آخرین وضعیت کارگردان معروف در بیمارستان
کد خبر: ۲۹۶۱۴
تاریخ انتشار: 2016 March 02    -    ۱۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۵
سعید کریمی درباره تازه‌ترین وضعیت یدالله صمدی فیلمساز پیشکسوت که به دلیل ناراحتی قلبی در بیمارستان بستری است گفت:‌ ایشان همچنان در بخش مراقبت‌های ویژه بستری است اما روز گذشته جراحی صورت گرفت تا ضربان قلب ایشان بالا برود و به همین دلیل شرایطش قدری بهتر شد.

وی اضافه کرد: قرار است امروز پزشک درمانگر درباره مرخص شدن ایشان اعلام نظر کند. ممکن است آقای صمدی عصر امروز ترخیص شود و دوباره دو هفته بعد برای ادامه درمان در بیمارستان بستری شود.

به گفته کریمی؛ تاکنون هنرمندان و مدیرانی همچون علیرضا تابش، رضا میرکریمی، محمدمهدی عسگرپور، فاطمه معتمدآریا، محمدرضا علی‌قلی، ابراهیم مختاری، محمدعلی سجادی، کامران ملکی، کامران قدکچیان، مهرداد فرید، منوچهر مصیبی، مهرداد خوشبخت، علی غفاری، محسن روشن، ناصر عنصری، مسعود کرامتی و... به ملاقات این هنرمند در بیمارستان «بهمن» آمده‌اند. همچنین از دفتر محمدباقر قالیباف شهردار تهران نیز نمایندگانی به دیدار این هنرمند آمده‌اند.

یدالله صمدی فیلمساز پیشکسوت چند روزی است به دلیل ناراحتی قلبی در بیمارستان در بخش مراقبت‌های ویژه بستری است. در چند روز گذشته ضربان قلب این هنرمند کُند شده بود و به همین دلیل باطری موقت در قلب او کار گذاشته شد.

وی سازنده فیلم‌هایی همچون «معجزه خنده»، «دمرل»، «اتوبوس»، «آپارتمان شماره 13»، «دو نفر و نصفی» و... است. تازه‌ترین کار این هنرمند «پدر آن دیگری» نام داشت که چندی پیش اکران عمومی شد.
ايسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار