خون‌خواران داعشی+عکس(18+)
کد خبر: ۳۰۲۷۷
تاریخ انتشار: 2016 March 09    -    ۱۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۵
سنگسار، سوزاندن در قفس، سر بریدن، کشتار دسته جمعی، تجاوز به کودکان و زنان، قطع عضو و به صلیب کشیدن؛ روش هایی که تروریست های داعش وقتی در میدان نبرد مقابل شجاعت و دلاوری های مدافعان حرم و نیروهای مردمی حرفی برای گفتن ندارند دست به دامن آنها می شوند و تصاویر آنها را در شبکه های اجتماعی منتشر می کنند تا شاید شکست های پی در پی در میدان جنگ را جبران کنند.






زنان و مردان بی گناهی که به بهانه پیروی نکردن از تفکر و عقاید افراطی این گروهک تروریستی و رهبران وهابیش مقابل دیدگان خانواده هایشان سنگسار می شوند چرا که تصمیم این گروه تکفیری برای زنانی که جهاد نکاح را انجام ندهند سنگسار است.
ناصر العمر از جمله وهابیونی است که همه را تشویق به جهاد نکاح می کرد، بسیاری از تروریست های جنایتکار در سوریه به بهانه ی این فتوا، زنان سوری را اسیر کرده و به آنها تجاوز می کردند.












افشای شواهد جدید نشان می‌دهد که چطور تروریست‌های داعش کودکان را به عنوان برده جنسی خریداری کرده و آنها را مجبور به ازدواج می‌کنند، تصورش هم سخت است که چه بلایی سر کودکان و زنانی که مورد تجاوز فرماندهان این گروهک وحشی قرار می گیرند می آید، بی دلیل نیست که بسیاری از افرادی که مورد تعرض داعش قرار می گیرند خودکشی می کنند.


تروریست‌های تکفیری داعش که این روزها به بهانه‌های واهی مردم سوریه و عراق را در مناطق تحت سیطره خود مجازات می‌کنند و با هر بهانه ای مردم عادی را دستگیر می کنند و اعضای بدنشان را قطع می کنند، بدون تحقیق درباره واقعیت اتهامی که به فرد زده شده است. این جنایت ها با حضور ده ها نفر از ساکنان شهرها که بسیاری از آنان کودک و نوجوان هستند صورت می گیرد.








داعشی ها، به خودشان هم رحم نمی کنند!

خوی حیوانی این گروهک تکفیری به حدی است که به اعضا و سرکرده های خود هم رحم نمی کنند، تسویه حساب های داخلی این گروهک عاقبتی جز مرگ ندارد، در جدید‌ترین تسویه حساب داخلی داعش اعضای این گروهک تروریستی در شمال شرق لبنان و بلندی‌های شهرک عرسال، "حسام طراد" معروف به "ابوبکر القاره" را اعدام کردند.

پیش از این نیز گروه تروریستی داعش هشت نیروی هلندی خود را به اتهام تلاش برای جدا شدن از این گروه و اقدامات تحریک آمیز اعدام کرده بود.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار