ماجرای جسد پتوپیچ در پراید مسروقه
کد خبر: ۳۰۱۵۴
تاریخ انتشار: 2016 March 07    -    ۱۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۱:۲۵
ظهر روز گذشته، اهالی ساکن در بولوارشهیدرستمی مشهد با پلیس 110 تماس گرفتند و از وجود  یک خودروی مشکوک خبر دادند که در اطراف پارک افرا رها شده  بود.در پی اعلام این گزارش، بلافاصله مأموران گشت پلیس 110 به محل اعلام شده در خیابان شهیدرستمی 22عزیمت کردند و به بررسی موضوع پرداختند.

 

استعلام شماره انتظامی پراید سفیدرنگ مشخص کرد که خودروی مذکور سابقه ثبت سرقت در سیستم مرکز فرماندهی پلیس دارد و مالک آن در تاریخ 94.12.1 ماجرای سرقت خودرواش را به نیروی انتظامی گزارش و عنوان کرده است که پراید وی از خیابان پروین اعتصامی سرقت شده است.

 

بنابراین گزارش، مأموران انتظامی که در حال بررسی لوازم سرقت شده از خودرو بودند، ناگهان با جسد جوانی در صندوق عقب پراید رو به رو شدند که پتویی دور آن پیچیده شده بود. با کشف این جسد، ماجرای سرقت خودرو، رنگ جنایی گرفت و مأموران کلانتری مصلا، موضوع کشف جسد در پراید مسروقه را به قاضی ویژه قتل عمد اطلاع دادند.

 

دقایقی بعد، قاضی سیدجواد حسینی به همراه عوامل بررسی صحنه جرم، کارآگاهان اداره جنایی و پزشک قانونی عازم محل کشف جسد شد. تحقیقات مقدماتی بیانگر آن بود که بیش از 3روز از مرگ جوان مذکور می گذرد و جسد او در حالی دچار فساد نعشی شدیدی شده است که هیچ گونه آثار ضرب و جرح روی بدن وی وجود نداشت.

 

وجود پلاتین بیمارستانی در ران راست این جوان که حدود 17 تا 22 سال داشت، بیانگر آن بود که وی قبلا نیز دچار حادثه شده و در بیمارستان بستری شده بود. خالکوبی حرف A و شمعی که به صورت کلمه «مادر» روی بازوی چپ وی خالکوبی شده، از مشخصات این جوان مجهول الهویه است که شلوار لی مشکی، پیراهن چهارخانه و جوراب مشکی به تن داشت.

 

به دستور قاضی شعبه 211 دادسرای عمومی و انقلاب مشهد، جسد این جوان که از داخل جیب هایش «ناس» نیز کشف شد، برای تعیین علت دقیق مرگ به پزشکی قانونی انتقال یافت.در همین حال، قاضی حسینی از شهروندان خواست چنان چه اطلاعاتی در این باره دارند، با تلفن 2183700 پلیس آگاهی خراسان رضوی تماس بگیرند.  

 
خراسان
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار