بوی تعفن شدید مانع امداد رسانی اورژانس + تصاویر (18+)
کد خبر: ۳۰۰۷۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: 2016 March 07    -    ۱۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۰
ذکریا اشک پور اظهار داشت : عصر امروز (یکشنبه) و در ساعت 18 فردی با مرکز ارتباطات اورژانس 115 مازندران تماس گرفت و شرح حال یک بیمار را به همکاران ارتباطات داد.

بوی تعفن شدید مانع امداد رسانی اورژانس + تصاویر (18+)


وی افزود : مورد گزارش شده ، پیرزنی 70 ساله بود که از ناحیه سر دارای زخم عمیق بود که بلافاصله کارشناسان فوریتها از پایگاه شماره یک قائمشهر به محل مورد نظر اعزام شدند.

مدیر روابط عمومی اورژانس مازندران اذعان کرد : نیروهای اورژانس به محض حضور درمنزل بیمار با بوی تعفن بسیار شدید ومشمئز کننده مواجه شدند که دلیل آن عفونت شدید زخم ناحیه سر پیرزن بود .

بوی تعفن شدید مانع امداد رسانی اورژانس + تصاویر (18+)

وی ادامه داد : به گفته نیروهای اورژانس،  همسر شخص یاد شده مدتها از جادوگران برای مداوای سر وی استفاده میکرد و از آنجایی که هیچ یک از همسایه ها به دلیل بوی تعفن شدید قادر به نزدیک شدن و کمک نشدند،آمبولانس کمکی درخواست شد و پایگاه 7 تیر قائمشهر به محل مورد نظر اعزام شد و این پیرزن 70 ساله راکه با همسرش تنها در منزل استیجاری در مطهری محله قائمشهر زندگی میکرد،پس از انجام اقدامات اولیه پیش بیمارستانی به بیمارستان رازی قائمشهر منتقل کردند.

گفتنی است عوامل اورژانس در بدو ورود و با مشاهده چهره شخص ، تصور کردند با یک بیمار مرد مواجه هستند در صورتی که بر خلاف تصور آنها ، بیمار نامبرده شده زن بود و در نهایت نیروهای اورژانس با استشمام قهوه توانستند اندکی از خاطره بوی بسیار بد این ماموریت بکاهند.

باشگاه خبرنگاران
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۲۱ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۷
0
2
خدائیش با این حجم عفونت و فساد بدن چطور تونسته زنده بمونه؟ اون هم توی این سن و سال!!!!
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار