ورود «اوس موسی» به «پایتخت» از قسمت ۱۴
کد خبر: ۳۰۲۷
تاریخ انتشار: 2015 June 24    -    ۰۳ تير ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۰

هدایت‌ هاشمی‌ بازیگر نقش «اوس موسی» در «پایتخت» درباره حضور مجددش در این سریال گفت: افتخار دارم که در سری چهارم «پایتخت» هم در نقش اوس موسی ادامه همکاری بدهم و چند روزی است که به گروه پیوسته‌ام. البته بازی من از قسمت ۱۴ آغاز خواهد شد.

وی افزود: از آنجایی که نگارش فیلمنامه سریال کماکان در حال انجام است، واقعا از اتفاقاتی که قرار است برای اوس موسی رخ بدهد هیچ اطلاعی ندارم. در حال حاضر در منطقه شیرگاه مشغول ضبط قسمت‌های ۱۴ و ۱۵ هستیم و با توجه به آغاز پخش سریال و روی آنتن رفتن چهار قسمت از آن، ما زمان کمی‌ برای تولید دیگر قسمت‌ها داریم.

تلاش شبانه‌روزی گروه در هوای شرجی

بازیگر سریال «چک برگشتی» ادامه داد: گروه شبانه روز در گرما و هوای شرجی در تلاش هستند تا کار هر چه زودتر به پایان برسد. تلاش همه عوامل پشت صحنه و جلوی دوربین این است که بهترین کار را برای بینندگان خوب شبکه یک انجام بدهند.

‌هاشمی‌ همچنین درباره بازخوردهای مردم بعد از پخش چهار قسمت از سریال اظهار کرد: «پایتخت» مهم‌ترین سریالی است که در این سال‌ها توانسته قاطبه مخاطبان تلویزیون را راضی کند. این اثر جزو معدود سریال‌هایی است که این موفقیت را به دست آورده و این امر نتیجه تلاش همه جانبه و شبانه‌روزی تمام عوامل پروژه است که با نهایت دقت در جزئیات سعی می‌کنند سریال بسازند.

تجدید گریم متوالی به خاطر گرمای هوا

بازیگر فیلم «خانه‌ای کنار ابرها» درباره فشار کار در گرمای تابستان و ماه مبارک رمضان هم گفت: فشار کار بسیار بسیار زیاد است و ما به شدت مشغول ضبط هستیم و روزی بالای ۱۶ ساعت کار می‌کنیم. اکنون همه بازیگران متمرکز بر نقش‌هایشان هستند. با این حال گرمای هوا به قدری زیاد است که عرق از سر و روی ما می‌ریزد و بچه‌های گریم دائم بالای سر ما هستند تا عرق‌های صورت بازیگران را پاک و مجددا گریم کنند.

گاهی به پشت سر نگاه کن

‌وی که امسال علاوه بر شبکه یک در سریال رمضانی شبکه دو «گاهی به پشت سر نگاه کن» هم حضور دارد، یادآور شد: نقش من در این دو سریال کاملا متفاوت است، سریال شبکه دو یک داستان پلیسی و جنایی دارد در حالی که «پایتخت» طنز خانوادگی است. البته «گاهی به پشت سر نگاه کن» برای سال گذشته بود و تولید امسال نیست و حتی قرار بود سال گذشته پخش شود.

اظهار امیدواری برای بازگشت بهبود به «پایتخت»

هاشمی‌ همچنین در پایان با اشاره به جای خالی مهران احمدی در «پایتخت» گفت: وقتی یک گروه کاری مثل «پایتخت» را آغاز می‌کنند، نبود یکی از بازیگران اصلی نمود بسیاری پیدا می‌کند و فکر کنم مخاطبان هم دوست داشته باشند هر چه زودتر او را در سریال ببینند. من امیدوارم کار احمدی در فیلم سینمایی «نفس» به کارگردانی خانم آبیار تمام شود و زودتر به گروه «پایتخت» بپیوندد.

مهر

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار