سرانجام تلخ ازدواج با زن معتاد
کد خبر: ۲۸۴۱۸
تاریخ انتشار: 2016 February 20    -    ۰۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۵
ساعت 15 یکشنبه گذشته زنی جوان با فریاد دزد دزد اهالی خیابان صفا در شرق تهران را از سرقت کیفش توسط پسری جوان با خبر کرد. در ادامه یکی از عابران با پلیس تماس گرفت و ماجرای سرقت را اطلاع داد.
 
تصویر سرانجام تلخ ازدواج با زن معتاد

با اعلام موضوع به پلیس، تحقیقات از زن جوان آغاز شد. شاکی در مورد سرقت کیفش گفت:

ساعتی قبل بعد از گرفتن پول از بانک خارج شدم که یک موتورسیکلت با دو سرنشین به من نزدیک شد و کیف دستی‌ام را که حاوی سه میلیون تومان پول نقد، پنج کارت بانکی، یک دستبند و انگشتر طلا و هفت دلار بود ، سرقت کردند و با خود بردند.

با شکایت زن جوان، ماموران با بررسی محل سرقت متوجه شدند در نزدیکی سرقت دوربین فروشگاهی فعال است. با بررسی دوربین‌های مغازه تصویر پسر سارق و همدستش که زنی جوان بود به دست آمد.

با شناسایی دختر و پسر سارق آنها ساعتی بعد در مخفیگاهشان در حوالی پیروزی شناسایی و دستگیر شدند. با انتقال متهمان به دادسرای ویژه سرقت، تحقیقات از دو متهم آغاز شد.

مهیار متهم 28 ساله با قبول اتهام سرقت گفت: کارگر یک کارگاه نجاری هستم. از یک سال قبل با زنی 25 ساله به نام ساناز آشنا شدم و او را به عقد موقت خود در آوردم.

بعد از این که ساناز را عقد کردم متوجه شدم او اعتیاد دارد و شیشه مصرف می‌کند. او را ترک دادم اما هزینه‌های او زیاد بود و من نمی‌توانستم این هزینه‌ها را تامین کنم.

چند روز قبل همسرم پیشنهاد داد با کیف‌قاپی، پول به دست آوریم. با حرف‌های همسرم فریب خوردم و هفت بار دست به سرقت زدیم.

در ادامه زن 25 ساله نیز به سرقت اعتراف کرد و گفت هزینه نگهداری از پدرم و مواد مخدر باعث شد با مهیار ازدواج کنم. بعد از ترک مواد باردیگر نیز اعتیاد پیدا کردم. به خاطر مواد مجبور شدم پیشنهاد سرقت بدهم.

با اعترافات زن و مرد جوان، آنها با دستور علی وسیله‌ایزدموسی بازپرس شعبه پنجم دادسرای امور جنایی بازداشت شدند و در اختیار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفتند.


جام جم آنلاين
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار