نکات ضروری برای پرو لباس عروس
کد خبر: ۳۰۱۸۷
تاریخ انتشار: 2016 March 08    -    ۱۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۱
یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های لباس عروس راحتی آن است. بسیار مهم است لباسی که در شب مراسم عروسی‌تان می‌پوشید راحت باشد و در آن احساس راحتی کنید.
نکات ضروری برای پرو لباس عروسبرای انتخاب لباس عروس همواره لازم است لباس عروس ایده‌آل را پرو کنید و مدل آن را در تن بررسی کنید. در واقع پرو لباس عروس و انتخاب مدل مناسب یک مرحله مهم در مقدمات مراسم عروسی‌تان است. اگر بخواهید لباس عروس خود را بخرید و یا قصد داشته باشید تا از لباس عروسی اجاره‌ای استفاده کنید می‌بایست آن را پرو کرده و با دقت آن را بررسی کنید.

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های لباس عروس راحتی آن است. بسیار مهم است لباسی که در شب مراسم عروسی‌تان می‌پوشید راحت باشد و در آن احساس راحتی کنید. بنابراین در هنگام مراجعه به مزون‌های عروس نکات مهمی که در ادامه گفته می‌شود را در نظر داشته باشید.

ممکن است به دلیل استرس انتخاب لباس عروس بعضی از دختر خانم‌ها تمایل به خوردن غذا به خصوص صبحانه را نداشته باشد. حتما قبل از اینکه به مزون عروس جهت انتخاب لباس عروس‌تان بروید صبحانه و غذای کافی میل کنید.

نکات ضروری برای پرو لباس عروس

صبحانه نخوردن و گرسنه بودن ممکن است حجم شکم و اندام‌تان را کوچک‌تر از حالت طبیعی نشان دهد بخصوص اگر از عروس‌هایی هستید که مقداری شکم دارید در هنگام پرو لباس عروس اندازه واقعی بدن‌تان مشخص نیست. به نوشته تالارنت، در صورتی که لباسی مناسب با اندام‌تان می‌خواهید به این نکته دقت کنید. همچنین به میزان خورد و خوراک‌تان  توجه کنید تا قبل از مراسم عروسی‌تان دچار اضافه وزن و یا کمبود وزن نشوید.

انتخاب همراهان مناسب جهت پرو لباس عروس

وجود همراه می‌تواند به انتخاب لباس و مدل آن در تن شما کمک کند. معمولا مزون‌های لباس عروس از آمدن همراه استقبال می‌کنند. اما اگر تعداد همراهان شما بیش از حد باشد اختلاف سلیقه در انتخاب و مدل آن بوجود می‌آید و این می‌تواند انتخاب شما را سخت و با تردید کند. همچنین کسانی را جهت همراهی انتخاب کنید که سلیقه آنها را قبول داشته باشید و با روحیات و ذهنیت آنها به شما نزدیک باشد.

همراه داشتن لوازم آرایشی

خرید یا  پرو لباس عروس چیزی نیست که همه روزه در زندگی هر کس رخ دهد. پس هنگام خرید یا اجاره لباس عروس مقداری لوازم آرایش همراه‌تان باشد تا در هنگام پرو لباس مورد نظر مقداری رنگ و لعاب به خودتان بدهید. به این ترتیب می‌‌توانید ترکیبی از خودتان در لباس عروس و شب عروسی‌تان ببینید و تصمیم‌گیری نهایی را انجام دهید.

لباس زیر مناسب پوشیده باشید


در هنگام پرو لباس همان لباس زیری را استفاده کنید که قصد دارید در شب عروسی‌تان در زیر لباس عروس بپوشید. اگر چنانچه مدل لباس عروس شما دکلته باشد، فروشنده لباس عروس به شما می‌گوید که لباس زیر شما از نوع زیرتنه‌دار و بدون بند باشد. پس دقت داشته باشید که قبل از آنکه برای خرید لباس عروس مراجعه کنید لباس زیری که قصد دارید در مراسم بپوشید تهیه کرده و هنگام پرو همراه داشته باشید.

اندازه کفش در پرو لباس بسیار مهم است
وقتی که قصد خرید لباس عروس را دارید لازم است لباسی انتخاب کنید که از نظر قد هم مناسب اندام شما باشد. سعی کنید که کفش عروسی‌تان را قبلا تهیه کرده و همراه خود داشته باشید. به این ترتیب فروشنده و یا خیاط لباس شما می‌تواند اندازه درست دامن و پایین تنه شما را به خوبی بداند و از نحوه قرار گرفتن دامنه لباس‌تان آگاه شود و شما نیز شکل کلی را ببینید.
به پرو لباس عروس‌های مختلف توجه داشته باشید فقط یکبار لباس عروس را می‌توانید به تن کنید. سعی کنید که لباس عروس‌های مختلف را پرو کنید. چراکه ممکن است لباس عروسی را نمی‌پسندید در تن و اندام شما بسیار زیبا جلوه کند و کاملا مناسب اندام و سلیقه شما باشد.

مدآنلاین
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار