پوسترهای فیلم عطاران سانسور شد! +عکس
کد خبر: ۳۰۱۵۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: 2016 March 08    -    ۱۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۵
حبیب اسماعیلی  درپی اتفاقاتی که دوشنبه 17 اسفند ماه برای بنرها و بیلبوردهای این فیلم در سردر سینماها افتاد، گفت: بنرهایی که در سردر سینماها نصب شده بود حاوی تصویر بازیگر زن خارجی این فیلم بود؛ با وجود اینکه این تصاویر از طرف وزارت ارشاد تأیید شده بود و بنرها مجوز داشتند، مشخص نیست به چه دلیل حساسیت‌هایی نسبت آنها ایجاد شده بود که باعث شد به ناچار این بنرها تعویض کنیم.
 
او با بیان اینکه به ما اعلام شده بود باید این بنرها را عوض کنیم، تأکید کرد: ما این کار را پذیرفته بودیم و در حال انجام آن بودیم اما برای اتمام این کار در تمام سینماها، زمان بیشتری لازم بود که در این میان مأموران اداره‌ی اماکن نیروی انتظامی، بنرهای چند سینما را خودشان بریدند و پایین آوردند؛ در حالی که اگر فرصت می‌دادند، خودمان این کار را می‌کردیم.
 
این پخش‌کننده‌ی سینما همچنین درباره‌ی تأثیر تعویض بنرها و بیلبوردهای این فیلم اظهار کرد: واضح است که استقبال از این فیلم به خاطر عکس چهره‌ی یک خانم بازیگر نیست که حالا نبودنش به فیلم لطمه بزند. با کم و زیاد شدن این عکس لطمه‌ای به کیفیت خود فیلم وارد نمی‌شود، بنابراین "اگر دوستان بگویند نباشد بهتر است، ما می‌پذیریم" و با احترام به قانون، تمام بنرها و بیلبوردهایی را که از نظر دوستان مشکل داشته باشد عوض می‌کنیم تا این سوءتفاهم برطرف شود.

پوسترهای فیلم عطاران پایین کشیده شد! +عکس 
او با شاره به اینکه این اتفاق تنها در چند سینما از جمله آزادی و سپیده افتاده است، گفت: بعد از تماس‌ها و پی‌گیری‌های ما، اداره‌ی اماکن نیروی انتظامی هم همکاری لازم را داشت و به ما فرصت تعویض باقی بیلبوردها را داد.
 
مدیر پخش شرکت رسانه‌ی فیلمسازان با تأکید بر اینکه "همه‌ی کارهای ما از مجاری قانونی عبور کرده و در دو هفته‌ اکران هم مشکلی نداشتیم" افزود: در این یکی دو روز احتمالاً عده‌ای از این تصاویر خوششان نیامده و آن را نامناسب تشخیص داده‌اند که به هر حال الان این قضیه به خوبی و خوشی حل شده است. اگر از مجرای قانون وارد شویم و به قانون احترام بگذاریم، از اقدامات ناخوشایند جلوگیری می‌شود.
 
حبیب اسماعیلی با بیان اینکه "از کسانی که در مطبوعات برای این فیلم نقد می‌نویسند، خواهش می‌کنم آن را ببینند"، افزود: معتقدیم این فیلم، فیلم شریفی است که به موضوعی انسانی می‌پردازد و صرفاً بعد سرگرمی ندارد؛ چین فیلم‌هایی حداقل می‌توانند بخشی از کسانی را که ماهواره می‌بینند، جذب کنند و مردم اوقات فراغتشان را با فیلم‌های سینمایی خودمان پر کنند. به همین دلیل نیاز است که دولت هم در این شرایط از ما بیشتر حمایت کند.
 
پخش‌کننده‌ی «من سالوادور نیستم» در پایان گفت: در اسفندماه که فصل مرده‌ی اکران است ما این فیلم را با اصرار و تماس‌های مکرر سینماداران اکران کردیم که ریسک بود، اما حالا خود سینماداران راضی هستند و اگر فروش خوبی داشته باشد منافع آن هم متوجه تهیه‌کننده است هم سینماداران که خوشبختانه این اتفاق هم افتاده و فیلم با استقبال مخاطبان روبرو شده است که خود نشان می‌دهد فیلم مبتذلی نیست. امیدواریم فیلمهای اکران نوروزی هم رکورد فروش را بزنند تا سال سینمایی خوبی را آغاز کنیم.

ايسنا
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۴۳ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۸
0
9
واقعا برای این طرز تفکرتون متاسفم
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار