«هتل آيريس» روايتگر رابطه‌ جنسي يك دختر نوجوان با يك پيرمرد
کد خبر: ۲۹۶۴۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: 2016 March 02    -    ۱۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۲:۵۵
از ابتداي راهبري وزارت ارشاد توسط علي جنتي و اجرايي كردن منويات تئوريزه شده در حوزه فرهنگي دولت اعتدال تاكنون، حوزه‌هاي مختلف فرهنگي و هنري دستخوش تحولات و شاهد اتفاقات شاذ، عجيب، خطرناك و هراس انگيزي شده كه نويد آينده‌اي تاريك و پر چالش را مخابره مي‌كند.

حوزه نشر و كتاب از جمله گستره‌هايي است كه طي دو سه سال اخير در كنار انتشار برخي رمان‌ها و كتاب‌هاي به درد بخور و خوب شاهد منتشر شدن رمان‌ها و كتاب‌هايي از نويسندگان داخلي و خارجي بوده كه باعث بهت و حيرت و البته تأسف مخاطبان و دلسوزان نظام شده است.

«هتل آيريس»، عنوان رماني از يوكو اوگاوا، نويسنده ژاپني است كه اين روزها با ترجمه آسيه و پروانه عزيزي توسط نشر نگاه چاپ و منتشر شده است. با پوزش از مخاطبان محترم، رمان «هتل آيريس» اواگاوا، داستان دختر 17 ساله‌اي است كه به صورت اتفاقي با پيرمردي مترجم آشنا مي‌شود و اين آشنايي به يك رابطه جنسي از نوع «مازوخيسم» در دختر و «ساديسم» در پيرمرد مي‌انجامد.

 دختر از بدن چروك پيرمرد، توهين، تحقير و كتك خوردن لذت مي‌برد و در اين رابطه روز به روز جلوتر مي‌رود و حاضر مي‌شود با دروغ‌هاي مختلف مادرش را فريب بدهد و ساعت‌هاي خلوتي را براي خود در كنار پيرمرد فراهم كند. «مري» بارها همراه پيرمرد به جزيره‌اي ديگر مي‌رود و در آنجا حاضر به برقراري رابطه آن هم از نوع «برده‌ جنسي» بودن مي‌شود.

 متأسفانه رمان «هتل آيريس» با چنين محتواي سخيف و شنيعي كه سرشار از توصيف لحظات و تجربيات جنسي حيوان‌گونه يك دختر جوان با پيرمردي سالخورده است از جانب مسئولان وزارت ارشاد مجوز چاپ و انتشار در كشورمان را اخذ كرده و در كتابفروشي‌ها عرضه شده است.

سؤالي كه اينجا مطرح است اينكه مسئولان و مديراني كه به چنين آثار سخيف و آلوده‌اي مجوز انتشار مي‌دهند اساساً براي يك مرتبه هم شده محتواي آنها را مطالعه ‌كنند؟! اگر پاسخ مثبت است، دوستان با چه معيار و شاخصه‌هايي اقدام به دادن مجوز نشر به آثاري مي‌دهند كه نه‌تنها از نظر دين و مذهب بلكه از نظر اخلاق و عقل محض نيز انتشار چنين محتوايي قطعاً به اضمحلال و انحطاط خانواده و جامعه خواهد انجاميد.

جوان آنلاين
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
امو
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۴۰ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۲
0
0
فک کردین چرا اوضاع فرهنگی و... بجای اینکه بهتر بشه روز بروز بدتر میشه؟!
بخاطر اینکه یسری شدن مسئول کاری که یا بلد نیستن انجامش بدن یا زورشون میاد انجام بدن
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار