۱۰ نشانه مردی که زنان از آن‌ها گریزانند
کد خبر: ۳۰۳۸۰
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: 2016 March 11    -    ۲۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۰
مردانِ غالب چند خصوصیت خاص دارند. آن‌ها رهبرانی مادرزادی هستند. رهبری می‌کنند، تأمین می‌کنند و محافظت می‌کنند؛ از همسرشان، دوستانشان، هم‌تیمی‌هایشان و امثال آن.
۱۰ نشانه مردی که زنان از آن‌ها گریزانند مرد بودن ساده نیست. اینکه بخواهید مرد غالب باشید سخت‌تر هم می‌شود. آن‌ها اعتمادبه‌نفسی عالی دارند. طوری وارد اتاق می‌شوند که همه نگاه‌ها را به سمت خود می‌کشانند. وقتی حرف می‌زنند، بقیه فقط گوش می‌کنند. مردهای دیگر دوست دارند با آن‌ها نشست و برخاست کنند. آن‌ها مردهای غالب هستند.

خصوصیات مردانه


مردان غالب چند خصوصیت خاص دارند. آن‌ها رهبرانی مادرزادی هستند. رهبری می‌کنند، تامین می‌کنند و محافظت می‌کنند (از همسرشان، دوستانشان، هم‌تیمی‌هایشان و امثال آن).

۱۰ نشانه مردی که زنان از آن‌ها گریزانند

دنیای همیشه در تغییر، فرصت‌های زیادی را در اختیار مرد غالب قرار می‌دهد. وقتی مردان دیگر تغییر را به چشم بحران می‌‌بینند، مرد غالب در عنصر طبیعی خود به سر می‌برد. او مداوم علت و معلول‌ها را می‌بیند و هر فرصت را به مزیتی برای خود تبدیل می‌کند. او عاشق برنده شدن است و خیلی خوب هم از پس آن برمی‌آید.

او نگران تصویر خود نیست»» فقط می‌خواهد در بازی برنده شود، این بازی هر چه که باشد، و بقیه باید از او پیروی کنند. دیگران از سبک او، حرف زدنش و ظاهرش تقلید می‌کنند. مرد غالب هیچ وقت از کسی تقلید نمی‌کند. مرد غالب هیچ واهمه‌ای از جنگ ندارد. او بهترین رهبر روی زمین است. اما کارهایی هم هست که مرد غالب هیچوقت انجام نمی‌دهد.

در زیر به ۱۰ خصوصیتی که نشان می‌دهد مرد غالب نیستید اشاره می‌کنیم:

۱. اجازه می‌دهید نامزدتان پول شام را حساب کند.

مرد غالب همیشه تامین کننده دیگران است. اگر نامزدش که همراه اوست بخواهد چنین کاری کند، او به آرامی صورتحساب را می‌گیرد و می‌گوید، «این مربوط به من است.» و این اتمام بحث است.

۲. هیچوقت عذرخواهی نمی‌کنید، حتی وقتی اشتباه کرده‌اید.


مرد غالب خیلی راحت اشتباه خود را می‌پذیرد و می‌گوید، «من اشتباه کردم. معذرت می‌خواهم.» و درصورت امکان اشتباه خود را جبران می‌کند.

۳. به دنبال تأیید دیگران هستید.

مرد غالب هیچوقت منتظر تایید کسی نیست. اصل خودِ اوست.

۴. غیبت می‌کنید.

درمورد رئیستان، همکارتان، دوستتان، نامزدتان. از بیان کردن نقص‌های دیگران و حتی مسخره کردن آن‌ها باکی ندارید. مرد غالب هیچوقت به اطرافیان خود خیانت نمی‌کند. لازم نیست که با کوچک کردن دیگران خود را بزرگ کند.

۱۰ نشانه مردی که زنان از آن‌ها گریزانند

۵. ترس شما بحران است.


عنصر طبیعی مرد غالب تغییر است. تغییر سریع چالشی جالب برای اوست. او می‌توانید خیلی سریع وضعیت را بررسی کند، تا جاییکه زمان به او اجازه می‌دهد تلاش خود را به کار گیرد و اگر وقت نداشته باشد، برحسب تجربیات قبلی اقدامات لازم را قاطعانه انجام می‌دهد.

مرد غالب فقط در مواقع لزوم وارد جنگ می‌شود و اگر مسئله جدی باشد برای اینکه با یک نفر قوی‌تر، بزرگ‌تر و با موقعیتی بهتر از خودش وارد جنگ شود تردید به دل راه نمی‌دهد

۶. قبل از اینکه فکر کنید عمل می‌کنید.


مرد غالب با سرعتی فوق‌العاده عمل می‌کند اما همیشه قبل از اینکه وارد عمل شود، خوب فکر می‌کند.

۷. تقصیر را به گردن دیگران می‌اندازید.

مرد غالب مسئولیت اعمال و رفتارهای خود را می‌پذیرد.

۸. دروغ می‌گویید.


به رئیستان، دوستتان، نامزدتان. مرد غالب دروغگو نیست. او مردی راسخ است و حرف‌هایش را رک و راست می‌زند. لازم نیست برای اشتباهی که کرده است دروغ بگوید. او همیشه کاری را انجام می‌دهد که درست است.

۹. برای جلو افتادن به دیگران خیانت می‌کنید.


مرد غالب هیچوقت به اطرافیان خود خیانت نمی‌کند.

۱۰. به دیگران قلدری می‌کنید.


مرد غالب فقط در مواقع لزوم وارد جنگ می‌شود و اگر مسئله جدی باشد برای اینکه با یک نفر قوی‌تر، بزرگ‌تر و با موقعیتی بهتر از خودش وارد جنگ شود تردید به دل راه نمی‌دهد. و به خاطر اراده‌اش، احتمال اینکه برنده باشد بسیار زیاد است.
بیتوته
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۲۲ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۱
0
0
چند وقته یه سری مسائل رو مطرح میکنین مخصوصا در مورد مردها که بیشتر اون رو روانشناس های فمنیست مطرح میکنن و همه مسائل مطرح شده مرد را جای سیبل قرار داده و کاملا یک سویه تفصیر میکنین !!!
در بین این تحلیل های شما زن کجاست ؟
آیا رفتار زنان ، دختران ، مادران جای تحلیل و آموزش ندارد ؟ همه فرشته هستند ؟
خودخواهی ، حسادت ، فشار جنسی بالا ، همجنس گرایی بدون استثناء جنس زن که اثبات هم شده ، دروغگویی و شیطان بودن جنس زن که آن هم اثبات شده کجای سایت شما قرار داره ؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۰۲ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۳
2
1
خدا را شکر حداقل 7 مورد بصورت قطعی در من هست و بی گمان رک و راست هستم و غیر ممکن است خیانت کنم و از نبرد و رو در رو شدن با هیچکس هم نمی هراسم اما عدم شناخت و اطلاعات گمراه کننده سبب تردید در تصمیمگیری است، ضمن اینکه پرهیز از درگیری تا جای ممکن شرط عقل است. بدنبال تایید کسی هم نبوده و نیستم ولی بیان نواقص یا جزیی مسخره کردن کارهای دیگران اگر به منظور شوخی و خنده باشد و منجر به اسیب نشود چندان ایرادی ندارد و کوچک کردن یا خیانت محسوب نمی شود اما در صورتیکه منجر به اسیب شود یقینا نادرست است ضمنا هر فردی جایگاه خود را دارد و هر اشنایی دوست محسوب نمی شود. انداختن تقصیر به عهده دیگران هم بستگی به انتظارات از ان فرد دارد هرچند بهتر است انرا هم از متغیرهای تاثیرگذار دانست و در محاسبات لحاظ کرد و از کسی انتظار نداشت و بدین ترتیب کمتر از کسی ناراحت می شویم و باید اشتباهات خود را پذیرفت و یقینا یکی از این اشتباهات عدم سرعت کافی در واکنشها و عکس العملهاست، و دیگر اینکه هیچکس کامل نیست ولی می توان به سمت کامل شدن حرکت کرد، ضمنا کمی راجع به ویژگیهای زنان هم بنویسید چون مردان انتظاری جز ارتباط مستقیم و رک و راست ندارند، و اینکه خانمها ارزشهایی مانند محبت و وفاداری را فراموش نکنند ولی زنها مایلند تا قاشق را دور دهانشان بچرخانند، گیج و گنگ نمایند و در نهایت بحای انکه اشتباهات ناشی از سو تفاهمات را بپذیرند مردان را متهم کرده و خود را توجیه نمایند.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۲۴ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۲
0
0
اووووووووووووو علی اقا عفت کلام نداری مطلقا و جای جواب دادن به شما اصلا نیست
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار