۰۵
تعداد نظرات: ۱۰ نظر
تاریخ انتشار: 2015 July 08    -    ۱۷ تير ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۴
ماء الشعیر تقطیر عصاره جوانه جو است و به علت سردی و رطوبتی که در جو وجود دارد و ماده ای به نام رازک که به آن اضافه شده، باعث می شود که هورمون استروژن زنانه در مردان افزایش پیدا کند که...
ماء الشعیر علت گرایش پسرها به تیپهای دخترانه و افزایش ناباروری دختران

گزارش خواندنی (به ویژه برای دختران و مادران)

برای نابودی یک ملت و فرهنگ یک ملت، لشگرکشی لازم نیست، ملتی که غنی از فرهنگ وآداب و رسوم عالی است، فقط کافیست الگوی غذایی آن ها را تغییر داد.

ماء الشعیر تقطیر عصاره جوانه جو است و به علت سردی و رطوبتی که در جو وجود دارد و ماده ای به نام رازک که به آن اضافه شده، باعث می شود که هورمون استروژن زنانه در مردان افزایش پیدا کند که این موضوع می تواند عامل بزرگی در کاهش اسپرم در مردان باشد، اما شما می بینید که اکنون پسران جوان ما یا مردان تازه ازدواج کرده مان، به راحتی به مصرف این نوشیدنی مبادرت می ورزند. از سوی دیگر، مصرف این نوشیدنی باعث می شود که عادت ماهیانه زنان نظم خود را از دست بدهد و رحم و تخمدان آن ها سرد شود و قابلیت فرزند داشتن را از دست بدهند و از سوی دیگر، توانایی جنسی شان را هم از دست بدهند که این موضوع به افزایش طلاق هم دامن می زند.


در گذشته نه چندان دور، استفاده از غذاهای گرم در همه سفره ها دیده می شد و مواد غذایی گرم مثل: خرما مهمان همیشگی سفره های خانه های ایرانی بود و مصرف غذای گرم بر افزایش باروری تاثیر می گذاشت، تا جایی که شاهد بودیم در مناطق جنوب شرقی کشور مثل: سیستان و بلوچستان زاد و ولد بیشتر بود. به علاوه اینکه، خانم ها اکثرا خانه دار بودند و با برنامه ریزی نسبت به تهیه غذاهای غنی اقدام می کردند و غذاهایی مناسب با مزاج خود را مصرف می کردند. در واقع، اغلب غذاهایشان با طبع گرم بود و غذاهای غیر فریزری استفاده می کردند و کشک و سبزیجات و مواد آلی و فیبر در راس مصارف غذایی بود.

بعدها این مواد غذایی تغییر کرد و فست فودها جای آبگوشت و آش و کله جوش و تاس کباب و اشکنه را گرفت. حتی همینطور که الان می بینید، بیشتر ایرانی ها از گوشت گاو و مرغ که سرد است استفاده می کنند و خبری از استفاده گوشت شتر در سفره های ایرانی نیست. این مرغ ها همه هورمونی هستند و آسیب های زیادی به همراه دارند.

از سوی دیگر، نوشابه به یکی از محبوب ترین نوشیدنی ها تبدیل شده است در حالی که قبلا شربت هایی مثل: سکنجبین مصرف می شد که گرم بود و باعث می شد رحم زنان گرم نگه داشته شود. حتی مصرف ماء الشعیر را به خاطر درمان بیماری های کلیوی سفارش می کنند، در حالی که این نوشیدنی عوارض زیادی بر باروری زنان و به خصوص مردان دارد.
شیر شتر و دوغ شتر می تواند جایگزین بسیار مناسبی برای ماست و دوغ و شیرهای فعلی باشد. چرا که گرمتر است، فاسد نمی شود و جذب کلسیم بسیار بالایی دارد و مردم حتما استفاده کنند.

برای درمان ناباروری ابتدا بر اساس طبع و مزاج زوجین بدنتان را سم زدایی کنید و الگوی تغذیه ای خود را به سمت غذاهای گرم تغییر دهید، البته یکی از مسایل دیگری که امروزه تغییر کرده، شاغل شدن زنان است که باعث شده مصرف غذاهای فریز شده افزایش پیدا کند و روی باروری کودکان و زن و شوهر تاثیر بگذارد. مثلا: شما می بینید که برخی زنان شاغل، غذای یک هفته خود را جمعه ها آماده می کنند و در فریزر می گذارند و اینگونه اعضای خانواده از خوردن غذای سالم محروم می شوند. پس باید این الگوی اشتباه نیز تغییر کند و مطمئن باشید با تغییر این الگوهای تغذیه ای، باروری در ایران افزایش پیدا خواهد کرد و تعداد طلاقها کم خواهد شد.

منبع: همشهری آنلاین_ زندگی سالم_ بولتن

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱۰
در انتظار بررسی: ۱۶
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۷
6
123
اقا با این داستانی که شما گفتید غربی ها باید خیلی سال قبل نسلشون از بین می رفت بخاطر مصرف روزانه ابجو
پاسخ ها
ناشناس
| |
۲۱:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۷
حالا این ها بماند یک سوال واقعا ما غذایی که می خوریم واقعا غذاست همه مواد شیمیاییه ما نابود نشیم خیلیه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۷
6
84
مطلبتون خیلی علمی نیست
مهتاب سبز
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۷
15
17
متشکر جامع بود . خداییش دیزی را نباید با هیچ غذایی عوض کرد.
فک می کنم آقای علیخانی با علم به این موضوع اعلام کرد که شوهر گیر نمی آید
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۷
12
12
دوست ناشناس آیا علم به این موضع داری که غذاهای که گرم هستند برای بدن بسیار مفید هستند ؟ یا شاید می خواهید این را هم منکر شوید ؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| |
۱۵:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۷
هر دو مفیدند شما هم انکار نکن، کشک هم که سر است. نمی شود اینطور گفت، گوشت مرغ سالم و ماهی دریا سرد هستند ولی بسیار مفیدند
سمیرا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۷
7
12
با سلام دوست گرامی که اعلام کردید مطلب علمی نیست بنده دیسک کمرم را با حذف غذاهای سرد از سبد غذایی ام درمان و کنترل کردم .
صرفا جهت اطلاع دوست ناشناس
بابک
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۷
9
10
عوارضی که گفته شده به خاطر افزودن عصاره رازک به ماءالشعیر ایجاد میشه رازک از خانواده شاهدانه بوده و متاسفانه عوارض جانبی زیادی از جمله عوارضی که در این مقاله بیام شده را داراست
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۸
2
8
درسته طب سنتی با یک سری چرت و پرت که اصلا طب سنتی نیست بدنام شده ولی بسیار مفید و بدون عارضه هست
مفید بودنش چندین بر به من ثابت شده
ولی باید منخصصش به شما نسخه بده
مطمئین باشید خوراک و محیط تاثیر بسیار بسیار زیادی بر ما داره
دکتر محلی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۹
2
14
افزایش میل جنسی رابطه مستقیم با طرز فکر دارد. به نوع غذا هم مرتبط است. اما افزایش میل جنسی زنان و عوامل فرهنگی باعث جدایی است. در گذشته زنان هیچ پایگاهی برای زندگی پس از طلاق نداشته اند از این رو بالاجبار تن به زندگی می داده اند. و........ اگر اینجوری که شما می فرمایید الان هرم جمعیت آمریکا و کشورهای اروپایی تغییر کرده بود.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار