عجیب و غریب ترین دوقلوهای دنیا+ تصاویر
کد خبر: ۳۰۳۰۹
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: 2016 March 09    -    ۱۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۵
همیشه داستان‌های مربوط به تولد دوقلوها جالب بوده توجهات را به خود جلب کرده اما 7 داستانی که در زیر به آنها می‌پردازیم از جذابیت بیشتری برخوردار است که شاید باور آنها برای شما سخت باشد. اما تولد دوقلوها همیشه برای مادر نشان سخت بوده و بعد از تولد نیز نگهداری آنها زحمت بیشتری دارد که این امر باعث می‌شود بزرگ‌ کردن آنها شیرین‌تر شود.

1-بردار و خواهر دوقلویی که به خاطر اختلاف 20 دقیقه‌ای یک سال با هم اختلاف سنی داشتند
دوقلوهای آمریکایی که به خاطر اختلاف 2 دقیقه‌ای در تولدشان با هم یک سال اختلاف سنی دارند. در آخرین روز از سال 2014 مادری که به دلیل درد زایمان راهی بیمارستان شده بود. در آخرین دقایق سال 2014 اولین فرزند خود و در دقایق آغازین سال 2015 دومین فرزند خود را به دنیا آورد و این دختر پسر که دوقلو هم هستن با هم یک سال اختلاف سنی دارند.

عجیب و غریب ترین دوقلوهای دنیا+ تصاویر

2- بردارهای دوقلویی که در دو دهه مختلف به دنیا آمدند
تصور دوقلوهای که در سال 2 سال متفاوت به دنیا آمده‌اند شاید قابل درک باشد اما در مورد این دو برادر موضوع جالبتر است زیرا آنها در دو دهه متفاوت متولد شدند اما موضوع هیجان انگیزتر این است که اختلاف زمانی بین تولد این دو برادر تنها 30 ثانیه است و همین 30 ثانیه باعث شده آنها در دو دهه متفاوت متولد شوند. پدر این دو پسر از این موضوع بسیار خوشحال زیر معتقد است نام فرزندانش همیشه در خاطر همه می‌ماند و استفانو و مارچلو آخرین نوزادان به دنیا آمده در سال 2009 و دهه مربوط بودند.

عجیب و غریب ترین دوقلوهای دنیا+ تصاویر


3- دو قلوهایی که با اختلاف 87 روز به دنیا آمدند
 وقتی ماریا جونز الیوت متوجه شد که دیگر وقت متولد شدن نوزادانش است به بیمارستان مراجعه کرد شاید هیچگاه فکر نمی‌کرد که نوزادان دوقلویش با اختلاف 87 روز به دنیا بیایند. بعد از این که امی به دنیا آمد پزشکان متوجه شدند که قول دیگه می‌تواند تا 9 ماهگی صبر کند و این موضوع در کتاب گینس نیز ثبت شده است.

عجیب و غریب ترین دوقلوهای دنیا+ تصاویر

4-دو قلوهایی که در یک روز پدر شدند
جرمو و جاول دو برادر دوقلو که در یک روز و در یک بیمارستان پدر شدن و حتی نوزادانشان توسط یک ماما به دنیا آمد. در ابتدا باور این موضوع برای دو برادر عجیب بود.

عجیب و غریب ترین دوقلوهای دنیا+ تصاویر

5- سنگین‌ترین دوقلوهای به دنیا آمده در جهان
 وقتی سوسان هیوز برای تولد دوقلوهایش به بیمارستان مراجعه کرد ماما متوجه شد که نوزادان بیش از اندازه سنگین و درشت هستند بعد از 14 ساعت دو نوزاد سوزان به دنیا آمدند که مجموع وزن آنها 9 کیلوگرم بوده است که سنگین‌ترین دوقلوهای متولد شده در بریتانیا بودند که زایمانشان به صورت طبیعی بوده است و این رکود در کتاب گینس ثبت شده است.

عجیب و غریب ترین دوقلوهای دنیا+ تصاویر

6- مادری که سه جفت دوقلو در 5 سال به دنیا آورد
آندریا و مارک ریواس زوجی خوشبخت بودند که در ابتدا ازدواجشان بامشکل عدم باروری آندریا مواجهه بودند و فکر می‌کردند که هیچ وقت نتوانند صاحب فرزند شوند اما بعد از 5 سال رویای آنها به حقیقت پیوست و اولین دوقلوی آنها متولد شد و بعد از یک سال و شش مهم جفت دیگر دوقلوهایی آنها متولد شدند این موضوع تعجب همه را برانگیخت و این قضیه آنجا مهیج تر شد که 5 سال بعد از به دنیا آمدن اولین دوقلوها این زوج خوشبخت جفت سوم دوقلوهای آنها نیز متولد شد و آنها هم اکنون صاحب 3 پسر و 3 دختر هستند.

عجیب و غریب ترین دوقلوهای دنیا+ تصاویر

7- دوقلوهایی که دوقلو نبودند
 پس از 3 مبارزه با ناباروری جولیا بالاخره حامله شد و وقتی برای تست سونوگرافی راهی بیمارستان شد متوجه شد که او دوقلو حامله است و هر دو نوزادش پسر هستند و در نهایت پسرانش در سال 2009 متولد شدند اما بعد از تولد آنها پزشکان متوجه شدند که در واقع دوقلوهای او دوقلو نیستند و از هیچ نظر شرایط دوقلو بودن را ندارند فقط در یک روز متولد شده بودند.

عجیب و غریب ترین دوقلوهای دنیا+ تصاویر

باشگاه خبرنگاران
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۰۷ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۰
2
10
در مورد ۶: اصلا عجیب نیست، بر اساس فیزیولوژی طبیعی هرماه باید یک تخمک آزاد شه، دوقلویی غیرطبیعی و خطرناکه، در موارد نباروری هم به علت دستکاریایی که میشه دوقلویی خیلی زیاده، چیز شگفت آوری نیست!
در مورد ۷: میشه بفرمایید تعریف شما از دوقلویی چیه؟؟ مگه قراره همه همسان باشن؟ اتفاقا اکثر دوقلو ها به خصوص بعد از ناباروری ناهمسانن!
مهدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۲۵ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۰
1
2
من خودم دوقلو هستم،ما تو پزشکی دو نوع دو قلو داری
1_دوقلوی یک تخمکی که تخمک بعد از لقاح جهش پیدا میکنه و تبدیل به تخمک میشه و در دو کیسه جدا جنین ها رشد میکنن در این صورت دوقلوها میشن همسان و همجنس
2_دوقلوهای دو تخمکی،در شرایطی به وجود میاد که زن به جای یک تخمک ،دوتخمک همزمان آزاد کنه و هر دو تخمک بعد از لقاح بارور بشن در این صورت دوقلوها غیرهمسان(شبیه هم نیستن) و ممکنه دختر و پسر باشن
راجب مورد هفتم هم اتفاق عجیبی نبود
reza
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۵۸ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۱
1
7
در مورد مثال 7 هیچکدوم نکته رو نگرفتین! بله دوقلوی تک تخمی یا همسان و دوقلوی 2 تخمی یا غیر همسان رو همه میدونن چیه و هیچ کدوم نادر و عجیب نیستن.
ولی در این مورد که در علم پزشکی بسیار نادر هم هست هر دو جنین از تخمهای متفاوتی پدید میان یعنی در مادر مشترک ودر پدر متفاوت هستن. و در حالتی این اتفاق پیش میاد که مادر در یک روز یا فاصله زمانی بسیار کم از 2 شریک متفاوت باردار بشه و هر 2 تخمک لقاح یافته از 2 اسپرم متفاوت در رحم بصورت تخم یا زیگوت لانه گزینی کنن و بارور بشن .که البه همونطور که گفتم بسیار نادره برای همین اینجا ذکر شده
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار