عجیب‌ترین گیاهان دنیا+تصاویر
کد خبر: ۳۰۲۸۳
تاریخ انتشار: 2016 March 09    -    ۱۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۵
بیشتر مواقع ما انسان‌ها علاقه زیادی به گیاهان و گل‌ها داریم.

نه تنها رویاندن گل‌ها در خانه یا باغ باعث خوشحالی ما می‌شود، بلکه اکسیژنی که از آن‌ها می‌گیریم علاوه بر مصرف خوراکی آن باعث به ما کمک شایانی می‌کند.

اما همین گیاهان که نبودشان ممکن بود باعث نابودی بشر شود، گاهی آنقدر عجیب‌اند که باعث ترس افراد می‌شوند. در اینجا بعضی از این گیاهان را با هم مشاهده می‌کنیم.

۱٫    ونوس مگس‌خوار: معمولا وقتی اسم گیاه را می‌شنویم تصور نمی‌کنیم که به راحتی حرکت‌کنند و از این سو به آن سو بروند چه رسد به اینکه بتوانند حیوانات را زنده زنده بخورد. این کاری است که دقیقا ونوس انجام می‌دهد.

عجیب‌ترین گیاهان دنیا+تصاویر

۲٫    زنبق بدبو: نه تنها این گیاه بزرگترین گل دنیا را دارد بلکه یکی از بدبوترین گیاهان نیز است. این گیاه که در اندونزی می‌روید بویی شبیه گوشت گندیده تولید می‌کند.

عجیب‌ترین گیاهان دنیا+تصاویر

۳٫    ولفیا آنگوستا: بعد از معرفی بزرگترین گل دنیا، در اینجا کوچک‌ترین گل دنیا را معرفی می‌کنیم. این گیاهان در آب رشد می‌کنند و ریشه هم ندارند. این گیاهان آنقدر کوچک هستند که هزاران ولفیا روی نوک سوزن جا می‌شوند.

عجیب‌ترین گیاهان دنیا+تصاویر

۴٫    آلاله: این گیاه از خانواده آلاله‌است اما چه کسی فکرش را می‌کند که این گیاه با این نام و تصویر زیبا کشنده باشد. لمس این گیاه شاید مرگبار نباشد اما خوردن آن مطمئنا کشنده است.

عجیب‌ترین گیاهان دنیا+تصاویر
شاخص نيوز
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار