قسطی شدن جرائم رانندگی نداریم
کد خبر: ۲۹۳۹۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: 2016 February 29    -    ۱۰ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۰
سردار تقی مهری رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی در مورد شرایط جدید پرداخت جرایم رانندگی و اخبار منتشر شده با مضمون پرداخت جرائم به صورت قسطی اظهار داشت: ابتدا باید جمله را اصلاح کنم؛ چرا که قسطی شدن جرائم را نداریم.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی تصریح کرد: شرایط جدید پرداخت جرائم رانندگی به صورت انتخابی است؛ بدین صورت که شهروندان می‌توانند به سایت پلیس راهور 120 مراجعه کرده و مبلغ جرائم را به میزانی که می‌توانند پرداخت کنند انتخاب کرده و واریز کنند.

سردار مهری در این مورد که اگر فردی به طور مثال یک میلیون و 200 هزار تومان جریمه داشته باشد چگونه می‌تواند آن را پرداخت کند، گفت: تشخیص با خود فرد است؛ شخص می‌تواند هر شب مبلغی را واریز کرده یا ماهی یک بار یکی از جرائم را پرداخت کند؛ به طور کلی می‌تواند در چند مرحله مبالغ جریمه را تسویه کند.

عالی‌ترین مقام راهنمایی و رانندگی کشور تأکید کرد: برابر قانون فردی که بیش از یک میلیون جریمه داشته باشد خودرو‌یش به پارکینگ منتقل می‌شود، تا زمانی که مفاصا حساب را ارائه دهد.

وی  در مورد اجرای این طرح برای خودروهایی که به پارکینگ منتقل شده باشند خاطر نشان کرد: پرداخت انتخابی جرائم راهنمایی و رانندگی شامل افرادی که خودرویشان به پارکینگ منتقل شده باشد نمی‌شود و رانندگان این دسته از خودروها باید برای ترخیص خودروی خود مفاصا حساب تحویل دهند.
 فارس
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۱۷ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۱
0
0
از درب مغازه راه افتادم بروم مغازه بعدی که 50متر بود پلیس جریمه ام کرد برای نبستن کمربند هرچه گفتم این مسیر حتی 2تا دنده هم نمیخوره حرف آدمیزاد حالیش نبود
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار