گلایه خانم بازیگر از خشونت در فضای مجازی
کد خبر: ۲۹۸۷۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: 2016 March 05    -    ۱۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۵
ستاره اسکندری بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون در خصوص ورودش به عرصه سینما و اینکه تا به امروز در چند فیلم سینمایی حضور داشته است گفت:  من حدود دو سه سالی هست که پا به عرصه سینما گذاشتم و این برایم خوشایند است.

 

وی  در خصوص حضورش در جشنواره سی و چهارم فیلم فجر افزود:در جشنواره فیلم فجر امسال با فیلم جدید "تینا پاکروان" به نام "نیمه شب اتفاق افتاد" ظاهر شدم که فکر میکنم نقش شاخصی را در آن ایفا کردم و به نظرم در مجموع اتفاق خوبی برای شروع حضورم در عرصه سینما بود.

 

 

اسکندری ادامه داد: از دیگر کارهایی که در عرصه سینما در سالهای اخیر انجام داده ام می توانم به فیلم سینمایی "فردا" به کارگردانی مهدی پاکدل و نا خواسته به کارگردانی "برزو نیک نژاد" اشاره کنم.

 

 

بازیگر فیلم سینمایی "نیمه شب اتفاق افتاد" ضمن گلایه از برخورد های نادرست در فضای مجازی گفت: متأسفانه در فضای مجازی شاهد خشونت های زیادی هستیم، دوستان باید درک کنند که همه مثل هم فکر نمی کنند و باید به سلایق یکدیگر احترام بگذاریم.
 

وی خاطرشان کرد: امیدوارم از این پس در فضای مجازی بیشتر به هم احترام بگذاریم و این را درک کنیم که هر کس نظر و عقیده خودش را دارد.

میزان

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۳۶ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۵
1
1
ما هم امیدواریم تا این را درک کنند که هر کس نظر و عقیده خودش را دارد
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار