برادران مخترع میاندوآبی کولاک کردند +عكس
کد خبر: ۳۰۳۰۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: 2016 March 09    -    ۱۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۰
ارسطو و فرهنگ شاپوران برادران مخترع میاندوآبی هستند که موفق شدند در مسابقات جهانی اختراعات استانبول در سال 2016  جایزه ویژه مسابقات را از سوی کشور چین و نیز جایزه فدراسیون مخترعین جهانی را  کسب کرده و به همراه برادران مشاریان و مشکینی برای کشورمان افتخار آفرینی کنند.

ارسطو شاپوران که 20 سال سن دارد در تشریح جزئیات این افتخار آفرینی برای کشورمان، گفت: من به همراه برادرم که 17 ساله است در این مسابقات در زمینه پزشکی و با اختراع خود  تحت عنوان " سیستم هوشمند شبیه سازی براده برداری دندان" شرکت کردیم.

وی با بیان اینکه این مسابقات از سطح بالایی برخوردار بود، اظهار کرد: مسابقات بین‌المللی اختراعات ترکیه از 13 تا 16 اسفند از سوی انجمن اختراعات ترکیه  و با حضور سازمان مالکیت های فکری WIPO، فدراسیون مخترعین جهانی IFIA  وسازمان های علمی مراکز مرتبط با مخترعین سایر کشور ها در استانبول برگزارشد و ما با اسپانسری دانشگاه آزاد میاندوآب در این مسابقات شرکت کردیم.

شاپوران افزود: در این مسابقات بیش از دو هزار اختراع از 24 کشور دنیا در زمینه های مختلف شرکت داده شده بود، که تیم ما نیز با طرح اختراعی " سیستم هوشمند شبیه سازی براده برداری دندان " ، شرکت کرد و توانست مدال برنز و جایزه ویژه مسابقات را از سوی کشور چین و نیز جایزه فدراسیون مخترعین جهانی IFIA  را کسب کند.

این نخبه میاندوآبی با اشاره به اینکه این جایزه ویژه توسط مخترعین بزرگ دنیا کسب شده بود، افزود: در طول این مسابقات تیم ما موفق به دریافت چهار جایزه ویژه دیگر نیز شد تا به عنوان تنها تیم حاضر در مسابقات که شش جایزه ویژه را کسب کرده بود، شناخته شود.

وی تصریح کرد: غرفه ی  تیم ما در این مسابقات موفق شد مورد تحسین دکتر فرناندو لوپز، عضو انمجن مخترعین اروپا و رییس انجمن مخترعین پرتغال و داور این مسابقات، رییس دانشگاه مراکش، رییس انجمن مخترعان چین و مسعود شفقی برترین مخترع سال 2013 و عضو IFIA  قرار بگیرد.

گفتنی است،  هامون مشاریان، حامد مشاریان و حجت مشکینی سه مخترع جوان میاندوآبی نیز موفق شدند در مسابقات جهانی اختراعات استانبول در سال 2016  جایزه ویژه مسابقات را از سوی کشور آلمان کسب کنند.


زرين خبر
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۵۲ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۹
0
0
به این دو تا کی اقامت دادن؟؟؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار