افراد درشت هیکل به این نکات توجه کنند
کد خبر: ۳۰۴۰۷
تاریخ انتشار: 2016 March 10    -    ۲۰ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۸
هنگامی که در مورد لباس پوشیدن افراد درشت هیکل صحبت می کنیم باید گزینه هایی مانند عضلات، پهنا و سایز بزرگ آن ها را در نظر داشته باشیم.
افراد درشت هیکل به این نکات توجه کنندهنگامی که در مورد لباس پوشیدن افراد درشت هیکل صحبت می کنیم باید گزینه هایی مانند عضلات، پهنا و سایز بزرگ آن ها را در نظر داشته باشیم. در این که هیچ محدودیتی در پوشش لباس برای این افراد وجود ندارد هیچ شکی نیست اما این به این معنا هم نیست که همانند افراد ریز هیکل و لاغر اندام می توانند هر لباسی را به تن کنند. فیت بودن لباس در بدن امری حیاتی است، پس نمی توان طوری لباس پوشید که همانند یک فرد چاق و تحت فشار در کت و شلواری کوچک به نظر برسیم.

افراد درشت هیکل به این نکات توجه کنند

خوشبختانه با توجه به نکات زیر می توانید شرایط بهتری را در انتخاب لباس های خود داشته باشید:

افراد درشت هیکل به این نکات توجه کنند

- با کراوات های نازک خداحافظی کنید

اگر تا این قسمت از مطلب را خوانده اید، مشخص است که جزو افراد درشت هیکل هستید. افراد درشت هیکل از گردن هایی ضخیم تر نسبت به دیگر افراد برخوردارند، لذا استفاده از کراوات های نازک برای آن ها توصیه نمی شود. اگر الزامی در بستن کراوات نیست، می توانید دکمه های پیراهنتان را تا آخرین دکمه ببندید.

- جلیقه تان را ببندید

این موضوع نکته بسیار مهمی محسوب می شود. اگر کمی چاق هستید، بستن دکمه های کت و یا جلیقه می تواند در لاغر نشان دادن شما تاثیر به سزایی داشته باشد. سعی کنید کت هایی را بپوشید که کاملا با بدن شما مطابقت دارند.

- از المان های خنثی استفاده کنید

کاملا ساده است! هرچه درشت تر و قدبلندتر باشید بیشتر در معرض دید خواهید بود اما این همیشه به معنای نکته ای مثبت نیست. استفاده از استایل های کلاسیک می تواند بهترین حالت برای شما باشد. اگر می خواهید از المان های پر زرق و برق تری استفاده کنید به دنبال چیزهای ریز تر باشید نه کت و شلوار!

- پاهای بلندی دارید؟ از پاچه و دمپاهای سایز متوسط استفاده کنید

پاچه های بلند بالا تنه شما را کوتاه و پایین تنه تان را بسیار بلند نشان می دهد. پیدا کردن سایز متوسط برای پاچه شلوار می تواند تناسب بسیار دلچسبی را به لباس های شما ببخشید و توجه ها را متوجه بالاتنه تان هم بکند.

- جین های چسبان،هرگز


اگر لاغر نیستید، شلوارهای جین چسبان به هیچ وجه مناسب شما نیستند. حتی اگر عضله ای هستید و جزو افراد چاق محسوب نمی شوید باز هم استفاده از این شلوار را به شما توصیه نمی کنیم.

- از طرح های راه راه افقی پرهیز کنید

حتما قبلا این را شنیده اید اما هر چقدر هم که تکرار شود کم به نظر می رسد. طرح های راه راه افقی شما را پهن تر نشان می دهند. برای شما، لباس های ساده بهترین گزینه به نظر می رسند.

- مهم تر از همه، مطمئن شوید که لباس فیت بدنتان است

لباس اگر خیلی بزرگ باشد، گویی که در آن پنهان شده اید و بسیار بزرگ تر از آنچه که هستید به نظر خواهید آمد. اگر هم خیلی کوچک باشد همانند شخصیت کارتونی هالک قبل از تبدیل به موجود بزرگ خواهید بود! اما اگر لباس های مناسب انتخاب کنید و به ظاهر خود اهمیت دهید، مطمئن باشید که در بهترین حالت خود خواهید بود.

شیکسون
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار