سورپرایز تویوتا برای ایرانیان
کد خبر: ۳۰۱۱۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: 2016 March 07    -    ۱۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۸:۳۵
پریوس 2016 در کشورمان حضور پیدا می کند تا با ظاهر زیبا و قابلیت های زیست محیطی خود به پاکیزگی هوا و ظاهر بصری کلان شهرها کمک کند. پریوس بعد از رونمایی در لاس وگاس و فرانکفورت به ایران می آید تا آخرین دستاورد های کمپانی معظم تویوتا در اختیار هموطنان قرار گیرد.

در تمامی دنیا از پریوس به عنوان سفیر تکنولژی تویوتا یاد می کنند و این خودرو نقطه عطفی در میان تمام خودروهای هیبریدی جهان می باشد. پریوس جدید بر اساس نقاط قوت و دستاورد های نسل پیشین خود با ایجاد معیار های برتر در مصرف بهینه سوخت بزرگترین جهش را در تاریخ خودرو های

هیبریدی داشته است.

پريوس در مدل جديد خود با پاسخ گويي به نيازهاي مشتريان خود موفق شده در طراحي بسيار قانع كننده عمل نمايد و لذت رانندگي را براي طرفداران خود در بالاترين سطح به ارمغان آورد. شتاب و نرمي اين خودرو يكي از نقاط برجسته اش محسوب مي شود.


علاوه بر اين كه يكي از بي صداترين خودروهاي هايبريد در سطح جهان است كه همين عامل آرامش قابل توجهي در رانندگي را به همراه دارد. فضاي عقب به لطف بهره از جايگزاري باتري در زير صندلي عقب فضاي مناسبي را در صندوق عقب فراهم نموده است.

پريوس سفير تويوتا در به ارمغان آوردن تكنولوژي، آرامش، تعلق به محيط زيست و ايمني قابل توجه است. در مدل جديد اين خودرو شاسي اين ماشين به سبب افزايش ايمني تقويت شده و علاوه برآن به منظور ارتقاي ايمني رادار پيشگيري از تصادف در كنار رادار كروز به ليست آپشن هاي اين خودرو افزوده است. ديگر لوازم جانبي سيستم هايبريدي به منظور عملكرد بهتر ارتقا يافته است نیکل فلزی باتری جدید هایبریدي فشرده تر از مدل نسل قبلی است كه به شارژ بهتر و دوام آن افزوده است.

در حال حاضر تعداد محدودی تویوتا پریوس برای معرفی و بازاریابی وارد کشور شده است و به زودی در شعبه های تویوتا برای بازدید عموم به نمایش گذاشته خواهد شد.

جهت بازدید از سایت نماینده تویوتا در ایران و آدرس شعب تویوتا به آدرس www.irtoya.com مراجعه نمایید.


خودرو خبر
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۰۵ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۸
0
0
از نظر تکنولوژی روز و همینطور امنیت پایدار ، به پرایت میرسه یا خیر عایا ؟؟؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار