مورینیو به منچستریونایتد پاسخ مثبت داد
کد خبر: ۲۸۶۹۹
تاریخ انتشار: 2016 February 22    -    ۰۳ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۰:۵۶
نشریه «منچستر ایوینینگ نیوز»ادعا کرد که ژوزه مورینیو به «اد وودوارد» مدیر اجرایی باشگاه منچستریونایتد قول داده است هدایت این تیم را برعهده بگیرد و وودوارد به همراه ژرژ مندز، مدیر برنامه‌های مورینیو نیز پیش قراردادی را برای ورود آقای خاص به عنوان جانشین لوئیز فن‌خال به امضا رسانده‌اند.

اگرچه هنوز هیچ خبری رسمی مبنی بر توافق مسئولان باشگاه من‌یونایتد با سرمربی پیشین چلسی منتشر نشده است اما طبق ادعای منچسترایوینینگ نیوز، مورینیو را باید به طور قطعی سرمربی فصل آینده شیاطین سرخ دانست. طبق ادعای این نشریه تنها اختلاف میان طرفین زمان آغاز به کار مورینیو در اولدترافورد است، به‌گونه‌ای که آقای خاص ترجیح می‌دهد در دو سه هفته آینده هدایت من‌یونایتد را برعهده بگیرد تا برای اردوی پیش فصل و آماده سازی قرمزپوشان برای فصل آینده شناخت اولیه از بازیکنان و اوضاع این تیم کسب کند. وودوارد اما نمی‌خواهد که در اواسط فصل فن‌خال را از کار برکنار کند و با وجود افت محسوس و دنباله‌دار من‌یونایتد، ترجیح می‌دهد که تا پایان فصل به سرمربی هلندی شیاطین سرخ فرصت بدهد.

وودوارد و مندز جمعه هفته گذشته پس از باخت تحقیرآمیز من‌یونایتد برابر میتی‌لند در لیگ اروپا، با یکدیگر بر سر میز مذاکره نشستند تا مدیر برنامه‌های مورینیو موضع این مربی پرتغالی برای مربیگری در اولدترافورد را برای مدیراجرایی شیاطین سرخ توضیح دهد.

مورینیو در ماه دسامبر سال گذشته اعتراف کرد که دوست دارد به مربیگری در لیگ برتر ادامه دهد اما وودوارد در جلسه‌ای که با مندز داشت یک بار دیگر از این موضوع اطمینان حاصل کرد.

گفته می‌شود برنامه منچستریونایتد درباره تغییر در کادر فنی‌اش این است که تا زمان بازی برگشت برابر میتیلند در لیگ اروپا صبر کند اما اگر شاگردان فن‌خال امشب در دور پنجم جام حذفی انگلیس به شروزبری دسته دومی ببازند، آن وقت وودوارد چاره‌ای جز برکناری سرمربی هلندی که 18 ماه پیش او را استخدام کرد، نخواهد داشت.

تسنیم
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار