عصبانیت شدید کی روش از پیشنهاد وزارت ورزش
کد خبر: ۲۹۸۹۵
تاریخ انتشار: 2016 March 05    -    ۱۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۱:۴۵
در آستانه انتخابات فدراسیون فوتبال، کارلوس کی روش طبق وعده ای که به علی کفاشیان داده است سعی می کند حتی المقدور با اهالی وزارت ورزش و دبیرکل فدراسیون فوتبال درگیر نشود. اما وقتی او پیشنهادات وزارت ورزش مبنی بر حل مشکل زمین تمرین تیم ملی را شنید تصور کرد زمین های خوبی در اطراف تهران هستند که وی تا به حال از وجود آن‌ها آگاه نبوده است.

وزیر ورزش روز سه شنبه برای اینکه بعدا متهم به عدم حمایت از تیم ملی فوتبال کشورمان در راه صعود به جام جهانی 2018 روسیه نشود به نصرالله سجادی، معاون قهرمانی وزارت خانه دستور داد تا یک زمین تمرین خوب برای تیم ملی در نظر بگیرند.

عصبانیت شدید کی روش از پیشنهاد وزارت ورزش

تا اینجای کار هیچ مشکلی وجود ندارد و از قضا کادر فنی تیم ملی با شنیدن این خبر بسیار خرسند شد که سرانجام وزارت ورزش پالس مثبتی را از خودش بروز داده است. اما معضل زمانی به وجود آمد که کارشناسان وزارت ورزش زمین های مد نظر خود را به سرپرست تیم ملی اعلام کردند. این خبر روز جمعه توسط یکی از خبرگزاری های رسمی منتشر شد. این زمین ها عبارت انداز احمد آباد مستوفی، دخانیات، دوشان تپه، باغستان شهر قدس، هلی‌کوپترسازی، باباخانی، میلاد، بهار عبدل آباد و ... وقتی سرمربی تیم ملی این اسامی را شنید خوشحال شد و گفت چرا تا به حال این مجموعه ها در اختیار تیم ملی قرار نگرفته است. اما کسی جواب قانع کننده ای برای کی روش نداشت. چرا که یک سرچ ساده اینترنتی نشان می‌دهد که زمین های فوق بیشتر به درد پیک نیک های سیزده به در می خورد. جاهای سرسبزی که از قضا آب و هوای ییلاقی و خوبی دارد اما اگر قرار به مقایسه چمن کمپ تیم های ملی باشد ، به مراتب در درجه پائین تری قرار دارند.عکس بعضی از این زمین های پیشنهادی که خیلی از آن‌ها اصلا رختکن و امکانات اولیه رفاهی هم ندارد به دست کی روش رسید و او تصور کرد مردان وزارت ورزش با او و تیمش در حال شوخی هستند!

عصبانیت شدید کی روش از پیشنهاد وزارت ورزشالبته هنوز هیچ زمینی به صورت رسمی به تیم ملی پیشنهاد نشده است اما اگر قرار باشد طبق صحبت های اولیه که با سرپرست تیم ملی انجام گرفته یکی از این زمین های به اصطلاح چمن، برای تیم ملی در نظر گرفته شود آن وقت دوباره شاهد یک جنجال اساسی بین کی روش و وزارت خانه خواهیم بود.

سرمربی تیم ملی برای صعود به جام جهانی تنها خواسته فعلی اش حمایت مناسب و در اختیار قرار دادن یک زمین خوب برای تمرین است اما به هر دلیلی تا امروز نه شهرداری تهران روی وعده اش مبنی بر ترمیم چمن کمپ تیم ملی باقی مانده و نه هیچ یک از زمین های پیشنهاید وزارت ورزش حداقل های یک مجموعه تمرینی درجه دو را دارند. شاید دست آخر کی روش مجبور شود تمرینات را یک خط در میان در زمین شماره یک آزادی برگزار کند و یا اینکه به چمن خراب کیش قناعت کند.


بولتن نيوز
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار