انسان هایی با قدرت های ما فوق بشر
کد خبر: ۳۰۴۰۹
تعداد نظرات: ۶۷ نظر
تاریخ انتشار: 2016 March 10    -    ۲۰ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۱
در ادامه به معرفی تعدادی از افرادی که دارای قدرت‌های فوق بشری هستند، می‌پردازیم. هر چند، به دلیل آنکه شایعات بسیاری حول این موضوع وجود دارد، تنها به افرادی اشاره می‌کنیم که قدرت‌های فوق طبیعی آن‌ها از سوی منابع معتبر تأیید شده باشد.
انسان هایی با قدرت های ما فوق بشر در سال‌های اخیر، ساخت فیلم‌های پر زرق و برق در مورد ابرقهرمان و انسان‌هایی که از قدرت‌های مافوق بشر برخوردارند، به ژانری بسیار پر طرفدار و پر درآمد در هالیوود تبدیل شده است. جالب است بدانید که حضور ابر انسان‌ها محدود به دنیای مارول (Marvel) و دی سی (DC) نمی‌شود و رد پای آن‌ها را می‌توان در دنیای واقعی هم پیدا کرد.

انسان هایی با قدرت های ما فوق بشر

در ادامه به معرفی تعدادی از افرادی که دارای قدرت‌های فوق بشری هستند، می‌پردازیم. هر چند، به دلیل آنکه شایعات بسیاری حول این موضوع وجود دارد، تنها به افرادی اشاره می‌کنیم که قدرت‌های فوق طبیعی آن‌ها از سوی منابع معتبر تأیید شده باشد.

انسان هایی با قدرت های ما فوق بشر
 
۹. مرد لاستیکی: دنیل براونینگ سمیت (Daniel Browning Smith)

دنیل در چهار سالگی تحت تأثیر حرکات محیرالعقول بدنی سیرک بازان قرار گرفت و از‌‌ همان زمان رویای تبدیل شدن به یکی از آن‌ها را در سر پروراند. او با سال‌ها تلاش به انعطاف بدنی خارق العاده و بی‌نظیر رسید که در تاریخ بشریت کم نظیر است. مشهور‌ترین هنرنمایی او مربوط به رفتن در یک جعبه ۳۳x۴۰x۴۸ سانتی متری است.

انسان هایی با قدرت های ما فوق بشر
 
۸. نجوا کننده با شیر‌ها: کوین ریچاردسون (Kevin Richardson)


کوین از شانزده سالگی کار با حیوانات و شیر‌ها را شروع کرد. پس از گذشت زمانی کوتاه و به کمک درک فوق العاده‌اش از رفتار حیوانات، توانست بیش از هر فرد دیگر به آن‌ها نزدیک شود. با گذشت زمان و افزایش تجربه، او نهایتا توانست تمام قوانین ایمنی و امنیتی کار با حیوانات وحشی را بشکند و بر خوی درندگی حیواناتی مانند کفتار، پلنگ و حتی شیر غلبه کند. کاملا مشخص است که او این توانایی خود را با مطالعه رفتار حیوانات به دست آورده، ولی با این حال توانایی در بر قراری ارتباط با حیوانات کاملا بی‌مانند است. حضور او در میان شیر‌ها به گونه‌ای کاملا طبیعی بوده و ارتباطش با آن‌ها آن چنان قوی است که شیر‌ها او را عضوی از گروه خود می‌دانند.

انسان هایی با قدرت های ما فوق بشر
 
۷. دوربین عکاسی زنده: استفان ویلثشایر (Stephen Wiltshire)


استفان تنها به کمک مغز خود و توانایی خارق العاده‌اش توانسته به یک ابر انسان تبدیل شود. این مرد ۳۶ ساله به کشیدن نقاشی‌های بزرگ و پر جزئیات، به خصوص از مناظر شهری مشهور است. او قادر است تنها با یک بار نگاه کردن به یک منظره و به خاطر سپاردن آن، طرحی بسیار دقیق و پر جزئیات از آنچه در حافظه‌اش ثبت کرده است را روی کاغذ پیاده کند.

البته او بر خلاف انسان‌های معمول، زندگی چندان راحتی را تجربه نمی‌کند. توانایی منحصر به فرد او در واقع ناشی از بیماری اوتیسم یا‌‌ همان در خود ماندگی استفان است در ۳ سالگی تشخیص داده شد و قطعا می‌توان گفت این قدرت شگفت انگیز مغز او ارزان به دست نیامده است.

 انسان هایی با قدرت های ما فوق بشر

۶. مرد خفاشی: بن آندروود (Ben Underwood)


داستان از جایی شروع شد که دکتر‌ها مجبور شدند بن آندروود را که در آن زمان تنها یک سال داشت، عمل کنند. بن که با نوعی سرطان چشم به دنیا آمده بود در یک سالگی چشم خود را از دست داد. از آن پس او به کمک ایجاد صداهای کوچک با زبان خود، ارتباطش را با دنیای اطراف حفظ کرد. در واقع او از‌‌ همان روشی بهره می‌برد که خفاش‌ها برای مسیر یابی استفاده می‌کنند، یعنی پژواک.

او این کار را با ایجاد صداهایی توسط زبان و سپس دریافت و تحلیل انعکاس آن صدا از اجسام اطراف، انجام می‌داد. به این طریق یک تصویر سه بعدی از اجسام اطراف در مغز ایجاد کرده و می‌توانست فضای اطراف خود را مجسم کند. به گفته او هر سطحی انعکاس مخصوص به خود را دارد که به امکان جنس و نوع اشیاء را می‌داد.
در در سال ۲۰۰۹ به دلیل پیشرفت‌‌ همان سرطانی که در کودکی چشمش را گرفته بود، از دنیا رفت.
 
انسان هایی با قدرت های ما فوق بشر

۵. چشمان عقاب: ورونیکا سیدر (veronica seider)


در سال ۱۹۷۲ دانشگاه اشتوتگارت در آلمان گزارش کرد که یکی از دانشجویانش از بینایی خارق العاده‌ای بهره‌مند است. این دانشجو که ورونیکا سیدر نام داشت، به طرز باور نکردنی بیست برابر بهتر از افراد معمولی اجسام را می دید.

ورونیکا قادر بود درست همانند یک دوربین چشمی، اشیایی که در فاصله ۱.۶ کیلومتری قرار داشتند، به خوبی و با جزئیات بسیار مشاهده کند، چنان که قادر بود به راحتی چهره یک فرد در این فاصله را ببیند. علاوه بر آن، او توانایی عجیبی هم در مشاهده اجسام ریز داشت که قابل مقایسه با یک ذره بین بود. گفتنی است، رکورد او در گینس هنوز شکسته نشده و احتمالا به این زودی‌ها شکسته نخواهد شد.
 
انسان هایی با قدرت های ما فوق بشر

۴. مرد همه چیز خوار: مایکل لوتیتو (Michel Lotito)


مایکل لوتیتو شهرتش را از طریق خوردن اجسام غیر قابل هضم به دست آورد. تقریبا هر چیزی می‌توانست به عنوان یک غذای خوش مزه توسط این مرد خورده شود. او از بلعیدن هیچ چیز از جمله لاستیک، آهن، چوب و حتی شیشه هم ترسی نداشت. مشهور‌ترین چیزی که توسط او خورده شده، پیکره کامل یک هواپیمای سسنا ۱۵۰ است. شاهکار خوردن این هواپیما، دو سال تمام طول کشید.

او که قادر بود به طور متوسط روزانه یک کیلوگرم فلز میل کن، برای اطمینان از عدم آسیب رسیدن به دستگاه گوارشش، پیش از هر وعده مقادیر زیادی روغن صنعتی می‌نوشید؛ هرچند مایکل بیشتر به خوردن فلزات علاقه داشت، از خوردن اجسام دیگر هم لذت می‌برد. او توانست در طول زندگی‌اش تقریبا ۹ تن آهن که شامل ۱۸ دوچرخه، ۱۵ خودرو، ۷ تلویزیون، ۶ چلچراغ، ۲ تخت خواب، یک هواپیما، یک تابوت و... بود، را ببلعد.

او می‌گفت موز و تخم مرغ پخته شده حال او را بد می‌کنند. نهایتا مایکل در ۵۷ سالگی به مرگ طبیعی فوت کرد (!).

انسان هایی با قدرت های ما فوق بشر
 
۳. ابر حافظه: کیم پیک (Kim Peek)


اگر فیلم «مرد بارانی» را دیده باشید، حتما از قدرت خارق العاده شخصیت نابغه عقب افتاده یعنی «ریموند بابیت»، حیرت زده شده‌اید. در واقع این شخصیت با الهام از کیم پیک که دقیقا همین توانایی را داشت، خلق شده است. کیم پیک که از یک بیماری نادر به نام سندرم اف جی (FG Syndrome) رنج می‌برد توانایی عجیبی در به خاطر سپردن جزئیات داشت. در حقیقت این بیماری باعث شده بود دو نیم کره مغز او از یکدیگر جدا باشند! به این معنا که رشته‌های عصبی که دو نیم کره مغز را به یکدیگر پیوند می‌دهند، در سر او وجود نداشتند. همین مسئله منشأ توانایی عجیبش در یادآوری جزئیات و دیگر قابلیت‌های حیرت انگیزش شده بود.

او در ۱۶ ماهگی خواندن کتاب را آغاز کرد. با گذشت زمان توانایی کتاب خوانی او هم به سرعت پیشرفت کرد تا جایی که او قادر بود تنها با یک بار خواندن یک کتاب با سرعت بالا و پیوسته، تمام جزئیات و کلمات آن را به خاطر بسپارد. از دیگر توانایی‌های پیک آن بود که او می‌توانست صفحه راست کتاب را چشم راست و صفحه چپ کتاب را با چشم چپ بخواند! طبق مقاله‌ای که در نیویورک تایمز چاپ شد، او قادر بود جزئیات کامل محتوای حداقل (!) ۱۲ هزار کتاب را به یاد بیاورد.

با این حال در کنار توانایی مغزی فوق العاده، تیم از داشتن یک زندگی معمولی محروم بود. بیماری او باعث شد که او تا ۴ سالگی نتواند راه برود. او هیچ‌گاه بستن دکمه‌های پیراهنش را یاد نگرفت و تقریبا در تمام رفتار‌های حرکتی‌اش با مشکل رو به رو بود. همچنین جالب است بدانید که با وجود توانایی‌های خارق العاده‌اش، او در تست هوش امتیاز ۸۷ را به دست آورد که مربوط به یک انسان معمولی است.
 
انسان هایی با قدرت های ما فوق بشر

۲. استقامت بالا: دین کارنازس (Dean Karnazes)


زمانی که دین بچه بود برای تفریح فاصله میان مدرسه و خانه‌اش را می‌دوید. با گذشت زمان علاقه‌اش به دویدن هم بیشتر شد و به تدریج مسافت را هم افزایش داد. این وضعیت ادامه داشت تا آنکه دین برای اولین بار دوی ماراتون را تجربه کرد. او در یک مسابقات کوچک خیریه، برای جمع آوری هزینه طبقات محروم، شرکت کرد. در آن مسابقه بیشتر بچه‌ها توانستند ۱۰ تا ۱۵ بار زمین مسابقه را دور بزنند این در حالی بود که دین توانست تا شش ساعت به دویدن ادامه داده و نهایتا ۱۰۵ بار دور زمین مسابقه بدود.‌‌ همان جا بود که توانایی و استعداد خارق العاده او در دویدن کشف شد؛ هر چند کمی بعد‌تر او دویدن را به دلایلی کنار گذاشت.

دین بعد از سال‌ها در حالی که ۳۰ سال داشت، دویدن را دوباره از سر گرفت. او پس از ورود به دنیای حرفه‌ای ورزش توانست رکورد‌های زیادی را به ثبت رساند که بسیاری از آن‌ها نه تنها برای هر انسان، بلکه برای هر جانداری غیر ممکن به نظر می‌رسند. خارق العاده‌ترین رکورد او شامل طی کردن مسافت ۵۶۰ کیلومتری در طی ۸۰ ساعت و ۴۴ دقیقه (معادل ۳ روز و ۸ ساعت و ۴۴ دقیقه) بدون هر گونه استراحت و حتی خواب است!

در آزمایش‌های بسیاری که روی او انجام شد، مشخص گشت این توانایی عجیب و باورد نکردنی در حقیقت یک جهش ژنتیکی می‌باشد که باعث تغییر در متابولیسم بدن او گشته و توسط دویدن‌های مکرر او در کودکی تقویت شده است. پزشکان عنوان کردند اگر او همیشه آب و غذای کافی به بدنش برساند، می‌تواند با سرعتی معادل ۱۵ کیلومتر بر ساعت، تا ابد به دویدن ادامه دهد!

انسان هایی با قدرت های ما فوق بشر
 
۱. مرد یخی: ویم هوف آکا (Wim Hof Aka)


ویم هوف از قدرتی بی‌نظیر بهره‌مند است که او را در برابر سرما ایمن و آسیب ناپذیر می‌کند. او می‌تواند از طریق مدیتیشن دمای بدن خود را تا دو ساعت در آب صفر درجه ثابت نگه دارد. ویم هوف توانایی خود را در یک آزمایش کامل اثبات کرد و دانشمندان هیچ توضیحی برای این توانایی خارق العاده او پیدا نکردند.

مدتی پس از انجام این آزمایش، او تصمیم گرفت برای نشان دادن دوباره توانایی‌هایش قله اورست را تنها با بر تن داشتن لباس زیرش، فتح کند. نتیجه کار باز هم همه را شگفت زده کرد. در کمال تعجب او توانست بدون هیچ مشکلی در دمای بسیار سرد اورست، دوام آورد. هر چند که به دلیل جراحت پا موفق به فتح قله نشد.

از آنجا که احتمالا ویم اعتقادی به سرما نداشت، تصمیم گرفت چالشی دیگر را برای خود برگزیند. او این بار تصمیم گرفت مقاومت بدنش در برابر گرما را امتحان کند و به همین منظور در یک دوی ماراتون شرکت کرد. البته این یک ماراتون معمولی نبود. او در ماراتون ۲۴ ساعته و ۱۲۶ کیلومتری صحرای نامیب شرکت کرد و بدون نوشیدن حتی یک قطره آب به خط پایان رسید. با این کار او نشان داد که بدنش نه تنها در برابر سرما، بلکه در برابر گرما هم تحمل بالایی دارد. گفتنی است، دمای هوا در صحرای نامیب در روز تا ۴۵ درجه سانتی گرا بالا رفته و شب تا ۰ درجه پایین می‌آید.

تا همین جای کار هم قدرت‌های این مرد تمام قوانین زیست‌شناسی و فیزیولوژی بدن انسان را نقض کرده است و اگر فکر کردید که داستان این مرد همین جا به پایان می‌رسد، کاملا در اشتباهید. در واقع آنچه تا کنون گفتیم در برابر مهم‌ترین و خارق العاده‌ترین توانایی او، تنها یک ‌تردستی کوچک محسوب می‌شود! او علاوه بر توانایی کنترل دمای بدنش، قادر است حتی دستگاه ایمنی و دستگاه عصبی بدنش را هم کنترل کند. او که تا کنون تحت آزمایش‌های مختلف قرار گرفته، توانسته تحت شرایط آزمایشگاهی اثبات کند که حتی قادر است سیستم عصبی خود را تحت کنترل بگیرد و به دستگاه ایمنی بدنش دستور دهد!
اگر بخواهیم خلاصه کنیم باید بگوییم وجود این مرد از اساس ناقض قوانین طبیعت است.

مترجم: عباس رهامی
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۶۷
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
زینال بندری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۰۹ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۰
68
11
توانایی انسان ماورای فکر و تصور ما می باشد
شاید برای همه غیر قابل باور باشد که من یک نوجوان 2500 ساله می شناسم و جالبتر آن است که این نوجوان هم یک نوجوان 5000 ساله هندی را می شناسد
پاسخ ها
ناشناس
| |
۱۰:۳۶ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۴
زینال بندری احیانا که چیزی مصرف نکردی
زحل زند
| |
۱۰:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۵
منم یه آدم عجیب میشناسم خیلی خالی میبست اسمشم زینال زینول تو همین مایه ها بود
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۱۴ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۰
5
171
ما هم تو ايران آدماي فوق العاده اي داريم كه كمتر كسي ميتونه مثل اونا اختلاص كنه.
پاسخ ها
ناشناس
| |
۲۱:۱۹ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۱
خیلی جالب گفتی ;)
ناشناس
| |
۲۰:۱۱ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۳
این کارها در برابر اختلاس درامد سالانه یک کشور مثل ایران هیچ و پوچ است .
ناشناس
| |
۲۲:۴۷ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۳
در ایران هم افرادی زندگی میکنند که فارسی بلد نیستند! اختلاس
یلدا
| |
۲۱:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۶
فک میکنی ایرونیا خیلی فوق العاده هستن
حسین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۲۷ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۰
3
6
به این لیست اسم Dennis Rogers هم اضافه کن
زوبین بندری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۳۳ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۰
3
119
توانایی ما ایرانی ها که با این شرایط اقتصادی زندگی می کنیم از همه این افراد خارق العاده تر است(با اجازه دایی زینی)
علیرضا روشنی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۱۲ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۰
3
65
من هم چند بار فلفل خوردم !!!
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۲۲ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۰
1
11
عجب تواناییهای جالبی دارن یا داشتن
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۵۱ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۰
21
27
نشانه هایی از خدا که عدم قطعیت علم را به ما گوشزد میکند. که هر انچه کشف میکنید الزاما همانی نیست که فکر میکنید.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۱۰ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۰
2
11
به نظر من مورد شماره 2 از همه عجیب تر هست. با توجه به این که بدنش چربی بسیار کمی داره، برام جالبه بدونم این همه انرژی رو از کجا میاره؟
پاسخ ها
عاشق خدا
| |
۰۴:۱۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۴
خیلی عالی گفتین.کسی که خدارا باور دارد دیگر چیزی به اسم ماد براش فقط یک نگاه است
فرید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۲۸ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۰
16
24
مادربزرگ مرحومه بنده قسم میخورد تا 50 سالکی میتوانست ستاره ها را در هوای صاف آفتابی ببیند
پاسخ ها
حمیدخان
| |
۰۹:۲۲ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۱
شاید اسم چند تا از همسایه های آن خدا بیامرز، ستاره بوده!
ناشناس
| |
۲۰:۱۲ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۳
قدیما توی روستای ما یکی بوده که قسم خورده ستاره ها را روزانه میبیند .
سهراب
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۰۵ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۰
1
5
عالی بود
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۰۸ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۰
0
5
عالی بود دستتون درد نکنه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۴۸ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۰
3
45
توانایی ما هم زنده ماندن زیر خط فقره
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۴:۱۳ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۱
1
13
به جمله اخر دقت کنید: "وجود این مرد از اساس ناقض قوانین طبیعت است". وقتی انسانها از درک پدیده ای عاجزند استدلالهای مشابهی می اورند.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۴۹ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۱
5
37
عجیب تر از اینها ماکارمندان ایرانی (البته نه همه)هستیم که با حقوق ناچیز تا یک ماه می توانیم زندگی کنیم
جاوید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۳۴ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۱
4
38
اینکه کارمندان دارای نیروی فوق بشری هستند ثابت شده است
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۵۸ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۱
2
33
همه این ادمای فوق العاده و قوی اگر تونستند مثل من یا 6 سر عایله با ماهی هشتصد هرار تومان زندگی کنند معلومه که کارشان درسته
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۴۴ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۱
0
4
تابناك جان اسم مورد اخر همون Wim Hof هستش اون a.k.a معادل also known as هست يعني "همچنين شناخته مي شود "
بهرحال دستتون درد نكنه
یکی از مردم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۴۴ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۱
0
25
اگر تونستن با حقوق ماهیانه هفتصد و پنجاه هزار تومن که تازه هر ششماه یکبار هم دریافت بشه یک خانواده 4 نفره رو اداره کنن ادم خاص هستند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۱۲ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۱
0
28
بهتره به لیستتون همه کارگر های ایران رو هم اضافه کنید که با این هزینه های سرسام آور و حقوق یک میلیون تومانی روزهاشون رو سپری میکنن
مجید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۵۰ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۱
0
1
سه هفته از ماه هم به روشی دیگه ما کارمندا نفس میکشیم ... عجیبه نه !!!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۱۴ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۲
1
5
تا حالا در دنیا اختلاسهای چندهزار میلیاردی شنیده بودین
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۳:۱۶ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۳
0
16
با وجود سابقه سکته شدید قلبی و در حال حاضر درد کمر و دندان درد و..
در 52 سالگی کار می کنم و خرج 4 نفر را می دم و اهل خندیدن، مطالعه و ...و البته کارمندم
پاسخ ها
محمد
| |
۰۶:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۱/۰۲
انشاالله در این دنیا خوشبخت شوی و اگر در این دنیا خوشبخت نشدی انشاالله در آن دنیا خوشبخت خواهی شد و هیچ وقت کفر مکن که در امتحان خدا هستی بعد هر امتحان یا نمره 20 میگیری و میخندی یا 0 میگیریو گریه میکنی امیدوارم از این امتحان با نمره 20 بری و امام حسین خواهم خواست خوشبختی تورا
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۱۰ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۳
2
2
چرت و پرت تر از این، تا حالا ندیده بودم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۱۲ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۵
0
7
می توننددکل نفتی به اون گندگی روغیب کنند؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۰۴ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۷
0
5
مافوق تمام انسان های فوق بازنشستگان ایرانی هستند که باحقوق بازنشتگی دارند زندگی میکنند مادوملیون ابر انسان درایران داریم
reza
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۴۲ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۴
0
4
در مورد کسانی که نظر دادن که :هرکس تونست با n درآمد یه خانواده،اینطوری بچرخونه اونوقت خاص یا ابرانسان و... هست بگم که اون آدم نه خاص،نه ابر انسان اون یه ابر احمق
کامران احمدپور
|
Germany
|
۲۲:۰۱ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۸
2
2
سلام و خسته نباشید من یک ایرانی هستم و داری قدرد غیر قابل پیش بینی هستم و برای پیشرفت به کشور المان اومدم و تقریبا یک سال در اینجا زندگی می کنم ولی نمی دونم چرا از وقتی به اینجا اومدم روز به روز نمی دونم قدرتم کم می شه یه به یه قدرت دیگه تبدیل می شه اگه کسی می تونه راهنمای کنه منو یا در این مورد چیزی میدونه لطفا ....... ممنونم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۱۸ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۶
3
0
عالى بود
مجتبي
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۴۰ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۵
0
1
من نظرم اينه كه همه تواناييهايي دارن كم يا زياد
بعضياي در شرايطي كه قرار ميگيرن بالاجبار و نا خوداگاه كاري ميكنند كه در حالت عادي نميتونن و براي خودشون جاي تعجب داره بعضي هاي ديگه هم كلا نميدونن ولي در كل بايد بتونيم تواناييهاي خودمونو پيدا كنيم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۱۰ - ۱۳۹۵/۱۲/۱۸
1
1
اینا که چیزی نیست . من خودم ماهی 800 میگیرم اجاره خونه هم میدم کرایه حمل نقل تا سر کار هم هست غذا هم میخورم لباس هم میخرم تفریح هم میرم پول اب برق هم میدم بازم بگم ؟؟؟ هنوزم زنده ام . بعد بگید معجزه کمه .
عرفان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۵:۰۷ - ۱۳۹۵/۱۲/۲۷
0
3
خاص منم که رباط aclوpclوmclومینسک زانوی چپم پاره شده ولی دو مارتن انجام میدم البته وقتی رفتم دکتر گفت این یک مجعزه است کهتو میتونی با این زانو بدوی و دو زانو بشینی آره خواستم عمل کنم گفو هزینش میشه ۴میلیون گفتم بی خیال پولشو ندارم بزار خاص باشم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۵۸ - ۱۳۹۵/۱۲/۲۹
0
4
منم میتونم حرف بزنم
سعید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۴۹ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۳
2
3
من توانایی خوندن ذهن افراد رو دارم باور نمیکنین خب نکنین
پاسخ ها
ناشناس
| |
۱۹:۰۸ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۷
منم می تونم با یه نگاه کسی رو که ناراحتم کرده رو بفرستم اون دنیا و بعد برش گردونم!
زحل
| |
۱۰:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۵
منم میتونم ذهن آدمای خالی بندو بخونم
بایزید بسطامی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۰۰ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۷
1
0
علت عاشق ز علتها جداست عشق اسطرلاب اسرار خداست
قدرتمند
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۲۳ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۹
2
1
یلام من یه دختر 13 ساله هستم اهل زنجان من میتونم بان حیوانات و گیاهان وکودکان نوپا و همچنین انسان هایی که درمورد یک سری چیز ها حرف نمیزنن رو بفهمم همه موارد از طریق چشم ها ولی گیاهان با لمس برگ ها الان شما دارید فکر میکنید که ممکنه حرف های من واقعا راست باشه الانم در حال تقویت این قدرت هستم و اضافه کنم از روی صدای حیوانات هم متوجه ی حرفاشون بشم
ناشناس
|
Netherlands
|
۱۱:۱۸ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۶
1
2
ماهی ۶۰ تومن حقوق سربازی منم ابر انسانم خبر مرگم
آشناست
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۵۰ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۳
0
1
جالب بود دم شما گرم.
Man
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۳:۵۳ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۹
1
1
ما اجنه رو با بسم الله دور میکنیم اونا با دور دنیا در ۸۰ روز.خواستم بگم منم هستم یه چیز پروندم
عارف
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۶:۳۸ - ۱۳۹۶/۱۰/۰۳
2
1
حرفای همتون به درد خودتون میخوره وقتی ایمانت به خدا پدر مادر قوی باشه که به جای نفرین کردن، عکس ماجرارو بگن همه از ته دل ازت راضی باشن همیشه خدارو با خودت در همه جا همه وقت احساس کنی عبر انسان بودن چیزی نیست چون هر چقدر سطح فکر تو ببری بالا خودتو باور داشته باشی همون قدر هم گیرت میاد یکیم این که سعی کنید همیشه خودتون باشید از شونه کسی بالا نرید از بزرگی خدا ادعا کنید خدا میگه از تو حرکت از من برکت خلاصه انشاالله همتون اینجوری باشید و از زندگی تون لذت ببرید(عارف 22 زابل)
ملینا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۰۴ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۱
1
1
سلام.من به همه ی این ادم ها اعتقاد دارم و مطمئن هستم این ها وجود دارن. ولی از همه ی شما خواهش مندم اگه کسی نظری درباره ی انسان هایی که مدیوم هستند یا می شوند ویا با اجنه در ارتباط هستن واز اینده خبر دارن و یا همینطور دورگه انس و جن هستند داره بهم بگه

مرسی از همتون
بتهوو
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۵۵ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۶
3
2
تیترتون اشتباهه..انسان های با قدرت های مافوق بشر؟؟ اینکه با یه حیوون راحت باشی و صمیمی قدرت مافوق بشر محسوب میشه؟؟ هر کسی ممکنه با حیوون خونگیش این تواناییو داشته باشه!! کسی که فلز میخوره یا چوب کجاش قدرت مافوق بشره؟؟ مثه این میمونه که داره غذا میخوره ولی نوع غذاش فرق داره..اینا کار های خارق العادن نه قدرت!!! قدرت ینی یه چیزی مثه سوپر من..اواتار..کسی که قدرتای شگفت انگیز داره..کسی که میتونه چیز هارو جا به جا کنه و با قدرت ذهن یا روحش هر کاری بکنه.. اون کسی قدرت خارقالعاده داره که وقتی برای اولین بار یه شیرو دید بتونه با استفاده از نیرویی که داره اونو رام کنه.نه که بشینه مطالعه کنه راجبشون یا باهاشون زندگی کنه تاشیرا فک کنن عضوی ازشونه!! تنها چیزی که اینجا یکممم به قدرت فوق بشری میخورد اون چشمان عقاب بود..همین.البته..مرد یخی هم همینطور
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۱۵ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۹
1
1
سلام عالی بود ولی فرد در شهرم مان داریم که به گفته خودش با اسید فسفریک ۹۸در صد با دست خالی وبدون دست کش کار می کند من اورا مرد اسیدی نامیدم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۲۲ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۰
1
0
منم یه قدرت دارم بی شوخی کااااااملااا جدیم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۲۹ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۵
1
0
منم میتونم تو زمان سفر کنم جدیدا یاد گرفتم
پاسخ ها
نام
| |
۲۳:۲۰ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۲
اره منم میتونم به ماشینم سوار شده و در زمان سفر میکنم و 2 ساعت بعد میتوانم از طریق سفر در زمان به دوستامون برسم.
سفر در زمان اینم شد سفر در زمان کاری هم نداره سوار بر یک ماشین یا پیاده به جایی رفتن به مدت 10 ساعت یا دو ساعت سفر میکنی و میشه سفر در زمان.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۰۶ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۱
2
1
این که چیزی نیست ما ایرانیان تو این گرما تو این گرونی تو این بی پولی دووم آوردیم به خدا ما هم انسانیم موجود فضایی نیستیم که
chester
|
France
|
۰۷:۵۷ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۷
2
3
سلام.دوستان این امکان وجود نداره که از طریق تمرکزو یوگا,چشم سومو اینجور چیزا شما به قدرت ماورایی برسید,انسان فرازمینی؛؛؛فرازمینی به دنیا اومده,اینجوری نیست که بعد فرازمینی بشه,
و اینم بدونین کسی که تو سرما چند ساعت بمونه یا آهن به خودش بچسبونه,یا خیلی از اینجور کارا,فرازمینی نیست,
اگه کسی تونست وارد ذهن ی شخص بشه,یا از طریق امواج مغناطیسی اتفاقات جاهای مختلفو ببینه یا صدارو به شکل تصویر ببینه,قدرت پرواز داشته باشه,هیچ سلاحی آسیب بهش نزنه,از بین دیوارها,اقیانوسها,و هر مانعی عبور کنه.و نوع ساده ساده ساده؛ قدرت اینو داشته باشه که ی لامپو با چشماش بشکنه,شاید حدو 30تا 40درصد فرازمینیه,اینم بگم اونایی که دنبال قدرتن و فکر میکنن با حرفای مسخره و دروغ سایتای ایرانی بهش میرسن,وقتشونو هدر ندن,قدرت ماورایی ذاتیه,طبیعیه,
اگه با روش های دروغ و فقط برای کسب درامد سایتا بود که همه آدما میرفتن فرازمینی میشدن.با یه کتابو چندتا فایل صوتی؛با nتومن پول ناچیز میخوان مردمو فرازمینی کنن
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۲
0
3
ما که از فرا زمینی گذشتیم رفتیم فرا فضایی!!!!
لیلا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۶:۱۷ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۵
1
1
من هم نیرویی دارم که با اون روی اشیا و انسانها تاثیر می زارم ، نیروی من بیشتر برای رزم به درد می خوره به این شکل که با نیرویی که از دستانم خارج می شه می تونم افراد را دچار سرگیجه و سر درد کنم و یا حرکات سریع رزمی کارها را کند کنم و به طور مشابه رشد سلولهای سرطانی را هم کم کنم البته با نیرویی که دارم میشه کارهایی نظیر جا به جا کردن اجسام بدون لمس کردنشون و یا آتش زدن اشیا و تسخیر افراد و حتی روشن بینی را هم انجام بدم ولی تا الان از این نیرو جهت رزم استفاده کردم چون بقیه کارها نیاز به تمرینات خاصی هم داره. البته این نیرو در همه انسانها وجود داره ولی غیر فعال هست و برای فعال شدنش باید ده ها سال سختی کشید و جالب این که تضمینی هم وجود نداره که بعد از دهها سال حتما به این نیرو برسیم، اما در مورد من یک سانحه باعث شد که قدرتهای روحم فعال بشه لذا این نیرو تا آخر عمر همراه من خواهد بود. البته این نیرو نقطه ضعف من هم هست چرا که چون انرژی روحیم خیلی بالا است منبع تغذیه خوبی برای موجودات ماورایی هستم که از انرژی روحها تغذیه می کنند
پاسخ ها
سها
| |
۲۳:۰۳ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۸
واقعا میشه بیشتر باهم اشنا شیم
سها
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۰۲ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۸
1
1
منم هستم
پاسخ ها
Amin
| |
۲۱:۴۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۲
ار ارومیه ولی بدون رفیق ادعا نکید شکرگذار باشید من با مغز و چشم این کاراتو که میگی انجام میدم
جواد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۲
2
1
من هم توانایی خارق العاده ای دارم
من میتونم داخل متروی تهران تا نیم ساعت زنده بمونم.
یلدا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۶
2
0
گل گفتی رفیق ،دمت گرم
مهدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۹
1
2
یعنی همه ی شما قدرت داریدو
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار